Detinguts tres joves com a presumptes autors de la mort de Samuel

 

La Policia Nacional ha detingut a tres joves d’entre 20 i 25 anys, dos homes i una dona, per la seua presumpta relació amb la mort violenta de Samuel, el jove de 24 anys que va morir a la Corunya en la matinada del passat dissabte 3 de juliol després de rebre una pallissa, segons han informat la Policia Nacional.

Els 3 joves d’entre 20 i 25 anys, veïns de la Corunya, detinguts com a presumptes autors de l’agressió violenta que va posar fi a la vida de Samuel Luiz, són amics i no coneixien de res a Samuel.

Els dos primers han aclarit que estaven molt borratxos i que en eixir del pub van veure a Samuel i la seua amiga fent un facetime encara que en eixe moment van pensar que els gravaven a ells.

L’inexplicable és l’agressivitat que es van deslligar contra Samuel al qual van perseguir durant un minut interminable colpejant-lo sense pietat. Van participar molts més joves, per això la investigació continua oberta fins al total esclariment dels fets

La investigació contínua oberta i no es descarten més detencions en les pròximes hores, segons ha assenyalat la Policia Nacional en el seu compte de Twitter.

 

 

Amb el visionament de les imatges tracten d’aclarir el paper de cadascun dels participants en l’agressió.

Aclariments del Ministre de l’Interior

 

Fonts del Tribunal Superior de Justícia no han pogut precisar encara quan passaran a disposició judicial els tres detinguts.

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha confirmat la detenció d’estos tres joves, però no ha volgut precisar si els investigadors treballen amb alguna hipòtesi concreta sobre l’agressió i s’ha limitat a demanar als mitjans de comunicació que deixen «treballar amb assossec» a la Policia, que està realitzant una labor «rellevant».

L’operació continua oberta i no es descarten noves detencions, ha ressaltat el ministre d’Interior, que ha recordat que la Policia, juntament amb la Fiscalia i el Jutjat analitzen totes les circumstàncies que han pogut concórrer en este assassinat.

En este moment, continuen obertes totes les vies d’investigació per a esclarir la brutal agressió. L’assassinat del jove continua rebent mostres de condemna per la seua brutalitat i la seua família també el suport per la seua pèrdua.

La investigació es troba sota secret de sumari, d’aquí ve que el delegat del Govern evitara aclarir si entre estes persones es trobava algun dels autors de l’agressió mortal.

Els agents analitzen les imatges captades per les càmeres de la Policia Local i de les empreses privades en el lloc dels fets a fi «d’esclarir el detall de l’ocorregut» i fer-ho «bé», segons va subratllar Miñones, sobre la possibilitat que mediara motivació per l’orientació sexual de Samuel.

Una hipòtesi a la qual  ha fet referència el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, assegurant que «no es pot descartar el delicte d’odi».

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.