21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Detingut per robar en diferents cotxes aparcats en la via pública en València

Un dels vehicles que ha aparegut amb els vidres trencats a Segur.

Imatge d’arxiu | Facebook

 

Agents pertanyents a la 5a Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 19 anys acusat de robar dins de diferents cotxes estacionats en la via pública, segons ha informat este cos policial en un comunicat. L’incident s’ha registrat esta nit quan, sobre les 22.45 hores, agents van ser alertats de què un xic tractava de forçar cotxes aparcats en el carrer del Doctor Olóriz.

 

Els agents van acudir al lloc indicat i es van entrevistar amb un testimoni que els va explicar que havia vist com s’havia produït el presumpte robatori, l’aspecte del lladre i cap a on s’havia dirigit després. De la mateixa manera, el testimoni els va manifestar que el xic s’havia emportat una bossa xicoteta del maleter d’un dels cotxes que havia conseguit obrir.

 

Els policies van comprovar l’estat en el que es trobava el cotxe forçat i van observar que el maleter estava obert i buit. Posteriorment, van intentar trobar al presumpte autor dels fets i van donar amb ell en els voltants de la zona gràcies a la col·laboració d’un parell de veïns que el van assenyalar.

 

El presumpte lladre portava la bossa descrita pel testimoni i, pel que pareix, es trobava baix els efectes d’alguna substància psicotròpica. Els agents el van detindre i el van traslladar a un centre de salut per a determinar quines classes de substàncies havia ingerit i per a, finalment, traslladar-lo a dependències policials. Per part seua, la policia també es va posar en contacte amb el titular del cotxe i se’l va informar de l’ocorregut i dels tràmits a seguir.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.