Detinguda per robar en un comerç de València

Un vehicle de la Policia Nacional

La policia ha detingut a la dona gràcies a la col·laboració ciutadana | Cedida

 

Este diumenge, els agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 36 anys com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència, després d’entrar en un establiment del centre de la ciutat i intentar furtar aliments. Pel que pareix, un home que l’esperava fora li ha causat lesions a l’empleat quan l’ha descobert.

 

Els fets han ocorregut sobre les 16.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a la plaça de l’ajuntament de València, a on un home tenia retinguda a una dona que acabava de cometre un robatori en un establiment comercial pròxim.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on un xic es trobava en companyia d’una dona i han descobert que moments abans l’individu es trobava en sa casa i va començar a sentir rebombori en un establiment comercial. D’esta forma va baixar a vore què passava, observant com una dona i un home forcejaven amb un dels empleats, per això es va arrimar a ajudar-lo.

 

L’actuació dels lladres

Per un altre costat, els agents han descobert que l’empleat de l’establiment havia observat a una dona que tractava de furtar dos caixes de gambes i altres productes, per este motiu es va arrimar per a recriminar-li la seua actitud i recuperar els objectes, moment en el què esta va començar a forcejar.

 

En eixe moment, un home que es trobava fora del comerç esperant a la dona, ha agafat al treballador des de l’esquena pel coll tirant d’ell cap arrere amb violència i llançant-lo a terra, per a fugir els dos per diferents direccions. En el transcurs del forcejament, a la sospitosa li han caigut els productes que pretenia furtar.

 

El dependent ha eixit corrent darrere de l’home, al que ha perdut de vista ràpidament, i el ciutadà que ha intentat ajudar-lo ha eixit darrere de la dona, a la que ha conseguit retindre fins a l’arribada de la policia.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Actualment, continuen les investigacions per al total esclariment dels fets. Mentres, l’arrestada, amb alguns antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.