Detingut ‘in fraganti’ l’autor d’onze robatoris dins de cotxes en Crevillent

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home, espanyol de 59 anys, com a presumpte autor d’onze delictes de robatori dins de cotxes, i per un altre delicte d’amenaces fetes amb objecte punxant.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Crevillent ha esclarit un total de 12 delictes, un d’ells d’amenaces, relacionats amb robatoris dins de cotxes, que es trobaven aparcats en el nucli urbà del municipi.

 

Les primeres denúncies es van rebre el passat mes d’agost i totes coincidien en què el presumpte autor trencava la finestreta, bé del conductor, bé del copilot, per a furtar tota classe d’efectes que hi haguera dins ja fora roba, sabatilles o qualsevol altre element.

 

Davant d’esta situació, que va generar certa alarma social entre els veïns, es va reforçar la vigilància per a evitar més successos pareguts, al mateix temps que es recaptaven dades que aportaren la informació necessària per a localitzar i detindre a l’autor dels fets.

 

Pillat ‘in fraganti’

Esta passada setmana, com a conseqüència de les investigacions i comptant amb col·laboració ciutadana, es va saber que hi havia un home rondant entre diferents cotxes aparcats i que podia  tractar-se del mateix al que estaven investigant.

 

La Guàrdia Civil s’ha traslladat fins a este punt, a on l’han detingut in fraganti, just abans de trencar un altre vidre amb el mateix objecte amb el que havia amenaçat a un dels perjudicats, quan el va sorprendre intentant cometre un robatori en el seu cotxe.

 

Al detingut, un espanyol de 59 anys, se li atribuixen un total d’11 robatoris dins de cotxes i un delicte d’amenaces. S’han conseguit recuperar alguns dels objectes furtats, que ja han sigut entregats als seus legítims amos.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.