Detingut per presumptes maltractaments a la seua exparella a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, colar-se en el domicili de la seua exparella a la qual hauria amenaçat de mort la nit anterior.

Els fets van ocórrer sobre les onze i deu de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer en el districte de Patraix, on pel que sembla es trobava un home en actitud agressiva intentant accedir al domicili de la seua exparella.

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, on van interceptar a un home que coincidia amb la descripció del sospitós en el portal de la víctima.

Els agents van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria estat bastonejant la porta del domicili de la seua exparella fent saltar l’alarma, i al no obrir-li esta, hauria accedit al domicili escalant pel pati i introduint-se per una finestra.

La dona en veure-ho dins del seu domicili i presa del pànic, es va amagar davall del llit comminant-li al fet que abandonara l’habitatge, ja que estava telefonant a la policia.

Així mateix, també van esbrinar que el dia anterior tots dos haurien tingut una forta discussió, ja que la dona va deixar la relació i ell no volia, pel que sembla arribant est a amenaçar-la de mort.

Finalment, i després d’una sèrie d’esbrinaments, els policies van arrestar al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestat, en situació irregular i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.