El bessó de la bebé d’Alcoi hospitalitzada per fractures va morir fa un mes

 

Actualització 09/02/2021 a les 13.30 hores. Este dimarts s’ha sabut que la bebé de tres mesos hospitalitzada en Alcoi, en el Comtat (Alacant), hospitalitzada per greus lesions, tenia un bessó que va morir el passat mes de gener. Tot i que en un primer moment es va determinar que va ser una mort súbita, ara la Policia Nacional ha obert el cas per a conéixer les causes de la defunció del menor.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els agents han decidit reobrir la investigació d’eixos fets a conseqüència de l’hospitalització de la bebé de 3 mesos, ja que presentava lesions compatibles amb un cas de maltractament.

 

Detenen en Alcoi als pares d’una bebé de tres mesos hospitalitzada amb fractures i hematomes

La Policia Nacional ha detingut en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a dos jóvens de 20 i 25 anys com a presumptes autors de les lesions greus patides pel seu bebé, de tan sols tres mesos edat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la xicoteta es trobava este diumenge en l’UCI pediàtrica de l’Hospital Clínic de València, a on va ingressar dissabte passat a la vesprada amb diferents fractures costals i hematomes.

 

L’arrest de la parella, d’origen peruà, va tindre lloc, després de tindre coneixement dissabte passat al matí de l’ingrés d’una bebé en Urgències de l’Hospital Verge de la Lliris d’Alcoi. La bebé presentava unes fractures costals i un gran número de contusions compatibles amb un cas de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xiqueta va nàixer en Espanya

Per esta raó, el centre hospitalari va activar el protocol per a estes situacions i va comunicar al jutjat de guàrdia l’ingrés del bebé amb les greus lesions.
 

 

Les autoritats van obrir una investigació per a aclarir l’origen de les lesions patides per la xicoteta i van procedir a la detenció dels pares com a autors d’un delicte de lesions greus. El pare té 25 anys i la mare, 20. Els presumptes autors dels fets són d’origen peruà i la seua filla va nàixer en Espanya.

 

Les fractures i hematomes, motiu de l’ingrés de la xicoteta

Els pares de la xicoteta es trobaven ahir encara detinguts en les dependències policials de la Comissaria d’Alcoi, sense que haja transcendit quines explicacions han pogut donar sobre l’origen de les fractures i hematomes que van provocar l’ingrés de la xiqueta de tres mesos.

 

Encara que la xiqueta va ser atesa inicialment a l’Hospital Verge de la Lliris, donat el seu estat de gravetat es va optar per traslladar-la el dissabte a la vesprada a l’Hospital Clínic de València, a on va quedar ingressada en l’UCI pediàtrica i ahir continuava ingressada en este mateix centre.

 

Ara, els investigadors de la Brigada de Policia Judicial d’Alcoi van a intentar recaptar dades de l’entorn de la parella o de veïns per a aclarir si la xiqueta ha sigut maltractada, com se sospita inicialment.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.