La desescalada s’acordarà este dijous a la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
La vicepresidenta i consellera de Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha explicat que la comissió interdepartamental del Consell decidirà este dijous com serà la desescalada guiada «com sempre per la prudència» tenint en compte les dades de contagi d’eixe mateix dia i l’evolució dels últims 7 i 14 dies, així com al ritme de vacunació. Oltra, en declaracions als mitjans després de […]

La vicepresidenta i consellera de Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha explicat que la comissió interdepartamental del Consell decidirà este dijous com serà la desescalada guiada «com sempre per la prudència» tenint en compte les dades de contagi d’eixe mateix dia i l’evolució dels últims 7 i 14 dies, així com al ritme de vacunació.

Oltra, en declaracions als mitjans després de firmar el protocol d’intencions per a la cessió de la residència i centre de dia de persones amb diversitat funcional a Paterna, ha recalcat que la Taula Interdepartamental per a la Prevenció i Actuació davant la Covid-19 estarà «guiada com sempre per la prudència i la salvaguarda de la seguretat i de la vida».

En eixe sentit, ha assenyalat que encara que «és cert que la Comunitat Valenciana és la que menys» incidència té d’Espanya, «la tendència a Europa i Espanya apunta al fet que estan augmentant els contagis».

No obstant això, ha destacat que paral·lelament esta setmana el procés de vacunació «agafa velocitat de creuer» per la quantitat de vials que han arribat.

En eixe sentit, ha destacat que la Comunitat Valenciana és «la que més vacunes ha posat de les quals han arribat i, si no es posen més, és perquè no arriben més».

Sobre este tema, preguntada per si és partidària de relaxar determinades restriccions, ha insistit que es valorarà la proposta que presente la Conselleria de Sanitat, sustentada en una base tècnica, i es tindran en compte tots estos elements i com estan les dades per a decidir.

 

 

Últimes notícies

El Levante busca punts a Vigo sense confiar-se del triomf anterior

Luís Castro ha advertit que la victòria de la temporada passada no dona punts al Levante en la visita d’este diumenge a Vigo. L’equip arriba després de dues derrotes seguides.

L’Elx busca el primer triomf a casa davant d’un Betis en ratxa

L’Elx rep el Betis el 7 de novembre a les 14.00. Els il·licitans busquen la primera victòria a casa, mentre els visitants defenen la quarta plaça.

Multitud de ciutadans s’acosten a Vivers per a disfrutar de l’oferta turística de la província en La Fira dels Comarques  

La Diputació de València acosta a la ciutat les nombroses propostes d'experiències turístiques que els municipis valencians oferixen per a gaudir i conéixer el nostre territori

Tallers a València ensenyen a previndre incendis i actuar en emergències

Les activitats de la XXI Setmana de la Prevenció d'Incendis han oferit tallers familiars, primers auxilis i demostracions a València. La programació continuarà diumenge amb un simulacre de trànsit.

Bernabé contraposa el model socialista al de Catalá i Ayuso

Bernabé defensa un model centrat en els barris i els servicis públics, davant les polítiques de vivenda de Catalá i Ayuso. També ha denunciat l’entrega de sòl públic a promotores privades.

Digital-IA porta la formació gratuïta en intel·ligència artificial a Segorbe

El Teatre Serrano acollirà el 9 de novembre una jornada gratuïta amb demostracions de robòtica i un taller pràctic d'intel·ligència artificial per a la ciutadania, les empreses i les administracions públiques.

El Valencia Basket busca la quarta victòria seguida davant del San Pablo Burgos

El Valencia Basket visita el San Pablo Burgos després de tres victòries seguides en la lliga. El conjunt local encara no ha guanyat a casa.

Detingut a València un home de 24 anys per vendre cànnabis

La policia ha detingut un home de 24 anys en un local de València anunciat per atraure turistes estrangers. En el registre ha confiscat més d’un quilo de substàncies i 767 euros.