Detinguts els dos ocupants d’un cotxe mentres intentaven transportar droga en Vinaròs

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens com a suposats autors d’un delicte contra la salut pública, els que presumptament intentaven transportar droga en un cotxe en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.   La detenció s’ha produït durant un control de verificació en prevenció de les […]

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens com a suposats autors d’un delicte contra la salut pública, els que presumptament intentaven transportar droga en un cotxe en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

La detenció s’ha produït durant un control de verificació en prevenció de les mesures adoptades per a combatre el tràfic de drogues en la província. En identificar als dos ocupants d’un cotxe, els agents van observar un clar estat de nerviosisme, amb explicacions «inconnexes i dubitatives» de la seua estància de pas per la localitat de Vinaròs.

 

Els guàrdies civils han trobat 9 caixes en el maleter de l’automòbil en l’interior del que hi havia plantes, 880 esqueixos de marihuana. Per tot el que s’ha exposat i després de trobar, a demés, uns 2.000 euros i diferents telèfons mòbils, han sigut detinguts els dos hòmens, de 37 i 44 anys, per un suposat delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.