Detinguts tres joves com a presumptes autors de la mort de Samuel

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Nacional ha detingut a tres joves d’entre 20 i 25 anys, dos homes i una dona, per la seua presumpta relació amb la mort violenta de Samuel, el jove de 24 anys que va morir a la Corunya en la matinada del passat dissabte 3 de juliol després de rebre una pallissa, […]

 

La Policia Nacional ha detingut a tres joves d’entre 20 i 25 anys, dos homes i una dona, per la seua presumpta relació amb la mort violenta de Samuel, el jove de 24 anys que va morir a la Corunya en la matinada del passat dissabte 3 de juliol després de rebre una pallissa, segons han informat la Policia Nacional.

Els 3 joves d’entre 20 i 25 anys, veïns de la Corunya, detinguts com a presumptes autors de l’agressió violenta que va posar fi a la vida de Samuel Luiz, són amics i no coneixien de res a Samuel.

Els dos primers han aclarit que estaven molt borratxos i que en eixir del pub van veure a Samuel i la seua amiga fent un facetime encara que en eixe moment van pensar que els gravaven a ells.

L’inexplicable és l’agressivitat que es van deslligar contra Samuel al qual van perseguir durant un minut interminable colpejant-lo sense pietat. Van participar molts més joves, per això la investigació continua oberta fins al total esclariment dels fets

La investigació contínua oberta i no es descarten més detencions en les pròximes hores, segons ha assenyalat la Policia Nacional en el seu compte de Twitter.

 

 

Amb el visionament de les imatges tracten d’aclarir el paper de cadascun dels participants en l’agressió.

Aclariments del Ministre de l’Interior

 

Fonts del Tribunal Superior de Justícia no han pogut precisar encara quan passaran a disposició judicial els tres detinguts.

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha confirmat la detenció d’estos tres joves, però no ha volgut precisar si els investigadors treballen amb alguna hipòtesi concreta sobre l’agressió i s’ha limitat a demanar als mitjans de comunicació que deixen «treballar amb assossec» a la Policia, que està realitzant una labor «rellevant».

L’operació continua oberta i no es descarten noves detencions, ha ressaltat el ministre d’Interior, que ha recordat que la Policia, juntament amb la Fiscalia i el Jutjat analitzen totes les circumstàncies que han pogut concórrer en este assassinat.

En este moment, continuen obertes totes les vies d’investigació per a esclarir la brutal agressió. L’assassinat del jove continua rebent mostres de condemna per la seua brutalitat i la seua família també el suport per la seua pèrdua.

La investigació es troba sota secret de sumari, d’aquí ve que el delegat del Govern evitara aclarir si entre estes persones es trobava algun dels autors de l’agressió mortal.

Els agents analitzen les imatges captades per les càmeres de la Policia Local i de les empreses privades en el lloc dels fets a fi «d’esclarir el detall de l’ocorregut» i fer-ho «bé», segons va subratllar Miñones, sobre la possibilitat que mediara motivació per l’orientació sexual de Samuel.

Una hipòtesi a la qual  ha fet referència el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, assegurant que «no es pot descartar el delicte d’odi».

Últimes notícies

Torrent recorda les onze víctimes de la dana amb un minut de silenci

Torrent ha recordat este dijous les onze víctimes mortals de la dana amb un minut de silenci i una ofrena floral al monument del Mas del Jutge. L’homenatge s’ha celebrat en el segon aniversari de la tragèdia.

El Valencia afronta cinc partits al novembre per a eixir del descens

El Valencia jugarà quatre partits de Lliga i un de Copa al novembre, amb el Real Madrid, tres rivals directes i el Tavernes com a adversaris.

Elche afronta quatre partits clau en novembre, amb dos derbis valencians

L’Elche jugarà quatre partits en novembre, tres al Martínez Valero, contra Valencia, Betis, Levante i Atlético de Madrid. El mes pot confirmar la recuperació classificatòria de l’equip.

El partit contra el Tarancón, el sisé ajornat del Levante en els dos últims anys

El Levante jugarà el dijous 5 de novembre el partit de Copa del Rei contra el CD Tarancón, ajornat el dimecres anterior per l’accident ferroviari a Urda (Toledo). El club ha patit fins a sis ajornaments en els dos últims anys.

Cada empresa que exposa en Feria Valencia aporta més de 234.000 euros a l’economia local

Cada empresa expositora de Feria Valencia genera més de 234.000 euros per a l’economia local. El recinte també ha impulsat 722,4 milions d’euros de PIB i 12.727 llocs de treball en 2024.

La vaga de maquinistes suprimix tres trens de la C-1 a València

La vaga de Semaf ha deixat tres trens de la línia C-1 sense servici fins a les 9 hores. Renfe ha recomanat buscar alternatives davant l’afectació prevista.

La Copa del Rei guardarà un minut de silenci per les víctimes de l’accident d’Urda

Els 23 partits de la Copa del Rei d’este dijous començaran amb un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda. El sinistre ha deixat almenys 68 morts.

Toñi García reclama justícia per les víctimes de la dana de 2024

Toñi García, que va perdre el marit i la filla en la dana de 2024, manté la seua lluita per les víctimes i critica la gestió d’aquella emergència.