Una dona és detinguda en l’Aeroport de València per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l'Aeroport de València ha detingut a una dona per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en el marc de les recerques dutes a terme en les instal·lacions aèries, ha detingut a una dona de 28 anys, de nacionalitat xilena, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues) en l’Aeroport de València.

La detinguda havia arribat a les 09.00 hores a València en un vol de Sud-amèrica, sent inspeccionat per part dels agents de la Guàrdia Civil encarregats del control de passatgers i equipatges, els qui van detectar un excessiu nerviosisme en la passatgera.

En aquesta intervenció, ha participat l’Oficina d’Anàlisi de Recerca (Unitat de recerca fiscal de la Guàrdia Civil) i components del Destacament Fiscal de la Guàrdia Civil, els quals van procedir a una inspecció fiscal de la passatgera. La dona, va manifestar, que no tenia res a declarar.

Per això, la maleta va ser sotmesa a un examen més exhaustiu, la qual cosa va permetre esbrinar un doble fons en el qual s’ocultaven 4 plaques amb una substància compacta que va llançar un pes de 6.408 grams.

L’anàlisi a través del test de droga, de la pols continguda en les plaques, va reaccionar positiu a cocaïna, motiu pel qual es va procedir a la detenció de la passatgera.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.