Una dona és detinguda en l’Aeroport de València per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l'Aeroport de València ha detingut a una dona per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil de l’Aeroport de València, en el marc de les recerques dutes a terme en les instal·lacions aèries, ha detingut a una dona de 28 anys, de nacionalitat xilena, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues) en l’Aeroport de València.

La detinguda havia arribat a les 09.00 hores a València en un vol de Sud-amèrica, sent inspeccionat per part dels agents de la Guàrdia Civil encarregats del control de passatgers i equipatges, els qui van detectar un excessiu nerviosisme en la passatgera.

En aquesta intervenció, ha participat l’Oficina d’Anàlisi de Recerca (Unitat de recerca fiscal de la Guàrdia Civil) i components del Destacament Fiscal de la Guàrdia Civil, els quals van procedir a una inspecció fiscal de la passatgera. La dona, va manifestar, que no tenia res a declarar.

Per això, la maleta va ser sotmesa a un examen més exhaustiu, la qual cosa va permetre esbrinar un doble fons en el qual s’ocultaven 4 plaques amb una substància compacta que va llançar un pes de 6.408 grams.

L’anàlisi a través del test de droga, de la pols continguda en les plaques, va reaccionar positiu a cocaïna, motiu pel qual es va procedir a la detenció de la passatgera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.