Detinguda per robar en un comerç de València

Ejemplo de shortcode con estilo
La policia ha detingut a la dona gràcies a la col·laboració ciutadana | Cedida   Este diumenge, els agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 36 anys com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència, després d’entrar en un establiment del centre de la ciutat i intentar furtar aliments. Pel que […]
Un vehicle de la Policia Nacional

La policia ha detingut a la dona gràcies a la col·laboració ciutadana | Cedida

 

Este diumenge, els agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 36 anys com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència, després d’entrar en un establiment del centre de la ciutat i intentar furtar aliments. Pel que pareix, un home que l’esperava fora li ha causat lesions a l’empleat quan l’ha descobert.

 

Els fets han ocorregut sobre les 16.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a la plaça de l’ajuntament de València, a on un home tenia retinguda a una dona que acabava de cometre un robatori en un establiment comercial pròxim.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on un xic es trobava en companyia d’una dona i han descobert que moments abans l’individu es trobava en sa casa i va començar a sentir rebombori en un establiment comercial. D’esta forma va baixar a vore què passava, observant com una dona i un home forcejaven amb un dels empleats, per això es va arrimar a ajudar-lo.

 

L’actuació dels lladres

Per un altre costat, els agents han descobert que l’empleat de l’establiment havia observat a una dona que tractava de furtar dos caixes de gambes i altres productes, per este motiu es va arrimar per a recriminar-li la seua actitud i recuperar els objectes, moment en el què esta va començar a forcejar.

 

En eixe moment, un home que es trobava fora del comerç esperant a la dona, ha agafat al treballador des de l’esquena pel coll tirant d’ell cap arrere amb violència i llançant-lo a terra, per a fugir els dos per diferents direccions. En el transcurs del forcejament, a la sospitosa li han caigut els productes que pretenia furtar.

 

El dependent ha eixit corrent darrere de l’home, al que ha perdut de vista ràpidament, i el ciutadà que ha intentat ajudar-lo ha eixit darrere de la dona, a la que ha conseguit retindre fins a l’arribada de la policia.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Actualment, continuen les investigacions per al total esclariment dels fets. Mentres, l’arrestada, amb alguns antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.