Un home detingut per deu delictes de robatori en violència en Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha detingut a un home com a presumpte autor d’un total de deu delictes de robatori amb violència i intimidació, en els que va recaptar entre 300 i 500 euros per cada fet delictiu.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, les labors d’investigació es van iniciar el passat 16 de març, quan es va tindre coneixement que en una gasolinera de la localitat, un home encaputxat va entrar en l’establiment amenaçant amb un ganivet a la treballadora i es va emportar la recaptació de la caixa.

 

L’estat d’alarma per la pandèmia de coronavirus va suposar «una parada» per a l’activitat delictiva de l’autor, que va tornar a actuar el passat 12 de maig, en una farmàcia, a on es va presentar encaputxat i amb un ganivet.

 

Ha repetit la mateixa indumentària

Al mes següent, va cometre un nou atracament en una altra gasolinera, a on portava un xandall amb caputxa, gorra i màscara, el que impedia obtindre una descripció física que permetera identificar-li, però va repetir la mateixa indumentària en diferents ocasions.

 

A partir d’este moment va augmentar la freqüència de robatoris, ja que va aprofitar les hores de poc trànsit i l’hora de tancament d’establiments per a poder fugir amb major facilitat. En total ha actuat en sis locals, repetint el robatori en quatre d’ells, en un supermercat, una farmàcia, una gelateria i una gasolinera.

 

Ha fugit sense emportar-se els diners

Este dilluns ha tornat a actuar: els agents han rebut l’avís de la central de què s’havia perpetrat un nou atracament en un comerç, i l’autor va haver de fugir però sense poder emportar-se els diners de la caixa.

 

Després de les investigacions efectuades, els agents han rastrejat la zona fins que han vist a un individu llançar un objecte amb una actitud sospitosa i, després de donar-li l’alt, han procedit a registrar-li superficialment observant que el que havia tirat era una dessuadora, una gorra i uns guants, que han sigut identificats per la víctima com els que portava l’autor en el moment dels fets.

 

L’home ha sigut detingut i, després de ser posat a disposició judicial, s’ha decretat el seu ingrés en la presó per part del Jutjat de Castelló, ja que li consten numerosos antecedents policials després d’haver sigut detingut en diferents ocasions per delictes de robatori amb violència i intimidació i per desobediència a l’autoritat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.