Detinguda per intentar assassinar al seu fill de 7 anys asfixiant-li

Una dona d’uns 40 anys ha sigut detinguda acusada d’intentar matar al seu fill, de set anys, en el municipi de Tenerife de La Laguna. Pel que sembla, la dona té antecedents per problemes de salut mental.

La dona hauria obligat el menor a prendre una determinada quantitat d’ansiolítics i, després d’això, li va realitzar una asfíxia mecànica. El xicotet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la dona va pensar que havia mort i va parar d’asfixiar-li.

El xiquet es va esvair i va deixar de moure’s, per la qual cosa la seua progenitora va pensar que ja havia mort i va deixar de pressionar sobre el seu rostre.

La dona va creure que el xiquet estava mort i va tractar de llevar-se la vida

A continuació, la dona presumptament també va consumir una determinada quantitat de pastilles. I, a més, va obrir la clau del gas butà, suposadament amb la intenció de morir ella també per la ingesta d’aquests fàrmacs i per la inhalació del citat producte.

No obstant això, diverses hores després, el xicotet es va despertar i va buscar a la seua mare per l’habitatge, fins que la va trobar tendida en la cuina. El xiquet va voler que la seua mare reaccionara, però no el va aconseguir. Davant aquesta circumstància, la víctima va eixir del domicili i va anar a demanar ajuda a uns veïns.

Aquests ciutadans van entrar en el pis i van confirmar que la dona no responia a estímuls, per la qual cosa van activar als serveis de seguretat i emergències.

Fins a l’habitatge del Cardonal van acudir professionals d’una ambulància del Servei d’Urgències Canari (SUC) i agents de la Policia Nacional de la Brigada de Seguretat Ciutadana.

Olor de gas

Els agents es van adonar que encara hi havia olor de gas, mentre que el personal sanitari va ratificar que la mare encara mantenia signes vitals, per la qual cosa van procedir a traslladar-la a un centre hospitalari de l’àrea metropolitana. En aquest recurs del Servei Canari de Salut roman ingressada. A més, el personal de l’ambulància va detectar que el menor tenia indicis d’haver patit un episodi d’asfíxia mecànica per part d’una persona adulta.

El xiquet no es recordava de quasi res de l’ocorregut, però va comentar que suposadament la seua mare li va posar un drap en la boca.

Davant aquestes circumstàncies, també va ser reconegut per un pediatre i un mèdic forense de l’Institut de Medicina Legal, qui va confirmar que tenia signes d’haver patit un intent d’asfíxia. Després d’altres proves, presumptament es va confirmar que en el seu organisme hi havia restes d’ansiolítics. La detenció de la dona va ser duta a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de La Laguna.

Ara com ara, la persona investigada és custodiada a l’hospital per agents de Seguretat Ciutadana.
Com és habitual en aquests casos, quan l’acusada reba l’alta hospitalària serà posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.