15.3 C
València
Dijous, 30 octubre, 2025

Troben a Javier Cortés, desaparegut durant dos setmanes en Gandia

LOCALITZAT DESAPAREGUT

Javier Cortés havia desaparegut en Gandia fa quasi dos setmanes | SOS DESAPAREGUTS

ACTUALITZAT 27/10/2019 11.50 hores. Javier Cortés Soler, desaparegut des de fa quasi dos setmanes en Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha sigut localitzat en bon estat, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts en la xarxa social Twitter.

 

Javier Cortés, desaparegut en Gandia

Javier Cortés Soler ha desaparegut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat l’Associació Alerta Desapareguts. El xic, de 31 anys i complexió prima, fa 1,70 metres d’altura, té el monyo castany i els ulls de color marró. Es desconeix la roba que Javier portava en el moment de la desaparició.

 

Fa només unes hores, l’Associació ha avisat de la desaparició de Javier Cortés, que no se sap a on està des del 14 d’octubre d’enguany, fa més poc més de 10 dies.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar al 642 650 775 o el 649 952 957. També es pot avisar al correu electrònic de l’Associació sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o al telèfon de la Policia Nacional, el 091.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oluwaseyi firma un hat-trick i el Vila-real arrasa 0-6 a un valenta Ciutat de Lucena

El Vila-real va avançar amb un contundent 0-6 davant el Ciutat de Lucena en la Copa del Rei, amb un hat-trick de Tani Oluwaseyi. L'equip cordovés va competir amb valentia i va arribar a estavellar pilotes en la fusta.

L’Elx va imposar la seua jerarquia i va guanyar 0-4 als Garres en la Copa del Rei

El conjunt franjiverde va dominar després d'un inici valent dels murcians i va resoldre amb dos punts a la vora del descans. Redó va firmar el quart després de la roja a Elías Fugas.

Caceroladas i l’alarma És-Alert recorden a les 20.11 l’aniversari de la DANA a València

Veïns de diversos barris han eixit a finestres i balcons per a protestar per la gestió política de la DANA i recordar a les 229 víctimes amb el to d'alerta.

Dos marxes silencioses resistixen la pluja i honren a les víctimes de la DANA a l’Horta Sud

Dos columnes de diversos milers de persones han confluït a Benetússer després d'eixir d'Albal i La Torre/Sedaví per a recordar a les víctimes de la DANA. La pluja ha obligat a cancel·lar els actes previstos i ha donat pas a consignes i a la lectura de manifestos.

Els reis consolen als familiars de les víctimes de la DANA al final del funeral d’Estat

Els reis han abraçat i reconfortat a nombrosos familiars de les víctimes de la DANA en finalitzar el funeral d'Estat a València. El silenci s'ha trencat a l'eixida amb crits contra Mazón.

Un any després de la dana: homenatge d’Estat a València a les 237 víctimes

El primer aniversari de la dana s'ha commemorat a València amb un funeral d'Estat presidit pels reis. Les famílies han sigut el centre de l'homenatge, entre música, silenci i protestes.

Funeral d’Estat per la DANA: un familiar denuncia l’omissió del deure en les morts

En el funeral d'Estat per les 237 víctimes de la DANA, Virginia Ortiz ha denunciat que l'omissió del deure va derivar en morts. Les famílies han reclamat veritat, memòria i justícia i han agraït la labor de professionals i voluntaris.

El rei demana rigor i serenitat per a aprendre de la DANA a València

Felip VI ha expressat el seu dolor i el de tota Espanya als familiars dels 237 morts en la DANA i ha reclamat rigor i serenitat per a aprendre de la tragèdia. En el funeral d'Estat a València, ha cridat a analitzar causes i respostes per a millorar la prevenció i minimitzar futures conseqüències.