9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Dos detinguts per tirar una dona per la finestra d’un segon pis a València

La Policia Nacional ha detingut a dos homes, de 42 i 34 anys, acusats d’intentar matar a una dona, presumptament, després de llançar-la un d’ells per la finestra d’un habitatge en la segona planta d’un edifici de la ciutat de València. La víctima té 51 anys i es troba ingressada en estat greu en un hospital, segons han informat fonts mèdiques.

Un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat també amb urgència per a assistir a la dona. Els sanitaris han estabilitzat a la víctima, que presentava greus lesions al cap, i l’han traslladada a l’Hospital La Fe.

Suposadament la dona agredida és la propietària de la casa, que estava ensenyant una habitació a dos homes de raça negra que havien mostrat interés a llogar-la. Després han arribat altres dos individus i un d’ells ha espentat a la dona quan ella ha començat a cridar al costat de la finestra, segons explica ‘Las Provincias’.

Mentre la víctima rebia atenció mèdica, els policies han començat a realitzar els primers esbrinaments per a esclarir els fets.

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir l’ocorregut i ha arrestat aquest mateix dijous a dos homes en relació al cas, que estan acusats, al principi, d’un delicte de temptativa d’homicidi, segons les mateixes fonts.

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha fet càrrec dels altres dos individus implicats, que han fugit abans que arribaren les primeres patrulles policials.

Segons han explicat els agents a ‘Las Provincias’, un dels individus que ha entrat a la seua casa ha esgrimit un ganivet i un altre portava una pistola. La Policia investiga si els homes detinguts i els altres dos que han aconseguit escapar estan implicats en un assumpte de drogues.

Últimes notícies

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià