Detinguda per robar en un comerç de València

Un vehicle de la Policia Nacional

La policia ha detingut a la dona gràcies a la col·laboració ciutadana | Cedida

 

Este diumenge, els agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 36 anys com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència, després d’entrar en un establiment del centre de la ciutat i intentar furtar aliments. Pel que pareix, un home que l’esperava fora li ha causat lesions a l’empleat quan l’ha descobert.

 

Els fets han ocorregut sobre les 16.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a la plaça de l’ajuntament de València, a on un home tenia retinguda a una dona que acabava de cometre un robatori en un establiment comercial pròxim.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on un xic es trobava en companyia d’una dona i han descobert que moments abans l’individu es trobava en sa casa i va començar a sentir rebombori en un establiment comercial. D’esta forma va baixar a vore què passava, observant com una dona i un home forcejaven amb un dels empleats, per això es va arrimar a ajudar-lo.

 

L’actuació dels lladres

Per un altre costat, els agents han descobert que l’empleat de l’establiment havia observat a una dona que tractava de furtar dos caixes de gambes i altres productes, per este motiu es va arrimar per a recriminar-li la seua actitud i recuperar els objectes, moment en el què esta va començar a forcejar.

 

En eixe moment, un home que es trobava fora del comerç esperant a la dona, ha agafat al treballador des de l’esquena pel coll tirant d’ell cap arrere amb violència i llançant-lo a terra, per a fugir els dos per diferents direccions. En el transcurs del forcejament, a la sospitosa li han caigut els productes que pretenia furtar.

 

El dependent ha eixit corrent darrere de l’home, al que ha perdut de vista ràpidament, i el ciutadà que ha intentat ajudar-lo ha eixit darrere de la dona, a la que ha conseguit retindre fins a l’arribada de la policia.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Actualment, continuen les investigacions per al total esclariment dels fets. Mentres, l’arrestada, amb alguns antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.