8 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 824.713 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 99.044 a Castelló, 292.458 a Alacant i 433.211 a València. Han rebut les dos dosis 258.246 persones.

A més, s’han notificat 188 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 385.696 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 21 a Castelló (39.409 en total), 56 a Alacant (145.000 en total) i 111 a la província de València (201.286). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 131 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.737 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.859 a Castelló, 144.896 a Alacant i 201.927 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 404 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 6 pacients en UCI; 195 a la província d’Alacant, 37 d’ells en l’UCI; i 183 a la província de València, 51 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.163 persones: 780 a la província de Castelló, 2.719 en la d’Alacant i 3.664 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.265 casos actius, la qual cosa suposa un 0,82% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben baix vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:ç

  • Burjassot: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Quart de Poblet: 8 casos. Origen social
  • Alaquàs: 7 casos. Origen social
  • Vallada: 6 casos. Origen social
  • Paterna: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Dénia: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Vila-real: 7 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Puçol: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • Almàssera: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.