12.9 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Dos detinguts per tirar una dona per la finestra d’un segon pis a València

La Policia Nacional ha detingut a dos homes, de 42 i 34 anys, acusats d’intentar matar a una dona, presumptament, després de llançar-la un d’ells per la finestra d’un habitatge en la segona planta d’un edifici de la ciutat de València. La víctima té 51 anys i es troba ingressada en estat greu en un hospital, segons han informat fonts mèdiques.

Un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha mobilitzat també amb urgència per a assistir a la dona. Els sanitaris han estabilitzat a la víctima, que presentava greus lesions al cap, i l’han traslladada a l’Hospital La Fe.

Suposadament la dona agredida és la propietària de la casa, que estava ensenyant una habitació a dos homes de raça negra que havien mostrat interés a llogar-la. Després han arribat altres dos individus i un d’ells ha espentat a la dona quan ella ha començat a cridar al costat de la finestra, segons explica ‘Las Provincias’.

Mentre la víctima rebia atenció mèdica, els policies han començat a realitzar els primers esbrinaments per a esclarir els fets.

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir l’ocorregut i ha arrestat aquest mateix dijous a dos homes en relació al cas, que estan acusats, al principi, d’un delicte de temptativa d’homicidi, segons les mateixes fonts.

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha fet càrrec dels altres dos individus implicats, que han fugit abans que arribaren les primeres patrulles policials.

Segons han explicat els agents a ‘Las Provincias’, un dels individus que ha entrat a la seua casa ha esgrimit un ganivet i un altre portava una pistola. La Policia investiga si els homes detinguts i els altres dos que han aconseguit escapar estan implicats en un assumpte de drogues.

Últimes notícies

El PP demana calma en el pacte amb Vox i confia a tancar suports abans de la investidura de Pérez Llorca

El PP ha defés no tindre pressa en el pacte amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca, mentres Vox manté la negociació i descarta sorpreses. El ple serà el 27 de novembre.

David Navarro ressalta la rivalitat i la igualtat en el derbi València-Llevant

El exdefensa va assenyalar que el derbi del divendres a Mestalla arriba amb molta rivalitat i molta igualtat per la proximitat en la taula, i que el València ha de portar la iniciativa. Va considerar que un triomf seria un punt d'inflexió després de set partits sense guanyar i que el suport de l'afició pot ser determinant.

Tretze detinguts i desmantellades dos fàbriques clandestines de tabac a Toledo i València

La Policia Nacional i l'Agència Tributària han desmantellat dos fàbriques clandestines de tabac a Toledo i València i han detingut a tretze persones. S'han confiscat quinze tones de picada i 180.000 paquets falsificats destinades al mercat nacional.

El ple d’investidura de Pérez Llorca serà el 27 de novembre a les 11.00

Les Corts celebraran el 27 de novembre a les 11.00 el ple per a investir a Juanfran Pérez Llorca com president de la Generalitat. Vox té la clau de la votació.

Les Corts fixen el 27 de novembre per a investir a Pérez Llorca com president de la Generalitat

El ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca serà el dijous 27 de novembre a les 11.00. Necessita majoria absoluta o, en segona votació, majoria simple; Vox és decisiu.

Torrons de Xixona per a gossos: El Llop llança dolços nadalencs per a mascotes

El Llop ha llançat torrons de coco i carlota i polvorons d'arròs per a gossos, amb textura crunchy, sense sucres afegits i amb racions orientatives per grandària.

Infància de 14 municipis de València presenta mesures per a la reconstrucció postdana

35 xiquets i adolescents de 14 municipis han treballat un any i presenten un document amb mesures per a la reconstrucció després de la DANA i futures emergències.

La Guàrdia Civil ha detingut al lladre d’una gasolinera de Vinalesa després d’amenaçar de mort a la treballadora

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per un robatori amb violència en una gasolinera de Vinalesa. Va amenaçar a l'empleada, va fugir amb moto i es van recuperar 600 euros.