15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Detinguda per robar en un comerç de València

Un vehicle de la Policia Nacional

La policia ha detingut a la dona gràcies a la col·laboració ciutadana | Cedida

 

Este diumenge, els agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 36 anys com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència, després d’entrar en un establiment del centre de la ciutat i intentar furtar aliments. Pel que pareix, un home que l’esperava fora li ha causat lesions a l’empleat quan l’ha descobert.

 

Els fets han ocorregut sobre les 16.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a la plaça de l’ajuntament de València, a on un home tenia retinguda a una dona que acabava de cometre un robatori en un establiment comercial pròxim.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on un xic es trobava en companyia d’una dona i han descobert que moments abans l’individu es trobava en sa casa i va començar a sentir rebombori en un establiment comercial. D’esta forma va baixar a vore què passava, observant com una dona i un home forcejaven amb un dels empleats, per això es va arrimar a ajudar-lo.

 

L’actuació dels lladres

Per un altre costat, els agents han descobert que l’empleat de l’establiment havia observat a una dona que tractava de furtar dos caixes de gambes i altres productes, per este motiu es va arrimar per a recriminar-li la seua actitud i recuperar els objectes, moment en el què esta va començar a forcejar.

 

En eixe moment, un home que es trobava fora del comerç esperant a la dona, ha agafat al treballador des de l’esquena pel coll tirant d’ell cap arrere amb violència i llançant-lo a terra, per a fugir els dos per diferents direccions. En el transcurs del forcejament, a la sospitosa li han caigut els productes que pretenia furtar.

 

El dependent ha eixit corrent darrere de l’home, al que ha perdut de vista ràpidament, i el ciutadà que ha intentat ajudar-lo ha eixit darrere de la dona, a la que ha conseguit retindre fins a l’arribada de la policia.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Actualment, continuen les investigacions per al total esclariment dels fets. Mentres, l’arrestada, amb alguns antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.