Detingut un germà d’Antonio Anglés per segrestar i donar una pallissa a un home a València

La Guàrdia Civil ha detingut dilluns quatre persones, entre elles, Joaquín Mauricio, germà d’Antonio Anglés, considerat l’autor material del crim de les xiquetes d’Alcàsser. Està acusat de segrestar i donar una pallissa a un home a la localitat valenciana de Montserrat, segons informa ‘Las Provincias’.

Els fets pels quals s’ha detingut Joaquín Martins, que es va canviar el nom a Joaquín Mauricio perquè no el vinculessin amb el seu germà Antonio Anglés Martins, es remunten a novembre de 2021.

Quatre detinguts pel segrest de l’home

Eixe dia, un veí de la localitat valenciana de Montserrat va comunicar a la Guàrdia Civil que havia estat testimoni de com diversos homes n’introduïen un altre en una furgoneta blanca. Tot i la recerca dels agents per les carreteres i localitats properes, el grup d’homes va aconseguir extorsionar la víctima.

Després de denunciar la dona de la víctima la seua desaparició, els guàrdies civils el van trobar en una urbanització de Montserrat completament lligat de mans i ple de cops, per la qual cosa va ser traslladat a l’Hospital General de València.

Així, gràcies a la investigació de l’Institut Armat, es va procedir a la detenció del germà d’Anglés i tres individus més, acusats de detenció il·legal, pertinença a organització criminal i tràfic de drogues.

Historial delictiu família Anglés

L’historial delictiu de la família Anglés va tindre el seu últim episodi fa gairebé tres anys, quan l’Audiència Provincial de València va condemnar un dels seus germans a quatre anys i nous mesos de presó per tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes, i va absoldre tres més, inclòs Joaquín Mauricio, per un delicte d’extorsió a un altre delinqüent conegut de la zona.

Segons els fets denunciats per este, el van abordar per demanar-li part del botí d’un robatori de 500.000 euros, que deien ocultava en un Ferrari.

Altres dos germans del considerat un dels pròfugs més perillosos i buscats de tot Europa, van morir l’estiu passat.

Per esta circumstància, la família Anglés va sol·licitar al jutjat que es considerara Antonio mort després de tres dècades sense conéixer notícies d’ell per tramitar les herències derivades de les dos morts.

Pel que fa a la situació judicial de l’autor material del triple crim d’Alcàsser, la seua responsabilitat penal s’extingirà el 2029, quan passarà a ser inimputable.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.