Diego ‘El Cigala’, detingut per violència de gènere

 

La Policia Nacional ha detingut en un hotel de Madrid al ‘cantaor’ flamenc Diego ‘El Cigala’ per un presumpte delicte de violència de gènere, ocorregut a Jerez de la Frontera, segons informen Efe fonts de la investigació.

L’arrest es va produir anit a l’Hotel Catalonia Atocha, situat en el número 81 del carrer Atocha de la capital.

Després de ser detingut, el ‘cantaor’ ha passat la nit en la Comissaria de Centre. Se li imputen presumptes maltractaments ocorreguts a Jerez de la Frontera.

L’artista va ser denunciat este dimecres per la seua parella en la citada localitat gaditana per haver patit maltractaments continuats, físics i psicològics, han informat Efe les mateixes fonts. La dona, Kina Méndez, va presentar la denúncia per estos suposats maltractaments continuats al llarg de dos anys en una comissaria de la Policia Nacional de Jerez i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid.

Diego ‘El Cigala’ té una carrera de més de 25 anys en la música, amb aproximadament 12 produccions discogràfiques que han rebut nominacions als Grammy i discos de platí.

Accident

 

Fa tan sols un mes, Diego ‘El Cigala’ va patir un lleu accident de trànsit en l’est de República Dominicana, quan el seu vehicle va col·lidir amb un cotxe fúnebre.

L’accident es va produir en l’Autovia de l’Est, concretament en l’encreuament dels Plans, província Sant Pere de Macorís, quan ‘El Cigala’ es traslladava amb la seua família cap a Samaná, en el nord-est, d’acord amb Marcelino Ozuna, el seu representant legal.

Cap de les persones involucrades va resultar ferida, encara que els dos vehicles van patir danys, «però res que no es puga reparar«, va assenyalar el seu advocat.

Este accident lleu no és l’únic escull que suma ‘El Cigala’ a la seua llarga carrera. Ja en 2017, durant una visita al programa El Hormiguero va deixar moments per a la posteritat i carregats de surrealisme contestant el que volia i rient-se pel seu compte.

L’artista va alternar els moments de riure i distracció amb els seriosos, encara que van prevaldre els primers durant tot el programa, provocant la reacció de l’audiència. El ‘cantaor’ no va deixar a ningú indiferent, el seu comportament tornava a ser dispers com el que tant va fer parlar en 2014, quan, mocador blanc en mà, deia allò de «Lo harás? ¡Atrássss!».

«Soc feminista»

 

En la seua última entrevista amb ‘El Español’, el cantant va afirmar ser feminista i va assegurar que «la dona té el mateix dret que l’home». «Jo faig costat a les dones en tot el que facen perquè són meravelloses i la cosa més bonica que existeix en el planeta», va apuntar.

«L’home sense la dona no aniria a cap costat, no podria viure. És la base nostra, la base del nostre existir, del nostre estar, de tot, de tot! Déu la va fer per alguna cosa, entens? Jo done suport al feminisme i tot el que la dona puga emprendre, ha de liderar grans projectes i continuar fent tot el que vulga perquè tot ho fa bé», afegia en l’entrevista.

Últimes notícies

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.