12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detingut per clavar un ganivet al seu pare i colpejar-li al cap

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla clavar un ganivet a la mà al seu pare i, després de tirar-lo al sòl, propinar-li puntades i colpejar-li al cap amb un amortidor de maleter.

Els fets van ocórrer el divendres al voltant de les onze de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un fill hauria apunyalat al seu pare.

Els agents es van dirigir ràpidament al lloc i una vegada allí, en els voltants del portal, van observar a un home sagnant abundantment pel cap. Aquests van esbrinar que minuts abans hauria discutit amb el seu fill en l’habitatge familiar i, en un moment donat, el jove s’hauria acostat al progenitor amb un ganivet, afirmant que l’anava a matar, clavant-li l’arma blanca a la mà esquerra.

Seguidament, després d’un forcejament, el pare va caure a terra, moment en el qual el fill li hauria propinat puntades i colpejat al cap emprant un amortidor de maleter. Després de l’agressió, el jove va fugir del domicili.

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, atenent-li in situ, on li van col·locar quatre grapes en la bretxa que presentava al cap, traslladant-la posteriorment a un centre hospitalari.

Així mateix, els agents van donar diverses batudes per la zona a fi de localitzar al sospitós, que finalment va ser trobat en l’avinguda Burjassot, on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.