Diego ‘El Cigala’, detingut per violència de gènere

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Nacional ha detingut en un hotel de Madrid al ‘cantaor’ flamenc Diego ‘El Cigala’ per un presumpte delicte de violència de gènere, ocorregut a Jerez de la Frontera, segons informen Efe fonts de la investigació. L’arrest es va produir anit a l’Hotel Catalonia Atocha, situat en el número 81 del carrer Atocha de la capital. Després de […]

 

La Policia Nacional ha detingut en un hotel de Madrid al ‘cantaor’ flamenc Diego ‘El Cigala’ per un presumpte delicte de violència de gènere, ocorregut a Jerez de la Frontera, segons informen Efe fonts de la investigació.

L’arrest es va produir anit a l’Hotel Catalonia Atocha, situat en el número 81 del carrer Atocha de la capital.

Després de ser detingut, el ‘cantaor’ ha passat la nit en la Comissaria de Centre. Se li imputen presumptes maltractaments ocorreguts a Jerez de la Frontera.

L’artista va ser denunciat este dimecres per la seua parella en la citada localitat gaditana per haver patit maltractaments continuats, físics i psicològics, han informat Efe les mateixes fonts. La dona, Kina Méndez, va presentar la denúncia per estos suposats maltractaments continuats al llarg de dos anys en una comissaria de la Policia Nacional de Jerez i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid.

Diego ‘El Cigala’ té una carrera de més de 25 anys en la música, amb aproximadament 12 produccions discogràfiques que han rebut nominacions als Grammy i discos de platí.

Accident

 

Fa tan sols un mes, Diego ‘El Cigala’ va patir un lleu accident de trànsit en l’est de República Dominicana, quan el seu vehicle va col·lidir amb un cotxe fúnebre.

L’accident es va produir en l’Autovia de l’Est, concretament en l’encreuament dels Plans, província Sant Pere de Macorís, quan ‘El Cigala’ es traslladava amb la seua família cap a Samaná, en el nord-est, d’acord amb Marcelino Ozuna, el seu representant legal.

Cap de les persones involucrades va resultar ferida, encara que els dos vehicles van patir danys, «però res que no es puga reparar«, va assenyalar el seu advocat.

Este accident lleu no és l’únic escull que suma ‘El Cigala’ a la seua llarga carrera. Ja en 2017, durant una visita al programa El Hormiguero va deixar moments per a la posteritat i carregats de surrealisme contestant el que volia i rient-se pel seu compte.

L’artista va alternar els moments de riure i distracció amb els seriosos, encara que van prevaldre els primers durant tot el programa, provocant la reacció de l’audiència. El ‘cantaor’ no va deixar a ningú indiferent, el seu comportament tornava a ser dispers com el que tant va fer parlar en 2014, quan, mocador blanc en mà, deia allò de «Lo harás? ¡Atrássss!».

«Soc feminista»

 

En la seua última entrevista amb ‘El Español’, el cantant va afirmar ser feminista i va assegurar que «la dona té el mateix dret que l’home». «Jo faig costat a les dones en tot el que facen perquè són meravelloses i la cosa més bonica que existeix en el planeta», va apuntar.

«L’home sense la dona no aniria a cap costat, no podria viure. És la base nostra, la base del nostre existir, del nostre estar, de tot, de tot! Déu la va fer per alguna cosa, entens? Jo done suport al feminisme i tot el que la dona puga emprendre, ha de liderar grans projectes i continuar fent tot el que vulga perquè tot ho fa bé», afegia en l’entrevista.

Últimes notícies

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.

El Valencia obri una nova etapa amb l’entrada de Pitchwise

Pitchwise Holdings ha adquirit el 42 % de les accions del Valencia CF i aportarà 100 milions d’euros immediats. Javier Solís preveu millores al club i veu amb optimisme el futur.

El Elche vence 0-3 al Rayo i Anselmi destaca la fortalesa de l’equip

L’Elche ha guanyat 0-3 al Rayo Vallecano a Vallecas. Martin Anselmi ha atribuït el resultat a la lectura del partit i a no deixar-se afectar pel soroll.