Detingut per clavar un ganivet al seu pare i colpejar-li al cap

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de pel que sembla clavar un ganivet a la mà al seu pare i, després de tirar-lo al sòl, propinar-li puntades i colpejar-li al cap amb un amortidor de maleter.

Els fets van ocórrer el divendres al voltant de les onze de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili del districte valencià de Trànsits, on pel que sembla un fill hauria apunyalat al seu pare.

Els agents es van dirigir ràpidament al lloc i una vegada allí, en els voltants del portal, van observar a un home sagnant abundantment pel cap. Aquests van esbrinar que minuts abans hauria discutit amb el seu fill en l’habitatge familiar i, en un moment donat, el jove s’hauria acostat al progenitor amb un ganivet, afirmant que l’anava a matar, clavant-li l’arma blanca a la mà esquerra.

Seguidament, després d’un forcejament, el pare va caure a terra, moment en el qual el fill li hauria propinat puntades i colpejat al cap emprant un amortidor de maleter. Després de l’agressió, el jove va fugir del domicili.

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, atenent-li in situ, on li van col·locar quatre grapes en la bretxa que presentava al cap, traslladant-la posteriorment a un centre hospitalari.

Així mateix, els agents van donar diverses batudes per la zona a fi de localitzar al sospitós, que finalment va ser trobat en l’avinguda Burjassot, on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.