17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Detinguts els dos ocupants d’un cotxe mentres intentaven transportar droga en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens com a suposats autors d’un delicte contra la salut pública, els que presumptament intentaven transportar droga en un cotxe en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

La detenció s’ha produït durant un control de verificació en prevenció de les mesures adoptades per a combatre el tràfic de drogues en la província. En identificar als dos ocupants d’un cotxe, els agents van observar un clar estat de nerviosisme, amb explicacions «inconnexes i dubitatives» de la seua estància de pas per la localitat de Vinaròs.

 

Els guàrdies civils han trobat 9 caixes en el maleter de l’automòbil en l’interior del que hi havia plantes, 880 esqueixos de marihuana. Per tot el que s’ha exposat i després de trobar, a demés, uns 2.000 euros i diferents telèfons mòbils, han sigut detinguts els dos hòmens, de 37 i 44 anys, per un suposat delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

El Vila-real elimina a l’Antonià en els penals després d’un 1-1 en Lebrija

El Vila-real s'ha classificat per a setzens després d'un 1-1 i un 3-5 en la tanda davant un Antonià heroic. Ayoze va avançar als grocs i Jesús García va igualar.

Riquelme firma un triplet i fica al Betis en setzens davant el Torrent

El Betis va guanyar 1-4 al Torrent en el Ciutat de València amb un triplet de Rodrigo Riquelme i va segellar el seu passe a setzens. Corbalán i Ángel Ortiz van completar el marcador.

0-1 al Cieza i a setzens: el Llevant avança amb gol de Koyalipou

El Llevant va superar al Cieza per 0-1 amb una miqueta de Koyalipou i estarà en el sorteig de setzens. Triomf pràctic davant un líder de Tercera RFEF i estadi ple.

Pérez Llorca obri la seua primera ronda de reunions amb el nou Govern valencià

El president ha rebut al Palau a vicepresidències i conselleries per a analitzar les línies estratègiques i coordinar l'arrancada del nou Consell.

Martínez defén que el periodisme lliure i responsable és un pilar de l’Estat de dret

La consellera de Justícia ha reivindicat en la gala dels IX Premis de Periodisme Soci-Sanitari que un periodisme lliure, responsable i compromés sosté l'Estat de dret i enfortix la confiança social. Els guardons han distingit un treball sobre efectes de la covid en l'embaràs i una trajectòria professional en l'àmbit sociosanitari.

Morant sosté que el nou Govern valencià s’assembla a l’anterior

Diana Morant ha afirmat que el nou Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca reproduïx el model de Carlos Mazón. Ha denunciat continuïtat en perfils i decisions.

Veterans d’Atlètic, València, Cèltic i Compostela recapten fons per a Lubo Penev

Les associacions d'exjugadors dels quatre clubs han unit esforços per a sufragar una operació complexa del exdelantero, ingressat greu per càncer de renyó. La recaptació admet aportacions públiques i privades.

López-Arostegui es perdrà els pròxims partits per un trencament muscular a la cama dreta

L'aler de València Basket va patir un trencament muscular a la cama dreta i la seua volta dependrà de l'evolució. Es perdrà Panathinaikos i Baskonia esta setmana