Diego ‘El Cigala’, detingut per violència de gènere

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Nacional ha detingut en un hotel de Madrid al ‘cantaor’ flamenc Diego ‘El Cigala’ per un presumpte delicte de violència de gènere, ocorregut a Jerez de la Frontera, segons informen Efe fonts de la investigació. L’arrest es va produir anit a l’Hotel Catalonia Atocha, situat en el número 81 del carrer Atocha de la capital. Després de […]

 

La Policia Nacional ha detingut en un hotel de Madrid al ‘cantaor’ flamenc Diego ‘El Cigala’ per un presumpte delicte de violència de gènere, ocorregut a Jerez de la Frontera, segons informen Efe fonts de la investigació.

L’arrest es va produir anit a l’Hotel Catalonia Atocha, situat en el número 81 del carrer Atocha de la capital.

Després de ser detingut, el ‘cantaor’ ha passat la nit en la Comissaria de Centre. Se li imputen presumptes maltractaments ocorreguts a Jerez de la Frontera.

L’artista va ser denunciat este dimecres per la seua parella en la citada localitat gaditana per haver patit maltractaments continuats, físics i psicològics, han informat Efe les mateixes fonts. La dona, Kina Méndez, va presentar la denúncia per estos suposats maltractaments continuats al llarg de dos anys en una comissaria de la Policia Nacional de Jerez i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid.

Diego ‘El Cigala’ té una carrera de més de 25 anys en la música, amb aproximadament 12 produccions discogràfiques que han rebut nominacions als Grammy i discos de platí.

Accident

 

Fa tan sols un mes, Diego ‘El Cigala’ va patir un lleu accident de trànsit en l’est de República Dominicana, quan el seu vehicle va col·lidir amb un cotxe fúnebre.

L’accident es va produir en l’Autovia de l’Est, concretament en l’encreuament dels Plans, província Sant Pere de Macorís, quan ‘El Cigala’ es traslladava amb la seua família cap a Samaná, en el nord-est, d’acord amb Marcelino Ozuna, el seu representant legal.

Cap de les persones involucrades va resultar ferida, encara que els dos vehicles van patir danys, «però res que no es puga reparar«, va assenyalar el seu advocat.

Este accident lleu no és l’únic escull que suma ‘El Cigala’ a la seua llarga carrera. Ja en 2017, durant una visita al programa El Hormiguero va deixar moments per a la posteritat i carregats de surrealisme contestant el que volia i rient-se pel seu compte.

L’artista va alternar els moments de riure i distracció amb els seriosos, encara que van prevaldre els primers durant tot el programa, provocant la reacció de l’audiència. El ‘cantaor’ no va deixar a ningú indiferent, el seu comportament tornava a ser dispers com el que tant va fer parlar en 2014, quan, mocador blanc en mà, deia allò de «Lo harás? ¡Atrássss!».

«Soc feminista»

 

En la seua última entrevista amb ‘El Español’, el cantant va afirmar ser feminista i va assegurar que «la dona té el mateix dret que l’home». «Jo faig costat a les dones en tot el que facen perquè són meravelloses i la cosa més bonica que existeix en el planeta», va apuntar.

«L’home sense la dona no aniria a cap costat, no podria viure. És la base nostra, la base del nostre existir, del nostre estar, de tot, de tot! Déu la va fer per alguna cosa, entens? Jo done suport al feminisme i tot el que la dona puga emprendre, ha de liderar grans projectes i continuar fent tot el que vulga perquè tot ho fa bé», afegia en l’entrevista.

Últimes notícies

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.

Continuen els rescats en helicòpter i llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles pel temporal

Els equips d’emergència continuen este dilluns a la vesprada els rescats aeris i en llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles, incomunicats per les fortes pluges, mentre es confirmen dos morts a Oliva.

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.

Tres morts, 145 municipis confinats i desenes de rescats per les pluges torrencials

L’episodi de fortes pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat tres víctimes mortals, ha obligat a confinar fins a 145 municipis i ha provocat nombrosos rescats i greus incidències, sobretot a la Safor i la Marina Alta.

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.