15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

El bessó de la bebé d’Alcoi hospitalitzada per fractures va morir fa un mes

 

Actualització 09/02/2021 a les 13.30 hores. Este dimarts s’ha sabut que la bebé de tres mesos hospitalitzada en Alcoi, en el Comtat (Alacant), hospitalitzada per greus lesions, tenia un bessó que va morir el passat mes de gener. Tot i que en un primer moment es va determinar que va ser una mort súbita, ara la Policia Nacional ha obert el cas per a conéixer les causes de la defunció del menor.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els agents han decidit reobrir la investigació d’eixos fets a conseqüència de l’hospitalització de la bebé de 3 mesos, ja que presentava lesions compatibles amb un cas de maltractament.

 

Detenen en Alcoi als pares d’una bebé de tres mesos hospitalitzada amb fractures i hematomes

La Policia Nacional ha detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a dos jóvens de 20 i 25 anys com a presumptes autors de les lesions greus patides pel seu bebé, de tan sols tres mesos edat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la xicoteta es trobava este diumenge en l’UCI pediàtrica de l’Hospital Clínic de València, a on va ingressar dissabte passat a la vesprada amb diferents fractures costals i hematomes.

 

L’arrest de la parella, d’origen peruà, va tindre lloc, després de tindre coneixement dissabte passat al matí de l’ingrés d’una bebé en Urgències de l’Hospital Verge de la Lliris d’Alcoi. La bebé presentava unes fractures costals i un gran número de contusions compatibles amb un cas de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xiqueta va nàixer en Espanya

Per esta raó, el centre hospitalari va activar el protocol per a estes situacions i va comunicar al jutjat de guàrdia l’ingrés del bebé amb les greus lesions.
 

 

Les autoritats van obrir una investigació per a aclarir l’origen de les lesions patides per la xicoteta i van procedir a la detenció dels pares com a autors d’un delicte de lesions greus. El pare té 25 anys i la mare, 20. Els presumptes autors dels fets són d’origen peruà i la seua filla va nàixer en Espanya.

 

Les fractures i hematomes, motiu de l’ingrés de la xicoteta

Els pares de la xicoteta es trobaven ahir encara detinguts en les dependències policials de la Comissaria d’Alcoi, sense que haja transcendit quines explicacions han pogut donar sobre l’origen de les fractures i hematomes que van provocar l’ingrés de la xiqueta de tres mesos.

 

Encara que la xiqueta va ser atesa inicialment a l’Hospital Verge de la Lliris, donat el seu estat de gravetat es va optar per traslladar-la el dissabte a la vesprada a l’Hospital Clínic de València, a on va quedar ingressada en l’UCI pediàtrica i ahir continuava ingressada en este mateix centre.

 

Ara, els investigadors de la Brigada de Policia Judicial d’Alcoi van a intentar recaptar dades de l’entorn de la parella o de veïns per a aclarir si la xiqueta ha sigut maltractada, com se sospita inicialment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.