Detingut un home com a presumpte autor de l’assassinat de la seua dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 62 anys com a presumpte autor dels delictes d’assassinat, i incendi provocat en el qual va resultar morta la seua dona que va aparéixer amb el cos parcialment calcinat a conseqüència de l’incendi del seu habitatge.

Els fets van succeir sobre les set i mitja de la vesprada del 24 de desembre del passat any, en rebre una trucada en el 112 que comunicava un incendi en un habitatge de Mislata. Una vegada que els bombers ho van sufocar van trobar el cos d’una dona parcialment calcinada, així com un gos de xicoteta grandària.

En vista dels fets, agents de la comissaria de Mislata van iniciar les investigacions amb la col·laboració dels agents de policia científica especialistes en incendis que van sol·licitar al seu torn un informe als bombers que van intervindre. Una vegada rebut, es van fer càrrec de les investigacions els agents del grup d’homicidis de la Prefectura Superior, que sobre la base de les circumstàncies que envoltaven els fets no van descartar una etiologia diferent de la suïcida.

Durant les investigacions els agents amb els informes tècnics policials de la policia científica, així com per les gestions que anaven practicant des que van ocórrer els fets, apuntaven a una etiologia homicida, és pel que els investigadors van sol·licitar l’informe de l’autòpsia, que va revelar que la mort era d’origen violent, possiblement per asfíxia mecànica, així com s’havia produït possiblement abans de l’incendi.

A conseqüència de les investigacions realitzades pel grup d’homicidis, que ha comptat amb la col·laboració d’agents de la Secció d’Anàlisi de Conducta, han detingut en el matí d’ahir al marit de la víctima.

El detingut ha passat en el matí de hui a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.
FILMOTECA D'ESTIU