Detingut després de difondre imatges de contingut sexual d’una coneguda

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la comarca valenciana de l’Horta a un home de 21 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla difondre imatges de contingut sexual d’una dona que li havia enviat a través del telèfon mòbil, sense el consentiment d’esta.

Els fets haurien ocorregut quan una jove va enviar a un conegut, a través d’una aplicació de missatgeria instantània, diverses fotografies i un vídeo de contingut sexual, amb la finalitat que només ell les tinguera. No obstant això, pel que sembla, l’home els va reexpedir a alguns dels seus contactes sense el consentiment de la dona.

Per este motiu, una vegada van tindre els agents van tindre coneixement dels fets, van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha quedat en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Sexting

 

El “sexting” és una pràctica que consisteix en l’enviament de fotografies i vídeos de contingut sexual o eròtic, de manera voluntària, a través d’Internet, el mòbil o altres tecnologies.

Des de la Policia Nacional es recorda que algunes de les conseqüències d’esta pràctica poden ser la pèrdua del control de la imatge, el ciberassetjament, la sextorsió o el grooming.

A més, recalca que la difusió d’imatges de tercers sense el seu consentiment està contemplada com un delicte en el Codi Penal.

Per a evitar ser víctima d’esta mena de delictes, la Policia ofereix una sèrie de consells, com ara:

– No realitzar imatges d’este tipus.

– Eliminar la fotografia o vídeo del dispositiu.

– En cas de patir este delicte, denunciar els fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.