Detingut un home com a presumpte autor de l’assassinat de la seua dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 62 anys com a presumpte autor dels delictes d’assassinat, i incendi provocat en el qual va resultar morta la seua dona que va aparéixer amb el cos parcialment calcinat a conseqüència de l’incendi del seu habitatge.

Els fets van succeir sobre les set i mitja de la vesprada del 24 de desembre del passat any, en rebre una trucada en el 112 que comunicava un incendi en un habitatge de Mislata. Una vegada que els bombers ho van sufocar van trobar el cos d’una dona parcialment calcinada, així com un gos de xicoteta grandària.

En vista dels fets, agents de la comissaria de Mislata van iniciar les investigacions amb la col·laboració dels agents de policia científica especialistes en incendis que van sol·licitar al seu torn un informe als bombers que van intervindre. Una vegada rebut, es van fer càrrec de les investigacions els agents del grup d’homicidis de la Prefectura Superior, que sobre la base de les circumstàncies que envoltaven els fets no van descartar una etiologia diferent de la suïcida.

Durant les investigacions els agents amb els informes tècnics policials de la policia científica, així com per les gestions que anaven practicant des que van ocórrer els fets, apuntaven a una etiologia homicida, és pel que els investigadors van sol·licitar l’informe de l’autòpsia, que va revelar que la mort era d’origen violent, possiblement per asfíxia mecànica, així com s’havia produït possiblement abans de l’incendi.

A conseqüència de les investigacions realitzades pel grup d’homicidis, que ha comptat amb la col·laboració d’agents de la Secció d’Anàlisi de Conducta, han detingut en el matí d’ahir al marit de la víctima.

El detingut ha passat en el matí de hui a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.