15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingut un jove per intentar mossegar a la gent en Elda

 

Este passat dimarts es va produir la detenció d’un jove de 17 anys en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, després d’intentar mossegar a diferents persones en trobar-se, segons pareix, baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena, segons apuntava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores de la vesprada del dimarts, en la plaça Castelar de la localitat, quan un jove de 17 anys va intentar mossegar a diverses persones. Diversos testimonis van donar la veu d’alarma, avisant al 112 per a demanar la presència d’agents de policia.

 

Els numerosos testimonis presents en la plaça en el moment del succés senyalaven al diari Información que el jove gesticulava constantment, es tirava a terra i parlava sense dir res coherent. Segons pareix, el menor havia consumit alguna classe de droga al·lucinògena i tenia visions.

 

Quan van acudir a la plaça agents de la Policia Local, el jove va intentar mossegar també a un d’ells. Finalment va ser reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, on va ser ingressat en les Urgències del centre hospitalari.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.