Anuncios

Detingut en Elx un home per distribuir droga en diferents localitats d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 47 anys per presumptament vendre droga en unes quantes localitats d’Alacant, com Torrevieja, Santa Pola o Callosa del Segura.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, l’acusat duia a terme sempre el mateix ‘modus operandi‘: es desplaçava amb el seu cotxe i, s’hauria estat dedicant presumptament a la distribució d’una droga, coneguda com a ‘speed’, en quantitats que oscil·len entre els tres i quatre quilograms mensuals.

Anuncios

 

Tal com han informat fonts policials al citat mitjà, les autoritats iniciaren la investigació fa uns quants mesos, quan van ser alertats per un ciutadà anònim del fet que una persona s’estaria dedicant a la distribució de substàncies estupefaents, per diferents localitats d’Alacant.

 

Repartiment de la droga en ple carrer

El presumpte autor dels fets contactava amb els clients abans de conseguir droga i feia un repartiment ràpid. Posteriorment, la substància era redistribuïda per eixos compradors. La Policia d’Elx va vigilar durant unes setmanes al sospitós i unes quantes cases, una d’elles, en la localitat d’Elx, i l’altra en Torrevieja.

 

En poc de temps, les autoritats confirmaren la informació rebuda i descobriren que l’home actuava per correu, desplaçant-se als domicilis i fins i tot establiments públics de Torrevieja o Santa Pola. 

 

En algunes ocasions, el sospitós duia a terme el repartiment de la droga en ple carrer. En les vigilàncies, els policies van poder comprovar que l’investigat, després de fer els intercanvis de droga, abandonava el lloc a gran velocitat. 

 

Confiscades més de 1.000 pastilles d’èxtasis

Després de recopilar totes les proves necessàries per implicar a l’home en esta activitat il·legal, la Policia Nacional d’Elx va organitzar un dispositiu a on esta persona va ser atrapat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues a conseqüència de la venda i distribució de diferents tipus de droga.

 

Els agents han confiscat més de 1.200 pastilles d’èxtasis, 16 grams de marihuana, 2.130 euros en efectiu i un cotxe usat per a poder fer el repartiment de la droga. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx. 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios