Troben a Javier Cortés, desaparegut durant dos setmanes en Gandia

LOCALITZAT DESAPAREGUT

Javier Cortés havia desaparegut en Gandia fa quasi dos setmanes | SOS DESAPAREGUTS

ACTUALITZAT 27/10/2019 11.50 hores. Javier Cortés Soler, desaparegut des de fa quasi dos setmanes en Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha sigut localitzat en bon estat, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts en la xarxa social Twitter.

 

Javier Cortés, desaparegut en Gandia

Javier Cortés Soler ha desaparegut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat l’Associació Alerta Desapareguts. El xic, de 31 anys i complexió prima, fa 1,70 metres d’altura, té el monyo castany i els ulls de color marró. Es desconeix la roba que Javier portava en el moment de la desaparició.

 

Fa només unes hores, l’Associació ha avisat de la desaparició de Javier Cortés, que no se sap a on està des del 14 d’octubre d’enguany, fa més poc més de 10 dies.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar al 642 650 775 o el 649 952 957. També es pot avisar al correu electrònic de l’Associació sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o al telèfon de la Policia Nacional, el 091.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.