Detingut ‘in fraganti’ l’autor d’onze robatoris dins de cotxes en Crevillent

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home, espanyol de 59 anys, com a presumpte autor d’onze delictes de robatori dins de cotxes, i per un altre delicte d’amenaces fetes amb objecte punxant.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Crevillent ha esclarit un total de 12 delictes, un d’ells d’amenaces, relacionats amb robatoris dins de cotxes, que es trobaven aparcats en el nucli urbà del municipi.

 

Les primeres denúncies es van rebre el passat mes d’agost i totes coincidien en què el presumpte autor trencava la finestreta, bé del conductor, bé del copilot, per a furtar tota classe d’efectes que hi haguera dins ja fora roba, sabatilles o qualsevol altre element.

 

Davant d’esta situació, que va generar certa alarma social entre els veïns, es va reforçar la vigilància per a evitar més successos pareguts, al mateix temps que es recaptaven dades que aportaren la informació necessària per a localitzar i detindre a l’autor dels fets.

 

Pillat ‘in fraganti’

Esta passada setmana, com a conseqüència de les investigacions i comptant amb col·laboració ciutadana, es va saber que hi havia un home rondant entre diferents cotxes aparcats i que podia  tractar-se del mateix al que estaven investigant.

 

La Guàrdia Civil s’ha traslladat fins a este punt, a on l’han detingut in fraganti, just abans de trencar un altre vidre amb el mateix objecte amb el que havia amenaçat a un dels perjudicats, quan el va sorprendre intentant cometre un robatori en el seu cotxe.

 

Al detingut, un espanyol de 59 anys, se li atribuixen un total d’11 robatoris dins de cotxes i un delicte d’amenaces. S’han conseguit recuperar alguns dels objectes furtats, que ja han sigut entregats als seus legítims amos.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.