Detinguda una dona a Elx en crida i cerca després de cremar el seu vehicle

L'arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició

L’arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició | Policia Local Elx

La Policia Local d’Elx va detindre a una dona en crida i cerca per estafa i inhibició després de cremar el vehicle en el qual viatjava. El succés va tindre lloc en *Bonavista el divendres 4 de febrer, al voltant de les 22.40 hores.

Quan els agents van arribar a la urbanització alertats per la Sala Operativa (092) de la Prefectura, van observar que els ocupants del cotxe es trobaven fora del mateix i que no corrien perill.

Igualment, una dotació de bombers i una ambulància es van personar per a extingir l’incendi i atendre als qui viatjaven en el turisme en presentar símptomes de mareig. Una vegada realitzada la valoració, no va ser necessari el trasllat a un centre sanitari en trobar-se tots perfectament.

Els agents van procedir a efectuar les comprovacions rutinàries d’identitat mitjançant la base de dades policial, resultant que una de les ocupants tenia en vigor diverses reclamacions judicials de cerca, detenció i personació de diferents tribunals de tota Espanya per estafa i inhibició.

En aqueix mateix instant, la dona de mitjana edat va ser detinguda i traslladada a dependències policials.

Últimes notícies

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.