Diego ‘El Cigala’, detingut per violència de gènere

 

La Policia Nacional ha detingut en un hotel de Madrid al ‘cantaor’ flamenc Diego ‘El Cigala’ per un presumpte delicte de violència de gènere, ocorregut a Jerez de la Frontera, segons informen Efe fonts de la investigació.

L’arrest es va produir anit a l’Hotel Catalonia Atocha, situat en el número 81 del carrer Atocha de la capital.

Després de ser detingut, el ‘cantaor’ ha passat la nit en la Comissaria de Centre. Se li imputen presumptes maltractaments ocorreguts a Jerez de la Frontera.

L’artista va ser denunciat este dimecres per la seua parella en la citada localitat gaditana per haver patit maltractaments continuats, físics i psicològics, han informat Efe les mateixes fonts. La dona, Kina Méndez, va presentar la denúncia per estos suposats maltractaments continuats al llarg de dos anys en una comissaria de la Policia Nacional de Jerez i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid.

Diego ‘El Cigala’ té una carrera de més de 25 anys en la música, amb aproximadament 12 produccions discogràfiques que han rebut nominacions als Grammy i discos de platí.

Accident

 

Fa tan sols un mes, Diego ‘El Cigala’ va patir un lleu accident de trànsit en l’est de República Dominicana, quan el seu vehicle va col·lidir amb un cotxe fúnebre.

L’accident es va produir en l’Autovia de l’Est, concretament en l’encreuament dels Plans, província Sant Pere de Macorís, quan ‘El Cigala’ es traslladava amb la seua família cap a Samaná, en el nord-est, d’acord amb Marcelino Ozuna, el seu representant legal.

Cap de les persones involucrades va resultar ferida, encara que els dos vehicles van patir danys, “però res que no es puga reparar“, va assenyalar el seu advocat.

Este accident lleu no és l’únic escull que suma ‘El Cigala’ a la seua llarga carrera. Ja en 2017, durant una visita al programa El Hormiguero va deixar moments per a la posteritat i carregats de surrealisme contestant el que volia i rient-se pel seu compte.

L’artista va alternar els moments de riure i distracció amb els seriosos, encara que van prevaldre els primers durant tot el programa, provocant la reacció de l’audiència. El ‘cantaor’ no va deixar a ningú indiferent, el seu comportament tornava a ser dispers com el que tant va fer parlar en 2014, quan, mocador blanc en mà, deia allò de “Lo harás? ¡Atrássss!”.

“Soc feminista”

 

En la seua última entrevista amb ‘El Español’, el cantant va afirmar ser feminista i va assegurar que “la dona té el mateix dret que l’home”. “Jo faig costat a les dones en tot el que facen perquè són meravelloses i la cosa més bonica que existeix en el planeta”, va apuntar.

“L’home sense la dona no aniria a cap costat, no podria viure. És la base nostra, la base del nostre existir, del nostre estar, de tot, de tot! Déu la va fer per alguna cosa, entens? Jo done suport al feminisme i tot el que la dona puga emprendre, ha de liderar grans projectes i continuar fent tot el que vulga perquè tot ho fa bé”, afegia en l’entrevista.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.