Detinguts els dos ocupants d’un cotxe mentres intentaven transportar droga en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens com a suposats autors d’un delicte contra la salut pública, els que presumptament intentaven transportar droga en un cotxe en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

La detenció s’ha produït durant un control de verificació en prevenció de les mesures adoptades per a combatre el tràfic de drogues en la província. En identificar als dos ocupants d’un cotxe, els agents van observar un clar estat de nerviosisme, amb explicacions «inconnexes i dubitatives» de la seua estància de pas per la localitat de Vinaròs.

 

Els guàrdies civils han trobat 9 caixes en el maleter de l’automòbil en l’interior del que hi havia plantes, 880 esqueixos de marihuana. Per tot el que s’ha exposat i després de trobar, a demés, uns 2.000 euros i diferents telèfons mòbils, han sigut detinguts els dos hòmens, de 37 i 44 anys, per un suposat delicte contra la salut pública.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.