11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detinguts tres joves com a presumptes autors de la mort de Samuel

 

La Policia Nacional ha detingut a tres joves d’entre 20 i 25 anys, dos homes i una dona, per la seua presumpta relació amb la mort violenta de Samuel, el jove de 24 anys que va morir a la Corunya en la matinada del passat dissabte 3 de juliol després de rebre una pallissa, segons han informat la Policia Nacional.

Els 3 joves d’entre 20 i 25 anys, veïns de la Corunya, detinguts com a presumptes autors de l’agressió violenta que va posar fi a la vida de Samuel Luiz, són amics i no coneixien de res a Samuel.

Els dos primers han aclarit que estaven molt borratxos i que en eixir del pub van veure a Samuel i la seua amiga fent un facetime encara que en eixe moment van pensar que els gravaven a ells.

L’inexplicable és l’agressivitat que es van deslligar contra Samuel al qual van perseguir durant un minut interminable colpejant-lo sense pietat. Van participar molts més joves, per això la investigació continua oberta fins al total esclariment dels fets

La investigació contínua oberta i no es descarten més detencions en les pròximes hores, segons ha assenyalat la Policia Nacional en el seu compte de Twitter.

 

 

Amb el visionament de les imatges tracten d’aclarir el paper de cadascun dels participants en l’agressió.

Aclariments del Ministre de l’Interior

 

Fonts del Tribunal Superior de Justícia no han pogut precisar encara quan passaran a disposició judicial els tres detinguts.

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha confirmat la detenció d’estos tres joves, però no ha volgut precisar si els investigadors treballen amb alguna hipòtesi concreta sobre l’agressió i s’ha limitat a demanar als mitjans de comunicació que deixen “treballar amb assossec” a la Policia, que està realitzant una labor “rellevant”.

L’operació continua oberta i no es descarten noves detencions, ha ressaltat el ministre d’Interior, que ha recordat que la Policia, juntament amb la Fiscalia i el Jutjat analitzen totes les circumstàncies que han pogut concórrer en este assassinat.

En este moment, continuen obertes totes les vies d’investigació per a esclarir la brutal agressió. L’assassinat del jove continua rebent mostres de condemna per la seua brutalitat i la seua família també el suport per la seua pèrdua.

La investigació es troba sota secret de sumari, d’aquí ve que el delegat del Govern evitara aclarir si entre estes persones es trobava algun dels autors de l’agressió mortal.

Els agents analitzen les imatges captades per les càmeres de la Policia Local i de les empreses privades en el lloc dels fets a fi “d’esclarir el detall de l’ocorregut” i fer-ho “bé”, segons va subratllar Miñones, sobre la possibilitat que mediara motivació per l’orientació sexual de Samuel.

Una hipòtesi a la qual  ha fet referència el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, assegurant que “no es pot descartar el delicte d’odi”.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.