Detingut un jove per intentar mossegar a la gent en Elda

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este passat dimarts es va produir la detenció d’un jove de 17 anys en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, després d’intentar mossegar a diferents persones en trobar-se, segons pareix, baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena, segons apuntava el diari Información.   Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores de la […]

 

Este passat dimarts es va produir la detenció d’un jove de 17 anys en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, després d’intentar mossegar a diferents persones en trobar-se, segons pareix, baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena, segons apuntava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores de la vesprada del dimarts, en la plaça Castelar de la localitat, quan un jove de 17 anys va intentar mossegar a diverses persones. Diversos testimonis van donar la veu d’alarma, avisant al 112 per a demanar la presència d’agents de policia.

 

Els numerosos testimonis presents en la plaça en el moment del succés senyalaven al diari Información que el jove gesticulava constantment, es tirava a terra i parlava sense dir res coherent. Segons pareix, el menor havia consumit alguna classe de droga al·lucinògena i tenia visions.

 

Quan van acudir a la plaça agents de la Policia Local, el jove va intentar mossegar també a un d’ells. Finalment va ser reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, on va ser ingressat en les Urgències del centre hospitalari.

Últimes notícies

El foc d’una planta de reciclatge de Villena no deixa ferits

Els bombers treballen per a controlar el foc, originat en una zona exterior d'emmagatzematge de bales. No hi ha danys personals ni afectació a edificis.

La jornada de futbol seguirà malgrat les peticions d’ajornament

De la Fuente ha defensat que es mantinga la jornada de LaLiga després de la mort de Jesús de Miguel. També ha donat suport a ajornar els partits de la Copa del Rey per senyal de dol.

La jornada de Segona no s’ajorna després de la petició de l’AFE

La petició de l'AFE per a ajornar la jornada 13 de Segona ha sigut inadmesa. El sindicat pot recórrer la decisió en un termini de 48 hores.

Arcadi España defensa la resposta del PSOE davant la corrupció

Arcadi España ha defensat la resposta del PSOE als casos de corrupció i ha valorat l’efecte del cas Koldo en la campanya del 29 de novembre.

Detenen 12 presumptes membres de Núcleo Nacional (NN) també a Alacant

La Policía Nacional ha arrestat dotze presumptes membres de l’organització en set províncies, entre elles Alacant. La investigació continua oberta.

Dotze detinguts a Sagunt en una operació amb èxtasi i cocaïna

La Policía Nacional ha detingut dotze persones a Sagunt i ha confiscat drogues i 26.645 euros. Dos arrestats han quedat en presó provisional.

Ja es pot vore l’anunci de la Loteria de Nadal 2026: una ‘Corazonada’ que unix dos desconeguts

Ja es pot vore 'Corazonada', l'anunci de la Loteria de Nadal 2026. Una història sobre un trasplantament de cor i un dècim compartit.

Huijsen i Konaté recuperen l’onze del Madrid a Mestalla

Huijsen i Konaté tornaran a la titularitat del Real Madrid davant del València. Tchouaméni i Güler també formen part dels plans de Mourinho per a Mestalla.