Detingut un home com a presumpte autor de l’assassinat de la seua dona

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 62 anys com a presumpte autor dels delictes d’assassinat, i incendi provocat en el qual va resultar morta la seua dona que va aparéixer amb el cos parcialment calcinat a conseqüència de l’incendi del seu habitatge. Els fets van succeir sobre les […]

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 62 anys com a presumpte autor dels delictes d’assassinat, i incendi provocat en el qual va resultar morta la seua dona que va aparéixer amb el cos parcialment calcinat a conseqüència de l’incendi del seu habitatge.

Els fets van succeir sobre les set i mitja de la vesprada del 24 de desembre del passat any, en rebre una trucada en el 112 que comunicava un incendi en un habitatge de Mislata. Una vegada que els bombers ho van sufocar van trobar el cos d’una dona parcialment calcinada, així com un gos de xicoteta grandària.

En vista dels fets, agents de la comissaria de Mislata van iniciar les investigacions amb la col·laboració dels agents de policia científica especialistes en incendis que van sol·licitar al seu torn un informe als bombers que van intervindre. Una vegada rebut, es van fer càrrec de les investigacions els agents del grup d’homicidis de la Prefectura Superior, que sobre la base de les circumstàncies que envoltaven els fets no van descartar una etiologia diferent de la suïcida.

Durant les investigacions els agents amb els informes tècnics policials de la policia científica, així com per les gestions que anaven practicant des que van ocórrer els fets, apuntaven a una etiologia homicida, és pel que els investigadors van sol·licitar l’informe de l’autòpsia, que va revelar que la mort era d’origen violent, possiblement per asfíxia mecànica, així com s’havia produït possiblement abans de l’incendi.

A conseqüència de les investigacions realitzades pel grup d’homicidis, que ha comptat amb la col·laboració d’agents de la Secció d’Anàlisi de Conducta, han detingut en el matí d’ahir al marit de la víctima.

El detingut ha passat en el matí de hui a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.

Aldaia alerta que no va rebre avisos abans de la barrancada mortal

L’alcalde d’Aldaia ha denunciat que el municipi no va rebre avisos previs. El desbordament de La Saleta va causar sis morts.