Detingut per robar en diferents cotxes aparcats en la via pública en València

Un dels vehicles que ha aparegut amb els vidres trencats a Segur.

Imatge d’arxiu | Facebook

 

Agents pertanyents a la 5a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 19 anys acusat de robar dins de diferents cotxes estacionats en la via pública, segons ha informat este cos policial en un comunicat. L’incident s’ha registrat esta nit quan, sobre les 22.45 hores, agents van ser alertats de què un xic tractava de forçar cotxes aparcats en el carrer del Doctor Olóriz.

 

Els agents van acudir al lloc indicat i es van entrevistar amb un testimoni que els va explicar que havia vist com s’havia produït el presumpte robatori, l’aspecte del lladre i cap a on s’havia dirigit després. De la mateixa manera, el testimoni els va manifestar que el xic s’havia emportat una bossa xicoteta del maleter d’un dels cotxes que havia conseguit obrir.

 

Els policies van comprovar l’estat en el que es trobava el cotxe forçat i van observar que el maleter estava obert i buit. Posteriorment, van intentar trobar al presumpte autor dels fets i van donar amb ell en els voltants de la zona gràcies a la col·laboració d’un parell de veïns que el van assenyalar.

 

El presumpte lladre portava la bossa descrita pel testimoni i, pel que pareix, es trobava baix els efectes d’alguna substància psicotròpica. Els agents el van detindre i el van traslladar a un centre de salut per a determinar quines classes de substàncies havia ingerit i per a, finalment, traslladar-lo a dependències policials. Per part seua, la policia també es va posar en contacte amb el titular del cotxe i se’l va informar de l’ocorregut i dels tràmits a seguir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.