Detinguts els dos ocupants d’un cotxe mentres intentaven transportar droga en Vinaròs

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens com a suposats autors d’un delicte contra la salut pública, els que presumptament intentaven transportar droga en un cotxe en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.   La detenció s’ha produït durant un control de verificació en prevenció de les […]

 

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens com a suposats autors d’un delicte contra la salut pública, els que presumptament intentaven transportar droga en un cotxe en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

La detenció s’ha produït durant un control de verificació en prevenció de les mesures adoptades per a combatre el tràfic de drogues en la província. En identificar als dos ocupants d’un cotxe, els agents van observar un clar estat de nerviosisme, amb explicacions «inconnexes i dubitatives» de la seua estància de pas per la localitat de Vinaròs.

 

Els guàrdies civils han trobat 9 caixes en el maleter de l’automòbil en l’interior del que hi havia plantes, 880 esqueixos de marihuana. Per tot el que s’ha exposat i després de trobar, a demés, uns 2.000 euros i diferents telèfons mòbils, han sigut detinguts els dos hòmens, de 37 i 44 anys, per un suposat delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

L’escriptor valencià Sergio Hernández, finalista del Planeta amb una novel·la que rescata Machado

L’escriptor valencià Sergio Hernández ha resultat finalista del Premi Planeta 2026 amb La añoranza, una ficció històrica que ret homenatge a Antonio Machado i revisita les ferides de la Guerra Civil des de la Barcelona de 1959.

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.