Detingut per robar en diferents cotxes aparcats en la via pública en València

Un dels vehicles que ha aparegut amb els vidres trencats a Segur.

Imatge d’arxiu | Facebook

 

Agents pertanyents a la 5a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 19 anys acusat de robar dins de diferents cotxes estacionats en la via pública, segons ha informat este cos policial en un comunicat. L’incident s’ha registrat esta nit quan, sobre les 22.45 hores, agents van ser alertats de què un xic tractava de forçar cotxes aparcats en el carrer del Doctor Olóriz.

 

Els agents van acudir al lloc indicat i es van entrevistar amb un testimoni que els va explicar que havia vist com s’havia produït el presumpte robatori, l’aspecte del lladre i cap a on s’havia dirigit després. De la mateixa manera, el testimoni els va manifestar que el xic s’havia emportat una bossa xicoteta del maleter d’un dels cotxes que havia conseguit obrir.

 

Els policies van comprovar l’estat en el que es trobava el cotxe forçat i van observar que el maleter estava obert i buit. Posteriorment, van intentar trobar al presumpte autor dels fets i van donar amb ell en els voltants de la zona gràcies a la col·laboració d’un parell de veïns que el van assenyalar.

 

El presumpte lladre portava la bossa descrita pel testimoni i, pel que pareix, es trobava baix els efectes d’alguna substància psicotròpica. Els agents el van detindre i el van traslladar a un centre de salut per a determinar quines classes de substàncies havia ingerit i per a, finalment, traslladar-lo a dependències policials. Per part seua, la policia també es va posar en contacte amb el titular del cotxe i se’l va informar de l’ocorregut i dels tràmits a seguir.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU