Desmantellen una organització criminal implicada en 37 robatoris en bars de Conca, Albacete i València

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat una presumpta organització criminal que pel que pareix està implicada en 37 delictes de robatori amb força en diferents bars de les províncies de València, Conca i Albacete. L’operació, batejada com ‘Trinken’, s’ha saldat amb quatre detinguts.

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), va iniciar una investigació a principis de 2019 per a identificar i detindre a l’autor o autors d’una sèrie de robatoris que van començar a fer-se per tota la província de València, en diferents establiments públics, tots bars amb màquines.

 

L’organització criminal portava sempre el mateix ‘modus operandi’, en escassos minuts i generant una gran alarma social entre els propietaris dels bars de la província, ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

La nit, el moment oportú per als robatoris

Pel que pareix, la banda aprofitava les hores nocturnes per a desplaçar-se a  localitats de les províncies de Conca, Albacete i València, a on trencaven les pantalles de les màquines de jocs dels bars per a robar els diners que emmagatzemaven en el seu interior, a demés d’altres objectes de valor dels establiments.

 

Els agents van conseguir identificar a una presumpta banda organitzada que suposadament estava implicada en els robatoris. Així, van arrestar a quatre hòmens d’entre els 26 i els 36 anys per la presumpta comissió de 37 delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal.

 

Tal com ha explicat l’institut armat, les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.4 de Requena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.