Detingut per presumptes maltractaments a la seua exparella a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, colar-se en el domicili de la seua exparella a la qual hauria amenaçat de mort la nit anterior.

Els fets van ocórrer sobre les onze i deu de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer en el districte de Patraix, on pel que sembla es trobava un home en actitud agressiva intentant accedir al domicili de la seua exparella.

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, on van interceptar a un home que coincidia amb la descripció del sospitós en el portal de la víctima.

Els agents van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria estat bastonejant la porta del domicili de la seua exparella fent saltar l’alarma, i al no obrir-li esta, hauria accedit al domicili escalant pel pati i introduint-se per una finestra.

La dona en veure-ho dins del seu domicili i presa del pànic, es va amagar davall del llit comminant-li al fet que abandonara l’habitatge, ja que estava telefonant a la policia.

Així mateix, també van esbrinar que el dia anterior tots dos haurien tingut una forta discussió, ja que la dona va deixar la relació i ell no volia, pel que sembla arribant est a amenaçar-la de mort.

Finalment, i després d’una sèrie d’esbrinaments, els policies van arrestar al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestat, en situació irregular i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.