Desmantellen una organització criminal implicada en 37 robatoris en bars de Conca, Albacete i València

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat una presumpta organització criminal que pel que pareix està implicada en 37 delictes de robatori amb força en diferents bars de les províncies de València, Conca i Albacete. L’operació, batejada com ‘Trinken’, s’ha saldat amb quatre detinguts.

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), va iniciar una investigació a principis de 2019 per a identificar i detindre a l’autor o autors d’una sèrie de robatoris que van començar a fer-se per tota la província de València, en diferents establiments públics, tots bars amb màquines.

 

L’organització criminal portava sempre el mateix ‘modus operandi’, en escassos minuts i generant una gran alarma social entre els propietaris dels bars de la província, ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

La nit, el moment oportú per als robatoris

Pel que pareix, la banda aprofitava les hores nocturnes per a desplaçar-se a  localitats de les províncies de Conca, Albacete i València, a on trencaven les pantalles de les màquines de jocs dels bars per a robar els diners que emmagatzemaven en el seu interior, a demés d’altres objectes de valor dels establiments.

 

Els agents van conseguir identificar a una presumpta banda organitzada que suposadament estava implicada en els robatoris. Així, van arrestar a quatre hòmens d’entre els 26 i els 36 anys per la presumpta comissió de 37 delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal.

 

Tal com ha explicat l’institut armat, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.4 de Requena.

Últimes notícies

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.

El València Basket busca en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga davant el Panathinaikos, en un quint partit carregat de tensió en el Roig Arena, el passe a la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga després de remuntar un 0-2 en la sèrie.

El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca

El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.

AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea

AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.