Detingut ‘in fraganti’ l’autor d’onze robatoris dins de cotxes en Crevillent

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home, espanyol de 59 anys, com a presumpte autor d’onze delictes de robatori dins de cotxes, i per un altre delicte d’amenaces fetes amb objecte punxant.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Crevillent ha esclarit un total de 12 delictes, un d’ells d’amenaces, relacionats amb robatoris dins de cotxes, que es trobaven aparcats en el nucli urbà del municipi.

 

Les primeres denúncies es van rebre el passat mes d’agost i totes coincidien en què el presumpte autor trencava la finestreta, bé del conductor, bé del copilot, per a furtar tota classe d’efectes que hi haguera dins ja fora roba, sabatilles o qualsevol altre element.

 

Davant d’esta situació, que va generar certa alarma social entre els veïns, es va reforçar la vigilància per a evitar més successos pareguts, al mateix temps que es recaptaven dades que aportaren la informació necessària per a localitzar i detindre a l’autor dels fets.

 

Pillat ‘in fraganti’

Esta passada setmana, com a conseqüència de les investigacions i comptant amb col·laboració ciutadana, es va saber que hi havia un home rondant entre diferents cotxes aparcats i que podia  tractar-se del mateix al que estaven investigant.

 

La Guàrdia Civil s’ha traslladat fins a este punt, a on l’han detingut in fraganti, just abans de trencar un altre vidre amb el mateix objecte amb el que havia amenaçat a un dels perjudicats, quan el va sorprendre intentant cometre un robatori en el seu cotxe.

 

Al detingut, un espanyol de 59 anys, se li atribuixen un total d’11 robatoris dins de cotxes i un delicte d’amenaces. S’han conseguit recuperar alguns dels objectes furtats, que ja han sigut entregats als seus legítims amos.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU