Detingut després de difondre imatges de contingut sexual d’una coneguda

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la comarca valenciana de l’Horta a un home de 21 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla difondre imatges de contingut sexual d’una dona que li havia enviat a través del telèfon mòbil, sense el consentiment d’esta.

Els fets haurien ocorregut quan una jove va enviar a un conegut, a través d’una aplicació de missatgeria instantània, diverses fotografies i un vídeo de contingut sexual, amb la finalitat que només ell les tinguera. No obstant això, pel que sembla, l’home els va reexpedir a alguns dels seus contactes sense el consentiment de la dona.

Per este motiu, una vegada van tindre els agents van tindre coneixement dels fets, van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha quedat en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Sexting

 

El “sexting” és una pràctica que consisteix en l’enviament de fotografies i vídeos de contingut sexual o eròtic, de manera voluntària, a través d’Internet, el mòbil o altres tecnologies.

Des de la Policia Nacional es recorda que algunes de les conseqüències d’esta pràctica poden ser la pèrdua del control de la imatge, el ciberassetjament, la sextorsió o el grooming.

A més, recalca que la difusió d’imatges de tercers sense el seu consentiment està contemplada com un delicte en el Codi Penal.

Per a evitar ser víctima d’esta mena de delictes, la Policia ofereix una sèrie de consells, com ara:

– No realitzar imatges d’este tipus.

– Eliminar la fotografia o vídeo del dispositiu.

– En cas de patir este delicte, denunciar els fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.