Detingut un home com a presumpte autor de l’assassinat de la seua dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 62 anys com a presumpte autor dels delictes d’assassinat, i incendi provocat en el qual va resultar morta la seua dona que va aparéixer amb el cos parcialment calcinat a conseqüència de l’incendi del seu habitatge.

Els fets van succeir sobre les set i mitja de la vesprada del 24 de desembre del passat any, en rebre una trucada en el 112 que comunicava un incendi en un habitatge de Mislata. Una vegada que els bombers ho van sufocar van trobar el cos d’una dona parcialment calcinada, així com un gos de xicoteta grandària.

En vista dels fets, agents de la comissaria de Mislata van iniciar les investigacions amb la col·laboració dels agents de policia científica especialistes en incendis que van sol·licitar al seu torn un informe als bombers que van intervindre. Una vegada rebut, es van fer càrrec de les investigacions els agents del grup d’homicidis de la Prefectura Superior, que sobre la base de les circumstàncies que envoltaven els fets no van descartar una etiologia diferent de la suïcida.

Durant les investigacions els agents amb els informes tècnics policials de la policia científica, així com per les gestions que anaven practicant des que van ocórrer els fets, apuntaven a una etiologia homicida, és pel que els investigadors van sol·licitar l’informe de l’autòpsia, que va revelar que la mort era d’origen violent, possiblement per asfíxia mecànica, així com s’havia produït possiblement abans de l’incendi.

A conseqüència de les investigacions realitzades pel grup d’homicidis, que ha comptat amb la col·laboració d’agents de la Secció d’Anàlisi de Conducta, han detingut en el matí d’ahir al marit de la víctima.

El detingut ha passat en el matí de hui a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.