Detingut en Elx un home per distribuir droga en diferents localitats d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 47 anys per presumptament vendre droga en unes quantes localitats d’Alacant, com Torrevieja, Santa Pola o Callosa del Segura.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, l’acusat duia a terme sempre el mateix ‘modus operandi‘: es desplaçava amb el seu cotxe i, s’hauria estat dedicant presumptament a la distribució d’una droga, coneguda com a ‘speed’, en quantitats que oscil·len entre els tres i quatre quilograms mensuals.

 

Tal com han informat fonts policials al citat mitjà, les autoritats iniciaren la investigació fa uns quants mesos, quan van ser alertats per un ciutadà anònim del fet que una persona s’estaria dedicant a la distribució de substàncies estupefaents, per diferents localitats d’Alacant.

 

Repartiment de la droga en ple carrer

El presumpte autor dels fets contactava amb els clients abans de conseguir droga i feia un repartiment ràpid. Posteriorment, la substància era redistribuïda per eixos compradors. La Policia d’Elx va vigilar durant unes setmanes al sospitós i unes quantes cases, una d’elles, en la localitat d’Elx, i l’altra en Torrevieja.

 

En poc de temps, les autoritats confirmaren la informació rebuda i descobriren que l’home actuava per correu, desplaçant-se als domicilis i fins i tot establiments públics de Torrevieja o Santa Pola. 

 

En algunes ocasions, el sospitós duia a terme el repartiment de la droga en ple carrer. En les vigilàncies, els policies van poder comprovar que l’investigat, després de fer els intercanvis de droga, abandonava el lloc a gran velocitat. 

 

Confiscades més de 1.000 pastilles d’èxtasis

Després de recopilar totes les proves necessàries per implicar a l’home en esta activitat il·legal, la Policia Nacional d’Elx va organitzar un dispositiu a on esta persona va ser atrapat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues a conseqüència de la venda i distribució de diferents tipus de droga.

 

Els agents han confiscat més de 1.200 pastilles d’èxtasis, 16 grams de marihuana, 2.130 euros en efectiu i un cotxe usat per a poder fer el repartiment de la droga. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx. 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.