Desmantellats tres punts de venda de droga en diferents localitats d’Alacant

 

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha desmantellat tres punts de venda de droga a la menuda en tres localitats de la província. A Xàbia s’han detingut a un home (67) i a una dona (56), a Almoradí han sigut dos homes (60 i 18) i tres dones (51, 31 i 22); i a Villena una dona (41).

Confiscades 74 dosi de cocaïna en un domicili de Xàbia

 

La Guàrdia Civil de Xàbia va rebre diverses informacions, procedents de la col·laboració ciutadana, en les quals alertaven de les pràctiques delictives d’un home que poguera estar dedicant-se al tràfic de drogues en aqueixa localitat.

Immediatament, van començar a investigar i a realitzar vigilàncies discretes sobre l’objectiu, per a comprovar si realment estaven davant un il·lícit penal. D’esta manera es va constatar que, efectivament, es dedicava al tràfic de drogues.

La seua manera d’actuar es va poder definir com de “repartidor” de cocaïna, ja que era ell mateix el que es desplaçava a determinats establiments d’hostaleria de la zona, per a proveir als seus clients. En altres ocasions, les menys, eren els clients els que es traslladaven a la seua casa, situada també a Xàbia, on els proveïa d’esta substància.

Una vegada completades les perquisicions, i sota autorització judicial, es va dur a terme el registre domiciliari en l’habitatge, amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) d’Alacant, i el guia caní de detecció de drogues, després del qual es va detindre a l’home i a la seua parella sentimental, perfecta coneixedora de l’activitat il·lícita, per un presumpte delicte de tràfic de drogues.

En este registre es van confiscar 74 dosis de cocaïna, 12.270 euros en metàl·lic, 3.878 euros en criptomonedes d’un moneder digital, documentació falsa, substància apta per al tall de cocaïna i set rellotges d’alta gamma.

Els presumptes autors són un home de 67 anys, de nacionalitat italiana, al qual li consten antecedents per fets de la mateixa naturalesa, i una dona de 56 anys, de nacionalitat polonesa, que residia amb ell i era plena coneixedora dels fets.
Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, s’ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

 

Desarticulat un punt de venda d’heroïna a Almoradí

 

D’altra banda, agents de la Guàrdia Civil d’Almoradí, després de realitzar diversos serveis coordinats amb la Policia Local d’eixa mateixa localitat, van procedir a la detenció de dos homes (60 i 18) i tres dones (51, 31 i 22), com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Estes cinc persones comptaven amb un habitatge particular on, suposadament, venien dosi d’heroïna als seus clients, la qual cosa havia provocat una certa alarma social entre veïns de l’immoble i els comerciants de la zona.

Després de procedir a l’entrada i registre de l’immoble, van confiscar nou dosis d’heroïna, 280 euros, una bàscula de precisió per al pesatge de la droga, una navalla de grans dimensions, dos tisores i diversos embolcalls de plàstic per a la preparació i venda d’estes substàncies.

 

Una altra detinguda per reactivar la venda de droga en un barri de Villena

 

També a Villena, la Guàrdia Civil ha desmantellat un altre punt de venda de drogues, dirigit per una dona espanyola de 41 anys, que ha resultat detinguda com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues i un altre d’emblanquiment de capitals.

En eixe mateix lloc, el mes de juny de 2020, es va detindre al company sentimental de la dona, pels mateixos delictes, i pel que sembla ella va decidir continuar amb el negoci.

Els agents van realitzar les vigilàncies pertinents entorn del domicili, amb les quals van poder corroborar que allí es dispensava de manera habitual cocaïna, heroïna i marihuana. En el registre van confiscar 10 grams de marihuana i 40 euros.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.