Detinguda una dona a Elx en crida i cerca després de cremar el seu vehicle

L'arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició

L’arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició | Policia Local Elx

La Policia Local d’Elx va detindre a una dona en crida i cerca per estafa i inhibició després de cremar el vehicle en el qual viatjava. El succés va tindre lloc en *Bonavista el divendres 4 de febrer, al voltant de les 22.40 hores.

Quan els agents van arribar a la urbanització alertats per la Sala Operativa (092) de la Prefectura, van observar que els ocupants del cotxe es trobaven fora del mateix i que no corrien perill.

Igualment, una dotació de bombers i una ambulància es van personar per a extingir l’incendi i atendre als qui viatjaven en el turisme en presentar símptomes de mareig. Una vegada realitzada la valoració, no va ser necessari el trasllat a un centre sanitari en trobar-se tots perfectament.

Els agents van procedir a efectuar les comprovacions rutinàries d’identitat mitjançant la base de dades policial, resultant que una de les ocupants tenia en vigor diverses reclamacions judicials de cerca, detenció i personació de diferents tribunals de tota Espanya per estafa i inhibició.

En aqueix mateix instant, la dona de mitjana edat va ser detinguda i traslladada a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.