Detinguda per intentar assassinar al seu fill de 7 anys asfixiant-li

Una dona d’uns 40 anys ha sigut detinguda acusada d’intentar matar al seu fill, de set anys, en el municipi de Tenerife de La Laguna. Pel que sembla, la dona té antecedents per problemes de salut mental.

La dona hauria obligat el menor a prendre una determinada quantitat d’ansiolítics i, després d’això, li va realitzar una asfíxia mecànica. El xicotet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la dona va pensar que havia mort i va parar d’asfixiar-li.

El xiquet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la seua progenitora va pensar que ja havia mort i va deixar de pressionar sobre el seu rostre.

La dona va creure que el xiquet estava mort i va tractar de llevar-se la vida

A continuació, la dona presumptament també va consumir una determinada quantitat de pastilles. I, a més, va obrir la clau del gas butà, suposadament amb la intenció de morir ella també per la ingesta d’aquests fàrmacs i per la inhalació del citat producte.

No obstant això, diverses hores després, el xicotet es va despertar i va buscar a la seua mare per l’habitatge, fins que la va trobar tendida en la cuina. El xiquet va voler que la seua mare reaccionara, però no el va aconseguir. Davant aquesta circumstància, la víctima va eixir del domicili i va anar a demanar ajuda a uns veïns.

Aquests ciutadans van entrar en el pis i van confirmar que la dona no responia a estímuls, per la qual cosa van activar als serveis de seguretat i emergències.

Fins a l’habitatge del Cardonal van acudir professionals d’una ambulància del Servei d’Urgències Canari (SUC) i agents de la Policia Nacional de la Brigada de Seguretat Ciutadana.

Olor de gas

Els agents es van adonar que encara hi havia olor de gas, mentre que el personal sanitari va ratificar que la mare encara mantenia signes vitals, per la qual cosa van procedir a traslladar-la a un centre hospitalari de l’àrea metropolitana. En aquest recurs del Servei Canari de Salut roman ingressada. A més, el personal de l’ambulància va detectar que el menor tenia indicis d’haver patit un episodi d’asfíxia mecànica per part d’una persona adulta.

El xiquet no es recordava de quasi res de l’ocorregut, però va comentar que suposadament la seua mare li va posar un drap en la boca.

Davant aquestes circumstàncies, també va ser reconegut per un pediatre i un mèdic forense de l’Institut de Medicina Legal, qui va confirmar que tenia signes d’haver patit un intent d’asfíxia. Després d’altres proves, presumptament es va confirmar que en el seu organisme hi havia restes d’ansiolítics. La detenció de la dona va ser duta a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de La Laguna.

Ara com ara, la persona investigada és custodiada a l’hospital per agents de Seguretat Ciutadana.
Com és habitual en aquests casos, quan l’acusada reba l’alta hospitalària serà posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció.

Últimes notícies

Descobrim una de les serralleries millor valorades de València i per què tants clients la recomanen

Cerrajeros disponibles 24 hores a València. Troba els millors serveis de serralleria amb rapidesa i professionalitat.

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.