Un home detingut per deu delictes de robatori en violència en Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha detingut a un home com a presumpte autor d’un total de deu delictes de robatori amb violència i intimidació, en els que va recaptar entre 300 i 500 euros per cada fet delictiu.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, les labors d’investigació es van iniciar el passat 16 de març, quan es va tindre coneixement que en una gasolinera de la localitat, un home encaputxat va entrar en l’establiment amenaçant amb un ganivet a la treballadora i es va emportar la recaptació de la caixa.

 

L’estat d’alarma per la pandèmia de coronavirus va suposar «una parada» per a l’activitat delictiva de l’autor, que va tornar a actuar el passat 12 de maig, en una farmàcia, a on es va presentar encaputxat i amb un ganivet.

 

Ha repetit la mateixa indumentària

Al mes següent, va cometre un nou atracament en una altra gasolinera, a on portava un xandall amb caputxa, gorra i màscara, el que impedia obtindre una descripció física que permetera identificar-li, però va repetir la mateixa indumentària en diferents ocasions.

 

A partir d’este moment va augmentar la freqüència de robatoris, ja que va aprofitar les hores de poc trànsit i l’hora de tancament d’establiments per a poder fugir amb major facilitat. En total ha actuat en sis locals, repetint el robatori en quatre d’ells, en un supermercat, una farmàcia, una gelateria i una gasolinera.

 

Ha fugit sense emportar-se els diners

Este dilluns ha tornat a actuar: els agents han rebut l’avís de la central de què s’havia perpetrat un nou atracament en un comerç, i l’autor va haver de fugir però sense poder emportar-se els diners de la caixa.

 

Després de les investigacions efectuades, els agents han rastrejat la zona fins que han vist a un individu llançar un objecte amb una actitud sospitosa i, després de donar-li l’alt, han procedit a registrar-li superficialment observant que el que havia tirat era una dessuadora, una gorra i uns guants, que han sigut identificats per la víctima com els que portava l’autor en el moment dels fets.

 

L’home ha sigut detingut i, després de ser posat a disposició judicial, s’ha decretat el seu ingrés en la presó per part del Jutjat de Castelló, ja que li consten numerosos antecedents policials després d’haver sigut detingut en diferents ocasions per delictes de robatori amb violència i intimidació i per desobediència a l’autoritat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.