Dos detinguts per tirar una dona per la finestra d’un segon pis a València

La Policia Nacional ha detingut a dos homes, de 42 i 34 anys, acusats d’intentar matar a una dona, presumptament, després de llançar-la un d’ells per la finestra d’un habitatge en la segona planta d’un edifici de la ciutat de València. La víctima té 51 anys i es troba ingressada en estat greu en un hospital, segons han informat fonts mèdiques.

Un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat també amb urgència per a assistir a la dona. Els sanitaris han estabilitzat a la víctima, que presentava greus lesions al cap, i l’han traslladada a l’Hospital La Fe.

Suposadament la dona agredida és la propietària de la casa, que estava ensenyant una habitació a dos homes de raça negra que havien mostrat interés a llogar-la. Després han arribat altres dos individus i un d’ells ha espentat a la dona quan ella ha començat a cridar al costat de la finestra, segons explica ‘Las Provincias’.

Mentre la víctima rebia atenció mèdica, els policies han començat a realitzar els primers esbrinaments per a esclarir els fets.

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir l’ocorregut i ha arrestat aquest mateix dijous a dos homes en relació al cas, que estan acusats, al principi, d’un delicte de temptativa d’homicidi, segons les mateixes fonts.

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha fet càrrec dels altres dos individus implicats, que han fugit abans que arribaren les primeres patrulles policials.

Segons han explicat els agents a ‘Las Provincias’, un dels individus que ha entrat a la seua casa ha esgrimit un ganivet i un altre portava una pistola. La Policia investiga si els homes detinguts i els altres dos que han aconseguit escapar estan implicats en un assumpte de drogues.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.