Detinguda una dona a Elx en crida i cerca després de cremar el seu vehicle

L'arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició

L’arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició | Policia Local Elx

La Policia Local d’Elx va detindre a una dona en crida i cerca per estafa i inhibició després de cremar el vehicle en el qual viatjava. El succés va tindre lloc en *Bonavista el divendres 4 de febrer, al voltant de les 22.40 hores.

Quan els agents van arribar a la urbanització alertats per la Sala Operativa (092) de la Prefectura, van observar que els ocupants del cotxe es trobaven fora del mateix i que no corrien perill.

Igualment, una dotació de bombers i una ambulància es van personar per a extingir l’incendi i atendre als qui viatjaven en el turisme en presentar símptomes de mareig. Una vegada realitzada la valoració, no va ser necessari el trasllat a un centre sanitari en trobar-se tots perfectament.

Els agents van procedir a efectuar les comprovacions rutinàries d’identitat mitjançant la base de dades policial, resultant que una de les ocupants tenia en vigor diverses reclamacions judicials de cerca, detenció i personació de diferents tribunals de tota Espanya per estafa i inhibició.

En aqueix mateix instant, la dona de mitjana edat va ser detinguda i traslladada a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.