8 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 824.713 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 99.044 a Castelló, 292.458 a Alacant i 433.211 a València. Han rebut les dos dosis 258.246 persones.

A més, s’han notificat 188 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 385.696 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 21 a Castelló (39.409 en total), 56 a Alacant (145.000 en total) i 111 a la província de València (201.286). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 131 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.737 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.859 a Castelló, 144.896 a Alacant i 201.927 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 404 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 6 pacients en UCI; 195 a la província d’Alacant, 37 d’ells en l’UCI; i 183 a la província de València, 51 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.163 persones: 780 a la província de Castelló, 2.719 en la d’Alacant i 3.664 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.265 casos actius, la qual cosa suposa un 0,82% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben baix vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:ç

  • Burjassot: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Quart de Poblet: 8 casos. Origen social
  • Alaquàs: 7 casos. Origen social
  • Vallada: 6 casos. Origen social
  • Paterna: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Dénia: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Vila-real: 7 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Puçol: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • Almàssera: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.