Detingut un jove per intentar mossegar a la gent en Elda

 

Este passat dimarts es va produir la detenció d’un jove de 17 anys en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, després d’intentar mossegar a diferents persones en trobar-se, segons pareix, baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena, segons apuntava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores de la vesprada del dimarts, en la plaça Castelar de la localitat, quan un jove de 17 anys va intentar mossegar a diverses persones. Diversos testimonis van donar la veu d’alarma, avisant al 112 per a demanar la presència d’agents de policia.

 

Els numerosos testimonis presents en la plaça en el moment del succés senyalaven al diari Información que el jove gesticulava constantment, es tirava a terra i parlava sense dir res coherent. Segons pareix, el menor havia consumit alguna classe de droga al·lucinògena i tenia visions.

 

Quan van acudir a la plaça agents de la Policia Local, el jove va intentar mossegar també a un d’ells. Finalment va ser reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, on va ser ingressat en les Urgències del centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.