Una dona és detinguda en l’Aeroport de València per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l'Aeroport de València ha detingut a una dona per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en el marc de les recerques dutes a terme en les instal·lacions aèries, ha detingut a una dona de 28 anys, de nacionalitat xilena, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues) en l’Aeroport de València.

La detinguda havia arribat a les 09.00 hores a València en un vol de Sud-amèrica, sent inspeccionat per part dels agents de la Guàrdia Civil encarregats del control de passatgers i equipatges, els qui van detectar un excessiu nerviosisme en la passatgera.

En aquesta intervenció, ha participat l’Oficina d’Anàlisi de Recerca (Unitat de recerca fiscal de la Guàrdia Civil) i components del Destacament Fiscal de la Guàrdia Civil, els quals van procedir a una inspecció fiscal de la passatgera. La dona, va manifestar, que no tenia res a declarar.

Per això, la maleta va ser sotmesa a un examen més exhaustiu, la qual cosa va permetre esbrinar un doble fons en el qual s’ocultaven 4 plaques amb una substància compacta que va llançar un pes de 6.408 grams.

L’anàlisi a través del test de droga, de la pols continguda en les plaques, va reaccionar positiu a cocaïna, motiu pel qual es va procedir a la detenció de la passatgera.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.