Detingut un germà d’Antonio Anglés per segrestar i donar una pallissa a un home a València

La Guàrdia Civil ha detingut dilluns quatre persones, entre elles, Joaquín Mauricio, germà d’Antonio Anglés, considerat l’autor material del crim de les xiquetes d’Alcàsser. Està acusat de segrestar i donar una pallissa a un home a la localitat valenciana de Montserrat, segons informa ‘Las Provincias’.

Els fets pels quals s’ha detingut Joaquín Martins, que es va canviar el nom a Joaquín Mauricio perquè no el vinculessin amb el seu germà Antonio Anglés Martins, es remunten a novembre de 2021.

Quatre detinguts pel segrest de l’home

Eixe dia, un veí de la localitat valenciana de Montserrat va comunicar a la Guàrdia Civil que havia estat testimoni de com diversos homes n’introduïen un altre en una furgoneta blanca. Tot i la recerca dels agents per les carreteres i localitats properes, el grup d’homes va aconseguir extorsionar la víctima.

Després de denunciar la dona de la víctima la seua desaparició, els guàrdies civils el van trobar en una urbanització de Montserrat completament lligat de mans i ple de cops, per la qual cosa va ser traslladat a l’Hospital General de València.

Així, gràcies a la investigació de l’Institut Armat, es va procedir a la detenció del germà d’Anglés i tres individus més, acusats de detenció il·legal, pertinença a organització criminal i tràfic de drogues.

Historial delictiu família Anglés

L’historial delictiu de la família Anglés va tindre el seu últim episodi fa gairebé tres anys, quan l’Audiència Provincial de València va condemnar un dels seus germans a quatre anys i nous mesos de presó per tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes, i va absoldre tres més, inclòs Joaquín Mauricio, per un delicte d’extorsió a un altre delinqüent conegut de la zona.

Segons els fets denunciats per este, el van abordar per demanar-li part del botí d’un robatori de 500.000 euros, que deien ocultava en un Ferrari.

Altres dos germans del considerat un dels pròfugs més perillosos i buscats de tot Europa, van morir l’estiu passat.

Per esta circumstància, la família Anglés va sol·licitar al jutjat que es considerara Antonio mort després de tres dècades sense conéixer notícies d’ell per tramitar les herències derivades de les dos morts.

Pel que fa a la situació judicial de l’autor material del triple crim d’Alcàsser, la seua responsabilitat penal s’extingirà el 2029, quan passarà a ser inimputable.

Últimes notícies

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.