Detingut per clavar un ganivet al seu pare i colpejar-li al cap

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla clavar un ganivet a la mà al seu pare i, després de tirar-lo al sòl, propinar-li puntades i colpejar-li al cap amb un amortidor de maleter.

Els fets van ocórrer el divendres al voltant de les onze de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un fill hauria apunyalat al seu pare.

Els agents es van dirigir ràpidament al lloc i una vegada allí, en els voltants del portal, van observar a un home sagnant abundantment pel cap. Aquests van esbrinar que minuts abans hauria discutit amb el seu fill en l’habitatge familiar i, en un moment donat, el jove s’hauria acostat al progenitor amb un ganivet, afirmant que l’anava a matar, clavant-li l’arma blanca a la mà esquerra.

Seguidament, després d’un forcejament, el pare va caure a terra, moment en el qual el fill li hauria propinat puntades i colpejat al cap emprant un amortidor de maleter. Després de l’agressió, el jove va fugir del domicili.

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, atenent-li in situ, on li van col·locar quatre grapes en la bretxa que presentava al cap, traslladant-la posteriorment a un centre hospitalari.

Així mateix, els agents van donar diverses batudes per la zona a fi de localitzar al sospitós, que finalment va ser trobat en l’avinguda Burjassot, on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.