Un home detingut per deu delictes de robatori en violència en Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha detingut a un home com a presumpte autor d’un total de deu delictes de robatori amb violència i intimidació, en els que va recaptar entre 300 i 500 euros per cada fet delictiu.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, les labors d’investigació es van iniciar el passat 16 de març, quan es va tindre coneixement que en una gasolinera de la localitat, un home encaputxat va entrar en l’establiment amenaçant amb un ganivet a la treballadora i es va emportar la recaptació de la caixa.

 

L’estat d’alarma per la pandèmia de coronavirus va suposar «una parada» per a l’activitat delictiva de l’autor, que va tornar a actuar el passat 12 de maig, en una farmàcia, a on es va presentar encaputxat i amb un ganivet.

 

Ha repetit la mateixa indumentària

Al mes següent, va cometre un nou atracament en una altra gasolinera, a on portava un xandall amb caputxa, gorra i màscara, el que impedia obtindre una descripció física que permetera identificar-li, però va repetir la mateixa indumentària en diferents ocasions.

 

A partir d’este moment va augmentar la freqüència de robatoris, ja que va aprofitar les hores de poc trànsit i l’hora de tancament d’establiments per a poder fugir amb major facilitat. En total ha actuat en sis locals, repetint el robatori en quatre d’ells, en un supermercat, una farmàcia, una gelateria i una gasolinera.

 

Ha fugit sense emportar-se els diners

Este dilluns ha tornat a actuar: els agents han rebut l’avís de la central de què s’havia perpetrat un nou atracament en un comerç, i l’autor va haver de fugir però sense poder emportar-se els diners de la caixa.

 

Després de les investigacions efectuades, els agents han rastrejat la zona fins que han vist a un individu llançar un objecte amb una actitud sospitosa i, després de donar-li l’alt, han procedit a registrar-li superficialment observant que el que havia tirat era una dessuadora, una gorra i uns guants, que han sigut identificats per la víctima com els que portava l’autor en el moment dels fets.

 

L’home ha sigut detingut i, després de ser posat a disposició judicial, s’ha decretat el seu ingrés en la presó per part del Jutjat de Castelló, ja que li consten numerosos antecedents policials després d’haver sigut detingut en diferents ocasions per delictes de robatori amb violència i intimidació i per desobediència a l’autoritat.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.