11 detinguts per encobrir el presumpte assassí de la seua parella a Elx

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx han detingut onze persones, set dones i quatre homes, acusats presumptament de donar cobertura i suport al presumpte assassí de la seua parella el 25 de desembre de 2021 a la ciutat d’Elx.

Segons la investigació duta a terme per agents de la UDEV de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de la Policia Nacional a Elx el presumpte autor va rebre l’ajuda de diverses persones per romandre ocult i per accedir al domicili de la seua exparella on es va atrinxerar i on finalment va ser detingut amb diverses armes, de les quals va fer ús contra els agents.

Anuncios

Després de la detenció del presumpte autor, per part dels investigadors es va establir un dispositiu a les ciutats d’Alacant i Elx tendent a la localització i detenció de diverses persones de les quals s’havia pogut determinar que presumptament havien donat protecció i cobertura a l’autor material de l’assassinat i li havien facilitat l’assalt a l’habitatge de la seua exparella on es va atrinxerar.

El marco d’esta investigació s’han detingut onze persones i s’han realitzat dos registres domiciliaris a les localitats d’Elx i Santa Pola. En un dels domicilis s’ha localitzat una pistola que, en espera de l’informe balístic, podria tractar-se de l’arma usada a l’assassinat.

A l’altre dels registres, lloc on presumptament va romandre ocult l’arrestat, es va localitzar a més de la roba, 27 grams de cocaïna, 44 d’heroïna i 2 de marihuana.

Dels onze detinguts, quatre seran posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, previsiblement el dia de demà, i la resta quedarà a l’espera de ser citats per comparéixer en seu judicial.

La investigació continua oberta.

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.