18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detingut en Elx un home per distribuir droga en diferents localitats d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 47 anys per presumptament vendre droga en unes quantes localitats d’Alacant, com Torrevieja, Santa Pola o Callosa del Segura.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, l’acusat duia a terme sempre el mateix ‘modus operandi‘: es desplaçava amb el seu cotxe i, s’hauria estat dedicant presumptament a la distribució d’una droga, coneguda com a ‘speed’, en quantitats que oscil·len entre els tres i quatre quilograms mensuals.

 

Tal com han informat fonts policials al citat mitjà, les autoritats iniciaren la investigació fa uns quants mesos, quan van ser alertats per un ciutadà anònim del fet que una persona s’estaria dedicant a la distribució de substàncies estupefaents, per diferents localitats d’Alacant.

 

Repartiment de la droga en ple carrer

El presumpte autor dels fets contactava amb els clients abans de conseguir droga i feia un repartiment ràpid. Posteriorment, la substància era redistribuïda per eixos compradors. La Policia d’Elx va vigilar durant unes setmanes al sospitós i unes quantes cases, una d’elles, en la localitat d’Elx, i l’altra en Torrevieja.

 

En poc de temps, les autoritats confirmaren la informació rebuda i descobriren que l’home actuava per correu, desplaçant-se als domicilis i fins i tot establiments públics de Torrevieja o Santa Pola. 

 

En algunes ocasions, el sospitós duia a terme el repartiment de la droga en ple carrer. En les vigilàncies, els policies van poder comprovar que l’investigat, després de fer els intercanvis de droga, abandonava el lloc a gran velocitat. 

 

Confiscades més de 1.000 pastilles d’èxtasis

Després de recopilar totes les proves necessàries per implicar a l’home en esta activitat il·legal, la Policia Nacional d’Elx va organitzar un dispositiu a on esta persona va ser atrapat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues a conseqüència de la venda i distribució de diferents tipus de droga.

 

Els agents han confiscat més de 1.200 pastilles d’èxtasis, 16 grams de marihuana, 2.130 euros en efectiu i un cotxe usat per a poder fer el repartiment de la droga. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx. 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.