13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detingut un germà d’Antonio Anglés per segrestar i donar una pallissa a un home a València

La Guàrdia Civil ha detingut dilluns quatre persones, entre elles, Joaquín Mauricio, germà d’Antonio Anglés, considerat l’autor material del crim de les xiquetes d’Alcàsser. Està acusat de segrestar i donar una pallissa a un home a la localitat valenciana de Montserrat, segons informa ‘Las Provincias’.

Els fets pels quals s’ha detingut Joaquín Martins, que es va canviar el nom a Joaquín Mauricio perquè no el vinculessin amb el seu germà Antonio Anglés Martins, es remunten a novembre de 2021.

Quatre detinguts pel segrest de l’home

Eixe dia, un veí de la localitat valenciana de Montserrat va comunicar a la Guàrdia Civil que havia estat testimoni de com diversos homes n’introduïen un altre en una furgoneta blanca. Tot i la recerca dels agents per les carreteres i localitats properes, el grup d’homes va aconseguir extorsionar la víctima.

Després de denunciar la dona de la víctima la seua desaparició, els guàrdies civils el van trobar en una urbanització de Montserrat completament lligat de mans i ple de cops, per la qual cosa va ser traslladat a l’Hospital General de València.

Així, gràcies a la investigació de l’Institut Armat, es va procedir a la detenció del germà d’Anglés i tres individus més, acusats de detenció il·legal, pertinença a organització criminal i tràfic de drogues.

Historial delictiu família Anglés

L’historial delictiu de la família Anglés va tindre el seu últim episodi fa gairebé tres anys, quan l’Audiència Provincial de València va condemnar un dels seus germans a quatre anys i nous mesos de presó per tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes, i va absoldre tres més, inclòs Joaquín Mauricio, per un delicte d’extorsió a un altre delinqüent conegut de la zona.

Segons els fets denunciats per este, el van abordar per demanar-li part del botí d’un robatori de 500.000 euros, que deien ocultava en un Ferrari.

Altres dos germans del considerat un dels pròfugs més perillosos i buscats de tot Europa, van morir l’estiu passat.

Per esta circumstància, la família Anglés va sol·licitar al jutjat que es considerara Antonio mort després de tres dècades sense conéixer notícies d’ell per tramitar les herències derivades de les dos morts.

Pel que fa a la situació judicial de l’autor material del triple crim d’Alcàsser, la seua responsabilitat penal s’extingirà el 2029, quan passarà a ser inimputable.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.