9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detinguda per intentar assassinar al seu fill de 7 anys asfixiant-li

Una dona d’uns 40 anys ha sigut detinguda acusada d’intentar matar al seu fill, de set anys, en el municipi de Tenerife de La Laguna. Pel que sembla, la dona té antecedents per problemes de salut mental.

La dona hauria obligat el menor a prendre una determinada quantitat d’ansiolítics i, després d’això, li va realitzar una asfíxia mecànica. El xicotet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la dona va pensar que havia mort i va parar d’asfixiar-li.

El xiquet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la seua progenitora va pensar que ja havia mort i va deixar de pressionar sobre el seu rostre.

La dona va creure que el xiquet estava mort i va tractar de llevar-se la vida

A continuació, la dona presumptament també va consumir una determinada quantitat de pastilles. I, a més, va obrir la clau del gas butà, suposadament amb la intenció de morir ella també per la ingesta d’aquests fàrmacs i per la inhalació del citat producte.

No obstant això, diverses hores després, el xicotet es va despertar i va buscar a la seua mare per l’habitatge, fins que la va trobar tendida en la cuina. El xiquet va voler que la seua mare reaccionara, però no el va aconseguir. Davant aquesta circumstància, la víctima va eixir del domicili i va anar a demanar ajuda a uns veïns.

Aquests ciutadans van entrar en el pis i van confirmar que la dona no responia a estímuls, per la qual cosa van activar als serveis de seguretat i emergències.

Fins a l’habitatge del Cardonal van acudir professionals d’una ambulància del Servei d’Urgències Canari (SUC) i agents de la Policia Nacional de la Brigada de Seguretat Ciutadana.

Olor de gas

Els agents es van adonar que encara hi havia olor de gas, mentre que el personal sanitari va ratificar que la mare encara mantenia signes vitals, per la qual cosa van procedir a traslladar-la a un centre hospitalari de l’àrea metropolitana. En aquest recurs del Servei Canari de Salut roman ingressada. A més, el personal de l’ambulància va detectar que el menor tenia indicis d’haver patit un episodi d’asfíxia mecànica per part d’una persona adulta.

El xiquet no es recordava de quasi res de l’ocorregut, però va comentar que suposadament la seua mare li va posar un drap en la boca.

Davant aquestes circumstàncies, també va ser reconegut per un pediatre i un mèdic forense de l’Institut de Medicina Legal, qui va confirmar que tenia signes d’haver patit un intent d’asfíxia. Després d’altres proves, presumptament es va confirmar que en el seu organisme hi havia restes d’ansiolítics. La detenció de la dona va ser duta a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de La Laguna.

Ara com ara, la persona investigada és custodiada a l’hospital per agents de Seguretat Ciutadana.
Com és habitual en aquests casos, quan l’acusada reba l’alta hospitalària serà posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.