Detingut ‘in fraganti’ l’autor d’onze robatoris dins de cotxes en Crevillent

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home, espanyol de 59 anys, com a presumpte autor d’onze delictes de robatori dins de cotxes, i per un altre delicte d’amenaces fetes amb objecte punxant.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Crevillent ha esclarit un total de 12 delictes, un d’ells d’amenaces, relacionats amb robatoris dins de cotxes, que es trobaven aparcats en el nucli urbà del municipi.

 

Les primeres denúncies es van rebre el passat mes d’agost i totes coincidien en què el presumpte autor trencava la finestreta, bé del conductor, bé del copilot, per a furtar tota classe d’efectes que hi haguera dins ja fora roba, sabatilles o qualsevol altre element.

 

Davant d’esta situació, que va generar certa alarma social entre els veïns, es va reforçar la vigilància per a evitar més successos pareguts, al mateix temps que es recaptaven dades que aportaren la informació necessària per a localitzar i detindre a l’autor dels fets.

 

Pillat ‘in fraganti’

Esta passada setmana, com a conseqüència de les investigacions i comptant amb col·laboració ciutadana, es va saber que hi havia un home rondant entre diferents cotxes aparcats i que podia  tractar-se del mateix al que estaven investigant.

 

La Guàrdia Civil s’ha traslladat fins a este punt, a on l’han detingut in fraganti, just abans de trencar un altre vidre amb el mateix objecte amb el que havia amenaçat a un dels perjudicats, quan el va sorprendre intentant cometre un robatori en el seu cotxe.

 

Al detingut, un espanyol de 59 anys, se li atribuixen un total d’11 robatoris dins de cotxes i un delicte d’amenaces. S’han conseguit recuperar alguns dels objectes furtats, que ja han sigut entregats als seus legítims amos.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU