Detinguts tres joves com a presumptes autors de la mort de Samuel

 

La Policia Nacional ha detingut a tres joves d’entre 20 i 25 anys, dos homes i una dona, per la seua presumpta relació amb la mort violenta de Samuel, el jove de 24 anys que va morir a la Corunya en la matinada del passat dissabte 3 de juliol després de rebre una pallissa, segons han informat la Policia Nacional.

Els 3 joves d’entre 20 i 25 anys, veïns de la Corunya, detinguts com a presumptes autors de l’agressió violenta que va posar fi a la vida de Samuel Luiz, són amics i no coneixien de res a Samuel.

Els dos primers han aclarit que estaven molt borratxos i que en eixir del pub van veure a Samuel i la seua amiga fent un facetime encara que en eixe moment van pensar que els gravaven a ells.

L’inexplicable és l’agressivitat que es van deslligar contra Samuel al qual van perseguir durant un minut interminable colpejant-lo sense pietat. Van participar molts més joves, per això la investigació continua oberta fins al total esclariment dels fets

La investigació contínua oberta i no es descarten més detencions en les pròximes hores, segons ha assenyalat la Policia Nacional en el seu compte de Twitter.

 

 

Amb el visionament de les imatges tracten d’aclarir el paper de cadascun dels participants en l’agressió.

Aclariments del Ministre de l’Interior

 

Fonts del Tribunal Superior de Justícia no han pogut precisar encara quan passaran a disposició judicial els tres detinguts.

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha confirmat la detenció d’estos tres joves, però no ha volgut precisar si els investigadors treballen amb alguna hipòtesi concreta sobre l’agressió i s’ha limitat a demanar als mitjans de comunicació que deixen «treballar amb assossec» a la Policia, que està realitzant una labor «rellevant».

L’operació continua oberta i no es descarten noves detencions, ha ressaltat el ministre d’Interior, que ha recordat que la Policia, juntament amb la Fiscalia i el Jutjat analitzen totes les circumstàncies que han pogut concórrer en este assassinat.

En este moment, continuen obertes totes les vies d’investigació per a esclarir la brutal agressió. L’assassinat del jove continua rebent mostres de condemna per la seua brutalitat i la seua família també el suport per la seua pèrdua.

La investigació es troba sota secret de sumari, d’aquí ve que el delegat del Govern evitara aclarir si entre estes persones es trobava algun dels autors de l’agressió mortal.

Els agents analitzen les imatges captades per les càmeres de la Policia Local i de les empreses privades en el lloc dels fets a fi «d’esclarir el detall de l’ocorregut» i fer-ho «bé», segons va subratllar Miñones, sobre la possibilitat que mediara motivació per l’orientació sexual de Samuel.

Una hipòtesi a la qual  ha fet referència el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, assegurant que «no es pot descartar el delicte d’odi».

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.