Desmantellats tres punts de venda de droga en diferents localitats d’Alacant

 

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha desmantellat tres punts de venda de droga a la menuda en tres localitats de la província. A Xàbia s’han detingut a un home (67) i a una dona (56), a Almoradí han sigut dos homes (60 i 18) i tres dones (51, 31 i 22); i a Villena una dona (41).

Confiscades 74 dosi de cocaïna en un domicili de Xàbia

 

La Guàrdia Civil de Xàbia va rebre diverses informacions, procedents de la col·laboració ciutadana, en les quals alertaven de les pràctiques delictives d’un home que poguera estar dedicant-se al tràfic de drogues en aqueixa localitat.

Immediatament, van començar a investigar i a realitzar vigilàncies discretes sobre l’objectiu, per a comprovar si realment estaven davant un il·lícit penal. D’esta manera es va constatar que, efectivament, es dedicava al tràfic de drogues.

La seua manera d’actuar es va poder definir com de “repartidor” de cocaïna, ja que era ell mateix el que es desplaçava a determinats establiments d’hostaleria de la zona, per a proveir als seus clients. En altres ocasions, les menys, eren els clients els que es traslladaven a la seua casa, situada també a Xàbia, on els proveïa d’esta substància.

Una vegada completades les perquisicions, i sota autorització judicial, es va dur a terme el registre domiciliari en l’habitatge, amb el suport de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) d’Alacant, i el guia caní de detecció de drogues, després del qual es va detindre a l’home i a la seua parella sentimental, perfecta coneixedora de l’activitat il·lícita, per un presumpte delicte de tràfic de drogues.

En este registre es van confiscar 74 dosis de cocaïna, 12.270 euros en metàl·lic, 3.878 euros en criptomonedes d’un moneder digital, documentació falsa, substància apta per al tall de cocaïna i set rellotges d’alta gamma.

Els presumptes autors són un home de 67 anys, de nacionalitat italiana, al qual li consten antecedents per fets de la mateixa naturalesa, i una dona de 56 anys, de nacionalitat polonesa, que residia amb ell i era plena coneixedora dels fets.
Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, s’ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

 

Desarticulat un punt de venda d’heroïna a Almoradí

 

D’altra banda, agents de la Guàrdia Civil d’Almoradí, després de realitzar diversos serveis coordinats amb la Policia Local d’eixa mateixa localitat, van procedir a la detenció de dos homes (60 i 18) i tres dones (51, 31 i 22), com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Estes cinc persones comptaven amb un habitatge particular on, suposadament, venien dosi d’heroïna als seus clients, la qual cosa havia provocat una certa alarma social entre veïns de l’immoble i els comerciants de la zona.

Després de procedir a l’entrada i registre de l’immoble, van confiscar nou dosis d’heroïna, 280 euros, una bàscula de precisió per al pesatge de la droga, una navalla de grans dimensions, dos tisores i diversos embolcalls de plàstic per a la preparació i venda d’estes substàncies.

 

Una altra detinguda per reactivar la venda de droga en un barri de Villena

 

També a Villena, la Guàrdia Civil ha desmantellat un altre punt de venda de drogues, dirigit per una dona espanyola de 41 anys, que ha resultat detinguda com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues i un altre d’emblanquiment de capitals.

En eixe mateix lloc, el mes de juny de 2020, es va detindre al company sentimental de la dona, pels mateixos delictes, i pel que sembla ella va decidir continuar amb el negoci.

Els agents van realitzar les vigilàncies pertinents entorn del domicili, amb les quals van poder corroborar que allí es dispensava de manera habitual cocaïna, heroïna i marihuana. En el registre van confiscar 10 grams de marihuana i 40 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.