Detingut un germà d’Antonio Anglés per segrestar i donar una pallissa a un home a València

Ejemplo de shortcode con estilo
L'home va ser trobat en una urbanització de lligat de mans i ple de colps

La Guàrdia Civil ha detingut dilluns quatre persones, entre elles, Joaquín Mauricio, germà d’Antonio Anglés, considerat l’autor material del crim de les xiquetes d’Alcàsser. Està acusat de segrestar i donar una pallissa a un home a la localitat valenciana de Montserrat, segons informa ‘Las Provincias’.

Els fets pels quals s’ha detingut Joaquín Martins, que es va canviar el nom a Joaquín Mauricio perquè no el vinculessin amb el seu germà Antonio Anglés Martins, es remunten a novembre de 2021.

Quatre detinguts pel segrest de l’home

Eixe dia, un veí de la localitat valenciana de Montserrat va comunicar a la Guàrdia Civil que havia estat testimoni de com diversos homes n’introduïen un altre en una furgoneta blanca. Tot i la recerca dels agents per les carreteres i localitats properes, el grup d’homes va aconseguir extorsionar la víctima.

Després de denunciar la dona de la víctima la seua desaparició, els guàrdies civils el van trobar en una urbanització de Montserrat completament lligat de mans i ple de cops, per la qual cosa va ser traslladat a l’Hospital General de València.

Així, gràcies a la investigació de l’Institut Armat, es va procedir a la detenció del germà d’Anglés i tres individus més, acusats de detenció il·legal, pertinença a organització criminal i tràfic de drogues.

Historial delictiu família Anglés

L’historial delictiu de la família Anglés va tindre el seu últim episodi fa gairebé tres anys, quan l’Audiència Provincial de València va condemnar un dels seus germans a quatre anys i nous mesos de presó per tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes, i va absoldre tres més, inclòs Joaquín Mauricio, per un delicte d’extorsió a un altre delinqüent conegut de la zona.

Segons els fets denunciats per este, el van abordar per demanar-li part del botí d’un robatori de 500.000 euros, que deien ocultava en un Ferrari.

Altres dos germans del considerat un dels pròfugs més perillosos i buscats de tot Europa, van morir l’estiu passat.

Per esta circumstància, la família Anglés va sol·licitar al jutjat que es considerara Antonio mort després de tres dècades sense conéixer notícies d’ell per tramitar les herències derivades de les dos morts.

Pel que fa a la situació judicial de l’autor material del triple crim d’Alcàsser, la seua responsabilitat penal s’extingirà el 2029, quan passarà a ser inimputable.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.