Detingut un jove per intentar mossegar a la gent en Elda

 

Este passat dimarts es va produir la detenció d’un jove de 17 anys en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, després d’intentar mossegar a diferents persones en trobar-se, segons pareix, baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena, segons apuntava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores de la vesprada del dimarts, en la plaça Castelar de la localitat, quan un jove de 17 anys va intentar mossegar a diverses persones. Diversos testimonis van donar la veu d’alarma, avisant al 112 per a demanar la presència d’agents de policia.

 

Els numerosos testimonis presents en la plaça en el moment del succés senyalaven al diari Información que el jove gesticulava constantment, es tirava a terra i parlava sense dir res coherent. Segons pareix, el menor havia consumit alguna classe de droga al·lucinògena i tenia visions.

 

Quan van acudir a la plaça agents de la Policia Local, el jove va intentar mossegar també a un d’ells. Finalment va ser reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, on va ser ingressat en les Urgències del centre hospitalari.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.