11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Troben a Javier Cortés, desaparegut durant dos setmanes en Gandia

LOCALITZAT DESAPAREGUT

Javier Cortés havia desaparegut en Gandia fa quasi dos setmanes | SOS DESAPAREGUTS

ACTUALITZAT 27/10/2019 11.50 hores. Javier Cortés Soler, desaparegut des de fa quasi dos setmanes en Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha sigut localitzat en bon estat, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts en la xarxa social Twitter.

 

Javier Cortés, desaparegut en Gandia

Javier Cortés Soler ha desaparegut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat l’Associació Alerta Desapareguts. El xic, de 31 anys i complexió prima, fa 1,70 metres d’altura, té el monyo castany i els ulls de color marró. Es desconeix la roba que Javier portava en el moment de la desaparició.

 

Fa només unes hores, l’Associació ha avisat de la desaparició de Javier Cortés, que no se sap a on està des del 14 d’octubre d’enguany, fa més poc més de 10 dies.

 

Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar al 642 650 775 o el 649 952 957. També es pot avisar al correu electrònic de l’Associació sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o al telèfon de la Policia Nacional, el 091.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.