Detingut per robar en diferents cotxes aparcats en la via pública en València

Un dels vehicles que ha aparegut amb els vidres trencats a Segur.

Imatge d’arxiu | Facebook

 

Agents pertanyents a la 5a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 19 anys acusat de robar dins de diferents cotxes estacionats en la via pública, segons ha informat este cos policial en un comunicat. L’incident s’ha registrat esta nit quan, sobre les 22.45 hores, agents van ser alertats de què un xic tractava de forçar cotxes aparcats en el carrer del Doctor Olóriz.

 

Els agents van acudir al lloc indicat i es van entrevistar amb un testimoni que els va explicar que havia vist com s’havia produït el presumpte robatori, l’aspecte del lladre i cap a on s’havia dirigit després. De la mateixa manera, el testimoni els va manifestar que el xic s’havia emportat una bossa xicoteta del maleter d’un dels cotxes que havia conseguit obrir.

 

Els policies van comprovar l’estat en el que es trobava el cotxe forçat i van observar que el maleter estava obert i buit. Posteriorment, van intentar trobar al presumpte autor dels fets i van donar amb ell en els voltants de la zona gràcies a la col·laboració d’un parell de veïns que el van assenyalar.

 

El presumpte lladre portava la bossa descrita pel testimoni i, pel que pareix, es trobava baix els efectes d’alguna substància psicotròpica. Els agents el van detindre i el van traslladar a un centre de salut per a determinar quines classes de substàncies havia ingerit i per a, finalment, traslladar-lo a dependències policials. Per part seua, la policia també es va posar en contacte amb el titular del cotxe i se’l va informar de l’ocorregut i dels tràmits a seguir.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.