Dos detinguts per tirar una dona per la finestra d’un segon pis a València

La Policia Nacional ha detingut a dos homes, de 42 i 34 anys, acusats d’intentar matar a una dona, presumptament, després de llançar-la un d’ells per la finestra d’un habitatge en la segona planta d’un edifici de la ciutat de València. La víctima té 51 anys i es troba ingressada en estat greu en un hospital, segons han informat fonts mèdiques.

Un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat també amb urgència per a assistir a la dona. Els sanitaris han estabilitzat a la víctima, que presentava greus lesions al cap, i l’han traslladada a l’Hospital La Fe.

Suposadament la dona agredida és la propietària de la casa, que estava ensenyant una habitació a dos homes de raça negra que havien mostrat interés a llogar-la. Després han arribat altres dos individus i un d’ells ha espentat a la dona quan ella ha començat a cridar al costat de la finestra, segons explica ‘Las Provincias’.

Mentre la víctima rebia atenció mèdica, els policies han començat a realitzar els primers esbrinaments per a esclarir els fets.

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir l’ocorregut i ha arrestat aquest mateix dijous a dos homes en relació al cas, que estan acusats, al principi, d’un delicte de temptativa d’homicidi, segons les mateixes fonts.

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha fet càrrec dels altres dos individus implicats, que han fugit abans que arribaren les primeres patrulles policials.

Segons han explicat els agents a ‘Las Provincias’, un dels individus que ha entrat a la seua casa ha esgrimit un ganivet i un altre portava una pistola. La Policia investiga si els homes detinguts i els altres dos que han aconseguit escapar estan implicats en un assumpte de drogues.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.