Desmantellen una organització criminal implicada en 37 robatoris en bars de Conca, Albacete i València

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat una presumpta organització criminal que pel que pareix està implicada en 37 delictes de robatori amb força en diferents bars de les províncies de València, Conca i Albacete. L’operació, batejada com ‘Trinken’, s’ha saldat amb quatre detinguts.

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), va iniciar una investigació a principis de 2019 per a identificar i detindre a l’autor o autors d’una sèrie de robatoris que van començar a fer-se per tota la província de València, en diferents establiments públics, tots bars amb màquines.

 

L’organització criminal portava sempre el mateix ‘modus operandi’, en escassos minuts i generant una gran alarma social entre els propietaris dels bars de la província, ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

La nit, el moment oportú per als robatoris

Pel que pareix, la banda aprofitava les hores nocturnes per a desplaçar-se a  localitats de les províncies de Conca, Albacete i València, a on trencaven les pantalles de les màquines de jocs dels bars per a robar els diners que emmagatzemaven en el seu interior, a demés d’altres objectes de valor dels establiments.

 

Els agents van conseguir identificar a una presumpta banda organitzada que suposadament estava implicada en els robatoris. Així, van arrestar a quatre hòmens d’entre els 26 i els 36 anys per la presumpta comissió de 37 delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal.

 

Tal com ha explicat l’institut armat, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.4 de Requena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.