Detingut per presumptes maltractaments a la seua exparella a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 25 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, colar-se en el domicili de la seua exparella a la qual hauria amenaçat de mort la nit anterior.

Els fets van ocórrer sobre les onze i deu de la nit d’ahir, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer en el districte de Patraix, on pel que sembla es trobava un home en actitud agressiva intentant accedir al domicili de la seua exparella.

Immediatament els policies es van dirigir al lloc, on van interceptar a un home que coincidia amb la descripció del sospitós en el portal de la víctima.

Els agents van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria estat bastonejant la porta del domicili de la seua exparella fent saltar l’alarma, i al no obrir-li esta, hauria accedit al domicili escalant pel pati i introduint-se per una finestra.

La dona en veure-ho dins del seu domicili i presa del pànic, es va amagar davall del llit comminant-li al fet que abandonara l’habitatge, ja que estava telefonant a la policia.

Així mateix, també van esbrinar que el dia anterior tots dos haurien tingut una forta discussió, ja que la dona va deixar la relació i ell no volia, pel que sembla arribant est a amenaçar-la de mort.

Finalment, i després d’una sèrie d’esbrinaments, els policies van arrestar al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestat, en situació irregular i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.