12 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Detingut per clavar un ganivet al seu pare i colpejar-li al cap

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla clavar un ganivet a la mà al seu pare i, després de tirar-lo al sòl, propinar-li puntades i colpejar-li al cap amb un amortidor de maleter.

Els fets van ocórrer el divendres al voltant de les onze de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un fill hauria apunyalat al seu pare.

Els agents es van dirigir ràpidament al lloc i una vegada allí, en els voltants del portal, van observar a un home sagnant abundantment pel cap. Aquests van esbrinar que minuts abans hauria discutit amb el seu fill en l’habitatge familiar i, en un moment donat, el jove s’hauria acostat al progenitor amb un ganivet, afirmant que l’anava a matar, clavant-li l’arma blanca a la mà esquerra.

Seguidament, després d’un forcejament, el pare va caure a terra, moment en el qual el fill li hauria propinat puntades i colpejat al cap emprant un amortidor de maleter. Després de l’agressió, el jove va fugir del domicili.

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, atenent-li in situ, on li van col·locar quatre grapes en la bretxa que presentava al cap, traslladant-la posteriorment a un centre hospitalari.

Així mateix, els agents van donar diverses batudes per la zona a fi de localitzar al sospitós, que finalment va ser trobat en l’avinguda Burjassot, on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.