17.3 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

Detingut per clavar un ganivet al seu pare i colpejar-li al cap

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla clavar un ganivet a la mà al seu pare i, després de tirar-lo al sòl, propinar-li puntades i colpejar-li al cap amb un amortidor de maleter.

Els fets van ocórrer el divendres al voltant de les onze de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un fill hauria apunyalat al seu pare.

Els agents es van dirigir ràpidament al lloc i una vegada allí, en els voltants del portal, van observar a un home sagnant abundantment pel cap. Aquests van esbrinar que minuts abans hauria discutit amb el seu fill en l’habitatge familiar i, en un moment donat, el jove s’hauria acostat al progenitor amb un ganivet, afirmant que l’anava a matar, clavant-li l’arma blanca a la mà esquerra.

Seguidament, després d’un forcejament, el pare va caure a terra, moment en el qual el fill li hauria propinat puntades i colpejat al cap emprant un amortidor de maleter. Després de l’agressió, el jove va fugir del domicili.

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, atenent-li in situ, on li van col·locar quatre grapes en la bretxa que presentava al cap, traslladant-la posteriorment a un centre hospitalari.

Així mateix, els agents van donar diverses batudes per la zona a fi de localitzar al sospitós, que finalment va ser trobat en l’avinguda Burjassot, on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un jove de 22 anys ha mort en la CV-905 en desplomar-se una palmera de la mitjana sobre el seu cotxe, en un tram pròxim a un centre comercial a Torrevieja.

Pérez Llorca parla de bona sintonia amb Vox després de reunir-se per al pacte d’investidura

Pérez Llorca ha mantingut una reunió amb la direcció de Vox per a buscar un pacte d'investidura i parla de 'bona sintonia'. El PP requerix els vots de Vox i el termini per a registrar la candidatura venç el 19 de novembre.

La jutgessa de la DANA incorpora més gravacions de teleassistència de víctimes de les riuades

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha afegit al sumari noves converses d'usuaris de teleassistència que van morir al no poder escapar de les riuades a l'Horta Sud. Les cintes apunten a una saturació del 112 i a accessos impossibles per als equips de rescat.

Pedro ‘Tiburón’ Acosta lidera amb autoritat la pràctica de MotoGP a Cheste

Pedro 'Tiburón' Acosta va marcar un 1.29.240 i va encapçalar la pràctica que decidix la passada directa a Q2 a Cheste; Bezzecchi i Morbidelli van completar el top-3. Bagnaia i Jorge Martín van quedar fora i hauran de passar per la Q1.

El Consell critica la fi de la pròrroga nuclear i reivindica el paper clau de Cofrentes

El Consell ha criticat la decisió de no prorrogar les centrals nuclears i ha defés que Cofrentes és clau per al subministrament i la competitivitat. Ha demanat revisar l'acord de tancament de 2019.

Alacant, Ministeri i Consell agilitzen la rehabilitació de la biblioteca Azorín

Ajuntament, Consell i Ministeri han alineat els últims tràmits per a la reforma interior de la biblioteca Azorín, la principal de la província. La coordinació tècnica pretén que les obres arranquen en poques setmanes i es compatibilitzen amb la protecció patrimonial de l'entorn.

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.