Detingut un home com a presumpte autor de l’assassinat de la seua dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 62 anys com a presumpte autor dels delictes d’assassinat, i incendi provocat en el qual va resultar morta la seua dona que va aparéixer amb el cos parcialment calcinat a conseqüència de l’incendi del seu habitatge.

Els fets van succeir sobre les set i mitja de la vesprada del 24 de desembre del passat any, en rebre una trucada en el 112 que comunicava un incendi en un habitatge de Mislata. Una vegada que els bombers ho van sufocar van trobar el cos d’una dona parcialment calcinada, així com un gos de xicoteta grandària.

En vista dels fets, agents de la comissaria de Mislata van iniciar les investigacions amb la col·laboració dels agents de policia científica especialistes en incendis que van sol·licitar al seu torn un informe als bombers que van intervindre. Una vegada rebut, es van fer càrrec de les investigacions els agents del grup d’homicidis de la Prefectura Superior, que sobre la base de les circumstàncies que envoltaven els fets no van descartar una etiologia diferent de la suïcida.

Durant les investigacions els agents amb els informes tècnics policials de la policia científica, així com per les gestions que anaven practicant des que van ocórrer els fets, apuntaven a una etiologia homicida, és pel que els investigadors van sol·licitar l’informe de l’autòpsia, que va revelar que la mort era d’origen violent, possiblement per asfíxia mecànica, així com s’havia produït possiblement abans de l’incendi.

A conseqüència de les investigacions realitzades pel grup d’homicidis, que ha comptat amb la col·laboració d’agents de la Secció d’Anàlisi de Conducta, han detingut en el matí d’ahir al marit de la víctima.

El detingut ha passat en el matí de hui a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.