Troben a Javier Cortés, desaparegut durant dos setmanes en Gandia

LOCALITZAT DESAPAREGUT

Javier Cortés havia desaparegut en Gandia fa quasi dos setmanes | SOS DESAPAREGUTS

ACTUALITZAT 27/10/2019 11.50 hores. Javier Cortés Soler, desaparegut des de fa quasi dos setmanes en Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha sigut localitzat en bon estat, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts en la xarxa social Twitter.

 

Javier Cortés, desaparegut en Gandia

Javier Cortés Soler ha desaparegut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat l’Associació Alerta Desapareguts. El xic, de 31 anys i complexió prima, fa 1,70 metres d’altura, té el monyo castany i els ulls de color marró. Es desconeix la roba que Javier portava en el moment de la desaparició.

 

Fa només unes hores, l’Associació ha avisat de la desaparició de Javier Cortés, que no se sap a on està des del 14 d’octubre d’enguany, fa més poc més de 10 dies.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar al 642 650 775 o el 649 952 957. També es pot avisar al correu electrònic de l’Associació sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o al telèfon de la Policia Nacional, el 091.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.