10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Detingut un jove per intentar mossegar a la gent en Elda

 

Este passat dimarts es va produir la detenció d’un jove de 17 anys en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, després d’intentar mossegar a diferents persones en trobar-se, segons pareix, baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena, segons apuntava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores de la vesprada del dimarts, en la plaça Castelar de la localitat, quan un jove de 17 anys va intentar mossegar a diverses persones. Diversos testimonis van donar la veu d’alarma, avisant al 112 per a demanar la presència d’agents de policia.

 

Els numerosos testimonis presents en la plaça en el moment del succés senyalaven al diari Información que el jove gesticulava constantment, es tirava a terra i parlava sense dir res coherent. Segons pareix, el menor havia consumit alguna classe de droga al·lucinògena i tenia visions.

 

Quan van acudir a la plaça agents de la Policia Local, el jove va intentar mossegar també a un d’ells. Finalment va ser reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, on va ser ingressat en les Urgències del centre hospitalari.

Últimes notícies

La Generalitat reforça l’artesania valenciana amb un pla 2026 i nous espais a Castelló i Alacant

La Generalitat ha aprovat les línies estratègiques del Centre d'Artesania per a 2026, amb més visibilitat, innovació i relleu generacional. El pla afig presència en fires, premis, programes itinerants i nous espais permanents a Castelló i Alacant.

El València ha alineat a 43 jugadors en 44 partits en 2025

El club ha utilitzat a 43 futbolistes en 44 dols oficials entre Lliga i Copa. L'any, entre el final de 2024-25 i l'inici de 2025-26, va evidenciar rotació i ús de la pedrera.

Creen un dispositiu biodegradable que repel·lix al morrut negre de la platanera

Investigadors de la Universitat d'Alacant han desenrotllat un dispositiu que allibera un compost orgànic volàtil amb efecte repel·lent enfront del morrut negre de la platanera. Funciona més de 28 dies, reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia assajos a Canàries.

Creen un dispositiu que repel·lix al morrut negre, enemic de la platanera

La Universitat d'Alacant ha desenrotllat un dispositiu biodegradable que allibera compostos volàtils i desorienta al morrut negre de la platanera. La tecnologia reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia proves en plantacions canàries.

L’alcalde d’Almussafes demana declarar davant el PSOE després de les denúncies d’assetjament

Toni González ha sol·licitat declarar davant el CADE del PSOE després de ser expulsat del PSPV-PSOE. Manté l'Alcaldia en el grup mixt i reclama conéixer les proves.

Kairu, el nom triat per consulta popular per al primer rinoceront nascut en Bioparc

Més de 5.000 persones han votat i Kairu es va imposar amb el 44,7% en la consulta per a batejar al primer rinoceront nascut al parc. El naixement reforça el programa de conservació del rinoceront blanc i coincidix amb la promoció infantil BIONadal.

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per un incendi agrícola que va obligar a tallar la N-332 entre Gandia i Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 70 anys com a presumpte autor d'un incendi agrícola que va tallar la N-332 entre Gandia i Oliva. El foc va arrasar 3,5 hectàrees, va afectar 23 parcel·les i va obligar a desallotjar cinc vivendes.

Les pluges deixen més de 100 l/m² en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb quasi 170 en Atzubia i Beniflà

Les pluges de les últimes hores han deixat més de 100 l/m² en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana, amb màxims de 167,8 en Atzubia i 164,4 a Beniflà. Aemet va activar l'avís taronja per pluja i va mantindre el groc per onatge en la costa.