Un home ha sigut detingut este passat diumenge sobre les huit de la vesprada en València, al ser sorprés per la Policia Nacional quan punxava les rodes d'un cotxe de l'Ajuntament de València. L'home, de 62 anys ha sigut arrestat com a presumpte autor d'un delicte de danys, ja que a més havia fet el mateix en altres dotze cotxes durant este mes, segons ha informat la prefectura en un comunicat. A principi de novembre es van iniciar les investigacions al tindre coneixement de que diversos cotxes pertanyents a l'ajuntament i que es trobaven estacionats en la mateixa zona havien sofrit en diferents dies diversos desperfectes, entre ells punxades en les rodes. Durant les investigacions, els agents van esbrinar que a més de les punxades, en algunes ocasions els cotxes apareixien amb pintades en els laterals amb un esprai negres amb paraules com 'Durruti' i 'Ascaso' així com que estos fets eren ocasionats tant en horari de matí com de vesprada.
Últimes notícies
Oratge
Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres
Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.
Successos
Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II
La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.
Successos
Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II
Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.
Economia
Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses
Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.
Social
Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places
Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.
Successos
Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant
Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.
Successos
Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València
La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.
Economia
Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València
CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.




