15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

11 detinguts per encobrir el presumpte assassí de la seua parella a Elx

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx han detingut onze persones, set dones i quatre homes, acusats presumptament de donar cobertura i suport al presumpte assassí de la seua parella el 25 de desembre de 2021 a la ciutat d’Elx.

Segons la investigació duta a terme per agents de la UDEV de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de la Policia Nacional a Elx el presumpte autor va rebre l’ajuda de diverses persones per romandre ocult i per accedir al domicili de la seua exparella on es va atrinxerar i on finalment va ser detingut amb diverses armes, de les quals va fer ús contra els agents.

Després de la detenció del presumpte autor, per part dels investigadors es va establir un dispositiu a les ciutats d’Alacant i Elx tendent a la localització i detenció de diverses persones de les quals s’havia pogut determinar que presumptament havien donat protecció i cobertura a l’autor material de l’assassinat i li havien facilitat l’assalt a l’habitatge de la seua exparella on es va atrinxerar.

El marco d’esta investigació s’han detingut onze persones i s’han realitzat dos registres domiciliaris a les localitats d’Elx i Santa Pola. En un dels domicilis s’ha localitzat una pistola que, en espera de l’informe balístic, podria tractar-se de l’arma usada a l’assassinat.

A l’altre dels registres, lloc on presumptament va romandre ocult l’arrestat, es va localitzar a més de la roba, 27 grams de cocaïna, 44 d’heroïna i 2 de marihuana.

Dels onze detinguts, quatre seran posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, previsiblement el dia de demà, i la resta quedarà a l’espera de ser citats per comparéixer en seu judicial.

La investigació continua oberta.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.