Desmantellen una organització criminal implicada en 37 robatoris en bars de Conca, Albacete i València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat una presumpta organització criminal que pel que pareix està implicada en 37 delictes de robatori amb força en diferents bars de les províncies de València, Conca i Albacete. L’operació, batejada com ‘Trinken’, s’ha saldat amb quatre detinguts.   La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena […]

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat una presumpta organització criminal que pel que pareix està implicada en 37 delictes de robatori amb força en diferents bars de les províncies de València, Conca i Albacete. L’operació, batejada com ‘Trinken’, s’ha saldat amb quatre detinguts.

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), va iniciar una investigació a principis de 2019 per a identificar i detindre a l’autor o autors d’una sèrie de robatoris que van començar a fer-se per tota la província de València, en diferents establiments públics, tots bars amb màquines.

 

L’organització criminal portava sempre el mateix ‘modus operandi’, en escassos minuts i generant una gran alarma social entre els propietaris dels bars de la província, ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

La nit, el moment oportú per als robatoris

Pel que pareix, la banda aprofitava les hores nocturnes per a desplaçar-se a  localitats de les províncies de Conca, Albacete i València, a on trencaven les pantalles de les màquines de jocs dels bars per a robar els diners que emmagatzemaven en el seu interior, a demés d’altres objectes de valor dels establiments.

 

Els agents van conseguir identificar a una presumpta banda organitzada que suposadament estava implicada en els robatoris. Així, van arrestar a quatre hòmens d’entre els 26 i els 36 anys per la presumpta comissió de 37 delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal.

 

Tal com ha explicat l’institut armat, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.4 de Requena.

Últimes notícies

La Conselleria de Justícia passa a denominar-se Conselleria de Serveis Socials i Justícia

La Conselleria de Justícia ha assumit Serveis Socials i passa a tindre quatre secretaries autonòmiques. El Consell queda amb deu conselleries.

La vivenda puja un 18,2 % a la Comunitat Valenciana i les compravendes cauen un 14 %

El preu de la vivenda ha pujat un 18,2 % a l’agost a la Comunitat Valenciana, mentre les compravendes han caigut un 14 % i les hipoteques, un 2,3 %.

Dos anys després de la dana, València recorda les 233 víctimes i els danys

La dana del 29 d’octubre de 2024 va deixar 233 morts a la província de València i danys materials milionaris. Les associacions han convocat actes de record i reivindicació.

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.