11 detinguts per encobrir el presumpte assassí de la seua parella a Elx

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx han detingut onze persones, set dones i quatre homes, acusats presumptament de donar cobertura i suport al presumpte assassí de la seua parella el 25 de desembre de 2021 a la ciutat d’Elx.

Segons la investigació duta a terme per agents de la UDEV de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de la Policia Nacional a Elx el presumpte autor va rebre l’ajuda de diverses persones per romandre ocult i per accedir al domicili de la seua exparella on es va atrinxerar i on finalment va ser detingut amb diverses armes, de les quals va fer ús contra els agents.

Després de la detenció del presumpte autor, per part dels investigadors es va establir un dispositiu a les ciutats d’Alacant i Elx tendent a la localització i detenció de diverses persones de les quals s’havia pogut determinar que presumptament havien donat protecció i cobertura a l’autor material de l’assassinat i li havien facilitat l’assalt a l’habitatge de la seua exparella on es va atrinxerar.

El marco d’esta investigació s’han detingut onze persones i s’han realitzat dos registres domiciliaris a les localitats d’Elx i Santa Pola. En un dels domicilis s’ha localitzat una pistola que, en espera de l’informe balístic, podria tractar-se de l’arma usada a l’assassinat.

A l’altre dels registres, lloc on presumptament va romandre ocult l’arrestat, es va localitzar a més de la roba, 27 grams de cocaïna, 44 d’heroïna i 2 de marihuana.

Dels onze detinguts, quatre seran posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, previsiblement el dia de demà, i la resta quedarà a l’espera de ser citats per comparéixer en seu judicial.

La investigació continua oberta.

Últimes notícies

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.