Una dona és detinguda en l’Aeroport de València per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l'Aeroport de València ha detingut a una dona per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en el marc de les recerques dutes a terme en les instal·lacions aèries, ha detingut a una dona de 28 anys, de nacionalitat xilena, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues) en l’Aeroport de València.

La detinguda havia arribat a les 09.00 hores a València en un vol de Sud-amèrica, sent inspeccionat per part dels agents de la Guàrdia Civil encarregats del control de passatgers i equipatges, els qui van detectar un excessiu nerviosisme en la passatgera.

En aquesta intervenció, ha participat l’Oficina d’Anàlisi de Recerca (Unitat de recerca fiscal de la Guàrdia Civil) i components del Destacament Fiscal de la Guàrdia Civil, els quals van procedir a una inspecció fiscal de la passatgera. La dona, va manifestar, que no tenia res a declarar.

Per això, la maleta va ser sotmesa a un examen més exhaustiu, la qual cosa va permetre esbrinar un doble fons en el qual s’ocultaven 4 plaques amb una substància compacta que va llançar un pes de 6.408 grams.

L’anàlisi a través del test de droga, de la pols continguda en les plaques, va reaccionar positiu a cocaïna, motiu pel qual es va procedir a la detenció de la passatgera.

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.