14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El bessó de la bebé d’Alcoi hospitalitzada per fractures va morir fa un mes

 

Actualització 09/02/2021 a les 13.30 hores. Este dimarts s’ha sabut que la bebé de tres mesos hospitalitzada en Alcoi, en el Comtat (Alacant), hospitalitzada per greus lesions, tenia un bessó que va morir el passat mes de gener. Tot i que en un primer moment es va determinar que va ser una mort súbita, ara la Policia Nacional ha obert el cas per a conéixer les causes de la defunció del menor.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els agents han decidit reobrir la investigació d’eixos fets a conseqüència de l’hospitalització de la bebé de 3 mesos, ja que presentava lesions compatibles amb un cas de maltractament.

 

Detenen en Alcoi als pares d’una bebé de tres mesos hospitalitzada amb fractures i hematomes

La Policia Nacional ha detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a dos jóvens de 20 i 25 anys com a presumptes autors de les lesions greus patides pel seu bebé, de tan sols tres mesos edat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la xicoteta es trobava este diumenge en l’UCI pediàtrica de l’Hospital Clínic de València, a on va ingressar dissabte passat a la vesprada amb diferents fractures costals i hematomes.

 

L’arrest de la parella, d’origen peruà, va tindre lloc, després de tindre coneixement dissabte passat al matí de l’ingrés d’una bebé en Urgències de l’Hospital Verge de la Lliris d’Alcoi. La bebé presentava unes fractures costals i un gran número de contusions compatibles amb un cas de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xiqueta va nàixer en Espanya

Per esta raó, el centre hospitalari va activar el protocol per a estes situacions i va comunicar al jutjat de guàrdia l’ingrés del bebé amb les greus lesions.
 

 

Les autoritats van obrir una investigació per a aclarir l’origen de les lesions patides per la xicoteta i van procedir a la detenció dels pares com a autors d’un delicte de lesions greus. El pare té 25 anys i la mare, 20. Els presumptes autors dels fets són d’origen peruà i la seua filla va nàixer en Espanya.

 

Les fractures i hematomes, motiu de l’ingrés de la xicoteta

Els pares de la xicoteta es trobaven ahir encara detinguts en les dependències policials de la Comissaria d’Alcoi, sense que haja transcendit quines explicacions han pogut donar sobre l’origen de les fractures i hematomes que van provocar l’ingrés de la xiqueta de tres mesos.

 

Encara que la xiqueta va ser atesa inicialment a l’Hospital Verge de la Lliris, donat el seu estat de gravetat es va optar per traslladar-la el dissabte a la vesprada a l’Hospital Clínic de València, a on va quedar ingressada en l’UCI pediàtrica i ahir continuava ingressada en este mateix centre.

 

Ara, els investigadors de la Brigada de Policia Judicial d’Alcoi van a intentar recaptar dades de l’entorn de la parella o de veïns per a aclarir si la xiqueta ha sigut maltractada, com se sospita inicialment.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.