12.1 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Detinguda per intentar assassinar al seu fill de 7 anys asfixiant-li

Una dona d’uns 40 anys ha sigut detinguda acusada d’intentar matar al seu fill, de set anys, en el municipi de Tenerife de La Laguna. Pel que sembla, la dona té antecedents per problemes de salut mental.

La dona hauria obligat el menor a prendre una determinada quantitat d’ansiolítics i, després d’això, li va realitzar una asfíxia mecànica. El xicotet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la dona va pensar que havia mort i va parar d’asfixiar-li.

El xiquet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la seua progenitora va pensar que ja havia mort i va deixar de pressionar sobre el seu rostre.

La dona va creure que el xiquet estava mort i va tractar de llevar-se la vida

A continuació, la dona presumptament també va consumir una determinada quantitat de pastilles. I, a més, va obrir la clau del gas butà, suposadament amb la intenció de morir ella també per la ingesta d’aquests fàrmacs i per la inhalació del citat producte.

No obstant això, diverses hores després, el xicotet es va despertar i va buscar a la seua mare per l’habitatge, fins que la va trobar tendida en la cuina. El xiquet va voler que la seua mare reaccionara, però no el va aconseguir. Davant aquesta circumstància, la víctima va eixir del domicili i va anar a demanar ajuda a uns veïns.

Aquests ciutadans van entrar en el pis i van confirmar que la dona no responia a estímuls, per la qual cosa van activar als serveis de seguretat i emergències.

Fins a l’habitatge del Cardonal van acudir professionals d’una ambulància del Servei d’Urgències Canari (SUC) i agents de la Policia Nacional de la Brigada de Seguretat Ciutadana.

Olor de gas

Els agents es van adonar que encara hi havia olor de gas, mentre que el personal sanitari va ratificar que la mare encara mantenia signes vitals, per la qual cosa van procedir a traslladar-la a un centre hospitalari de l’àrea metropolitana. En aquest recurs del Servei Canari de Salut roman ingressada. A més, el personal de l’ambulància va detectar que el menor tenia indicis d’haver patit un episodi d’asfíxia mecànica per part d’una persona adulta.

El xiquet no es recordava de quasi res de l’ocorregut, però va comentar que suposadament la seua mare li va posar un drap en la boca.

Davant aquestes circumstàncies, també va ser reconegut per un pediatre i un mèdic forense de l’Institut de Medicina Legal, qui va confirmar que tenia signes d’haver patit un intent d’asfíxia. Després d’altres proves, presumptament es va confirmar que en el seu organisme hi havia restes d’ansiolítics. La detenció de la dona va ser duta a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de La Laguna.

Ara com ara, la persona investigada és custodiada a l’hospital per agents de Seguretat Ciutadana.
Com és habitual en aquests casos, quan l’acusada reba l’alta hospitalària serà posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció.

Últimes notícies

La pluja deixa fins a 43,4 l/m² a València en quatre hores i provoca servicis puntuals de bombers

Les precipitacions persistents han acumulat fins a 43,4 l/m² a València en quatre hores, amb avisos puntuals a bombers i registres destacats en diverses comarques.

Catarroja acumula 66,6 l/m² en una nit de pluges que reaviva l’alarma per la dana

La localitat suma 66,6 l/m² i pics de 15 litres en una hora. Va haver-hi tancaments preventius de túnels i una nit de neteja; a les 6.00, la circulació va tornar a la normalitat

Seguixen les pluges en la Comunitat Valenciana amb ruixats forts i tempestes en zones

Cel molt nuvolós i precipitacions generalitzades, amb major intensitat en el nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. Les temperatures tendixen a pujar i el vent bufa moderat en la costa.

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.