Troben a Javier Cortés, desaparegut durant dos setmanes en Gandia

LOCALITZAT DESAPAREGUT

Javier Cortés havia desaparegut en Gandia fa quasi dos setmanes | SOS DESAPAREGUTS

ACTUALITZAT 27/10/2019 11.50 hores. Javier Cortés Soler, desaparegut des de fa quasi dos setmanes en Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha sigut localitzat en bon estat, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts en la xarxa social Twitter.

 

Javier Cortés, desaparegut en Gandia

Javier Cortés Soler ha desaparegut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat l’Associació Alerta Desapareguts. El xic, de 31 anys i complexió prima, fa 1,70 metres d’altura, té el monyo castany i els ulls de color marró. Es desconeix la roba que Javier portava en el moment de la desaparició.

 

Fa només unes hores, l’Associació ha avisat de la desaparició de Javier Cortés, que no se sap a on està des del 14 d’octubre d’enguany, fa més poc més de 10 dies.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar al 642 650 775 o el 649 952 957. També es pot avisar al correu electrònic de l’Associació sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o al telèfon de la Policia Nacional, el 091.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.