11 detinguts per encobrir el presumpte assassí de la seua parella a Elx

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx han detingut onze persones, set dones i quatre homes, acusats presumptament de donar cobertura i suport al presumpte assassí de la seua parella el 25 de desembre de 2021 a la ciutat d’Elx.

Segons la investigació duta a terme per agents de la UDEV de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de la Policia Nacional a Elx el presumpte autor va rebre l’ajuda de diverses persones per romandre ocult i per accedir al domicili de la seua exparella on es va atrinxerar i on finalment va ser detingut amb diverses armes, de les quals va fer ús contra els agents.

Després de la detenció del presumpte autor, per part dels investigadors es va establir un dispositiu a les ciutats d’Alacant i Elx tendent a la localització i detenció de diverses persones de les quals s’havia pogut determinar que presumptament havien donat protecció i cobertura a l’autor material de l’assassinat i li havien facilitat l’assalt a l’habitatge de la seua exparella on es va atrinxerar.

El marco d’esta investigació s’han detingut onze persones i s’han realitzat dos registres domiciliaris a les localitats d’Elx i Santa Pola. En un dels domicilis s’ha localitzat una pistola que, en espera de l’informe balístic, podria tractar-se de l’arma usada a l’assassinat.

A l’altre dels registres, lloc on presumptament va romandre ocult l’arrestat, es va localitzar a més de la roba, 27 grams de cocaïna, 44 d’heroïna i 2 de marihuana.

Dels onze detinguts, quatre seran posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, previsiblement el dia de demà, i la resta quedarà a l’espera de ser citats per comparéixer en seu judicial.

La investigació continua oberta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.