Un home detingut per deu delictes de robatori en violència en Almassora

 

La Guàrdia Civil d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha detingut a un home com a presumpte autor d’un total de deu delictes de robatori amb violència i intimidació, en els que va recaptar entre 300 i 500 euros per cada fet delictiu.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat, les labors d’investigació es van iniciar el passat 16 de març, quan es va tindre coneixement que en una gasolinera de la localitat, un home encaputxat va entrar en l’establiment amenaçant amb un ganivet a la treballadora i es va emportar la recaptació de la caixa.

 

L’estat d’alarma per la pandèmia de coronavirus va suposar «una parada» per a l’activitat delictiva de l’autor, que va tornar a actuar el passat 12 de maig, en una farmàcia, a on es va presentar encaputxat i amb un ganivet.

 

Ha repetit la mateixa indumentària

Al mes següent, va cometre un nou atracament en una altra gasolinera, a on portava un xandall amb caputxa, gorra i màscara, el que impedia obtindre una descripció física que permetera identificar-li, però va repetir la mateixa indumentària en diferents ocasions.

 

A partir d’este moment va augmentar la freqüència de robatoris, ja que va aprofitar les hores de poc trànsit i l’hora de tancament d’establiments per a poder fugir amb major facilitat. En total ha actuat en sis locals, repetint el robatori en quatre d’ells, en un supermercat, una farmàcia, una gelateria i una gasolinera.

 

Ha fugit sense emportar-se els diners

Este dilluns ha tornat a actuar: els agents han rebut l’avís de la central de què s’havia perpetrat un nou atracament en un comerç, i l’autor va haver de fugir però sense poder emportar-se els diners de la caixa.

 

Després de les investigacions efectuades, els agents han rastrejat la zona fins que han vist a un individu llançar un objecte amb una actitud sospitosa i, després de donar-li l’alt, han procedit a registrar-li superficialment observant que el que havia tirat era una dessuadora, una gorra i uns guants, que han sigut identificats per la víctima com els que portava l’autor en el moment dels fets.

 

L’home ha sigut detingut i, després de ser posat a disposició judicial, s’ha decretat el seu ingrés en la presó per part del Jutjat de Castelló, ja que li consten numerosos antecedents policials després d’haver sigut detingut en diferents ocasions per delictes de robatori amb violència i intimidació i per desobediència a l’autoritat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.