Detingut en Elx un home per distribuir droga en diferents localitats d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 47 anys per presumptament vendre droga en unes quantes localitats d’Alacant, com Torrevieja, Santa Pola o Callosa del Segura.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, l’acusat duia a terme sempre el mateix ‘modus operandi‘: es desplaçava amb el seu cotxe i, s’hauria estat dedicant presumptament a la distribució d’una droga, coneguda com a ‘speed’, en quantitats que oscil·len entre els tres i quatre quilograms mensuals.

 

Tal com han informat fonts policials al citat mitjà, les autoritats iniciaren la investigació fa uns quants mesos, quan van ser alertats per un ciutadà anònim del fet que una persona s’estaria dedicant a la distribució de substàncies estupefaents, per diferents localitats d’Alacant.

 

Repartiment de la droga en ple carrer

El presumpte autor dels fets contactava amb els clients abans de conseguir droga i feia un repartiment ràpid. Posteriorment, la substància era redistribuïda per eixos compradors. La Policia d’Elx va vigilar durant unes setmanes al sospitós i unes quantes cases, una d’elles, en la localitat d’Elx, i l’altra en Torrevieja.

 

En poc de temps, les autoritats confirmaren la informació rebuda i descobriren que l’home actuava per correu, desplaçant-se als domicilis i fins i tot establiments públics de Torrevieja o Santa Pola. 

 

En algunes ocasions, el sospitós duia a terme el repartiment de la droga en ple carrer. En les vigilàncies, els policies van poder comprovar que l’investigat, després de fer els intercanvis de droga, abandonava el lloc a gran velocitat. 

 

Confiscades més de 1.000 pastilles d’èxtasis

Després de recopilar totes les proves necessàries per implicar a l’home en esta activitat il·legal, la Policia Nacional d’Elx va organitzar un dispositiu a on esta persona va ser atrapat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues a conseqüència de la venda i distribució de diferents tipus de droga.

 

Els agents han confiscat més de 1.200 pastilles d’èxtasis, 16 grams de marihuana, 2.130 euros en efectiu i un cotxe usat per a poder fer el repartiment de la droga. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx. 

 

 

Últimes notícies

El Levante afrontarà quatre partits de Lliga en un octubre intens

El Levante disputarà en octubre quatre jornades de LaLiga EA Sports, amb dos partits al Ciutat de València i dos a domicili, entre ells l ajornat contra l Athletic Club.

Els partits que marcaran l’octubre de l’Elx: Celta, Rayo i fins a dos derbis

L’Elx, en descens però revitalitzat per la seua primera victòria, afronta un octubre clau amb Celta, Villarreal, Rayo i un possible derbi amb el València.

L’Audiència de València obliga a reobrir una causa arxivada contra un rector per agressió sexual

L’Audiència de València ha ordenat reactivar la investigació per una presumpta agressió sexual comesa el 2022 per un rector, després que el jutjat l’haguera arxivada per una valoració de la personalitat de la denunciant. El tribunal critica que el jutge instructor fera juís psicològics i recorda que els informes pericials veien el testimoni compatible amb la veracitat.

València tanca parcs, mercats i col·legis al sud per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat els protocols per alerta taronja per pluges i groga per tempestes, amb tancament d’instal·lacions, suspensió de classes en zones inundables del sud i cancel·lació d’activitats a l’aire lliure.

Gulácsi reclama més solidesa defensiva al Vila-real

El porter del Vila-real Peter Gulácsi insistix que l’equip ha d’alçar el nivell defensiu i acumular més porteríes a zero, i valora el progrés amb Íñigo Pérez abans d’enfrontar-se al Real Madrid.

Anselm Kiefer celebra la integració de les seues obres al Centre d’Art Hortensia Herrero

L’artista alemany ha visitat la mostra temporal al Centre d’Art Hortensia Herrero de València i ha expressat la seua satisfacció per la integració de les obres en l’antic palau. La presidenta de la Fundació avança que només hi haurà exposicions temporals en ocasions especials.

Els experts en innovació reclamen que el criteri periodístic marque límits a la IA

Especialistes en transformació digital han defensat a València que el criteri periodístic ha de prevaldre sobre la intel·ligència artificial, que veuen com una ferramenta potent però subordinada a l’ètica i al rigor professional.

Suspendixen durant 10 dies el desnonament d’un investigador a Burjassot

El desnonament del físic Daniel González, investigador de la Universitat de València, s’ha ajornat 10 dies a Burjassot després de la pressió social exercida per col·lectius pel dret a l’habitatge.