10 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detenen un home per punxar les rodes d’un cotxe de l’Ajuntament de València

Un home ha sigut detingut este passat diumenge sobre les huit de la vesprada en València, al ser sorprés per la Policia Nacional quan punxava les rodes d'un cotxe de l'Ajuntament de València. L'home, de 62 anys ha sigut arrestat com a presumpte autor d'un delicte de danys, ja que a més havia fet el mateix en altres dotze cotxes durant este mes, segons ha informat la prefectura en un comunicat. A principi de novembre es van iniciar les investigacions al tindre coneixement de que diversos cotxes pertanyents a l'ajuntament i que es trobaven estacionats en la mateixa zona havien sofrit en diferents dies diversos desperfectes, entre ells punxades en les rodes. Durant les investigacions, els agents van esbrinar que a més de les punxades, en algunes ocasions els cotxes apareixien amb pintades en els laterals amb un esprai negres amb paraules com 'Durruti' i 'Ascaso' així com que estos fets eren ocasionats tant en horari de matí com de vesprada.

Últimes notícies

Nou anys i nou mesos de presó per a pare i fill per un apunyalament a Monforte del Cid

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un pare i al seu fill a nou anys i nou mesos per intent d'homicidi i lesions agreujades després d'una baralla amb arma blanca a Monforte del Cid. Els dos van admetre els fets en el juí, que va concloure amb una sentència ferma.

Albacete porta la seua cuina a Dénia per a reforçar la seua marca gastronòmica

Albacete ha presentat a Dénia un recorregut per la seua cuina tradicional i contemporània davant més d'un centenar de professionals. L'acció busca impulsar la Marca Albacete i atraure turisme de proximitat.

Pocs núvols i vent fluix, amb temperatures en descens en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb cel poc nuvolós i descens tèrmic. Demà augmentaran els intervals de núvols, amb baixa probabilitat de ruixats en el litoral d'Alacant a la vesprada

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.