Un home ha sigut detingut este passat diumenge sobre les huit de la vesprada en València, al ser sorprés per la Policia Nacional quan punxava les rodes d'un cotxe de l'Ajuntament de València. L'home, de 62 anys ha sigut arrestat com a presumpte autor d'un delicte de danys, ja que a més havia fet el mateix en altres dotze cotxes durant este mes, segons ha informat la prefectura en un comunicat. A principi de novembre es van iniciar les investigacions al tindre coneixement de que diversos cotxes pertanyents a l'ajuntament i que es trobaven estacionats en la mateixa zona havien sofrit en diferents dies diversos desperfectes, entre ells punxades en les rodes. Durant les investigacions, els agents van esbrinar que a més de les punxades, en algunes ocasions els cotxes apareixien amb pintades en els laterals amb un esprai negres amb paraules com 'Durruti' i 'Ascaso' així com que estos fets eren ocasionats tant en horari de matí com de vesprada.
Últimes notícies
Esports
El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol
El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.
Esports
L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir
El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.
Esports
Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla
El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.
Esports
Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei
El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.
Esports
Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei
Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.
Oratge
La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana
Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.
Esports
Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei
El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.
Esports
El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla
El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig



