La desescalada s’acordarà este dijous a la Comunitat Valenciana

La vicepresidenta i consellera de Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha explicat que la comissió interdepartamental del Consell decidirà este dijous com serà la desescalada guiada “com sempre per la prudència” tenint en compte les dades de contagi d’eixe mateix dia i l’evolució dels últims 7 i 14 dies, així com al ritme de vacunació.

Oltra, en declaracions als mitjans després de firmar el protocol d’intencions per a la cessió de la residència i centre de dia de persones amb diversitat funcional a Paterna, ha recalcat que la Taula Interdepartamental per a la Prevenció i Actuació davant la Covid-19 estarà “guiada com sempre per la prudència i la salvaguarda de la seguretat i de la vida”.

En eixe sentit, ha assenyalat que encara que “és cert que la Comunitat Valenciana és la que menys” incidència té d’Espanya, “la tendència a Europa i Espanya apunta al fet que estan augmentant els contagis”.

No obstant això, ha destacat que paral·lelament esta setmana el procés de vacunació “agafa velocitat de creuer” per la quantitat de vials que han arribat.

En eixe sentit, ha destacat que la Comunitat Valenciana és “la que més vacunes ha posat de les quals han arribat i, si no es posen més, és perquè no arriben més”.

Sobre este tema, preguntada per si és partidària de relaxar determinades restriccions, ha insistit que es valorarà la proposta que presente la Conselleria de Sanitat, sustentada en una base tècnica, i es tindran en compte tots estos elements i com estan les dades per a decidir.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.