Detingut després de difondre imatges de contingut sexual d’una coneguda

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la comarca valenciana de l’Horta a un home de 21 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla difondre imatges de contingut sexual d’una dona que li havia enviat a través del telèfon mòbil, sense el consentiment d’esta.

Els fets haurien ocorregut quan una jove va enviar a un conegut, a través d’una aplicació de missatgeria instantània, diverses fotografies i un vídeo de contingut sexual, amb la finalitat que només ell les tinguera. No obstant això, pel que sembla, l’home els va reexpedir a alguns dels seus contactes sense el consentiment de la dona.

Per este motiu, una vegada van tindre els agents van tindre coneixement dels fets, van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha quedat en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Sexting

 

El “sexting” és una pràctica que consisteix en l’enviament de fotografies i vídeos de contingut sexual o eròtic, de manera voluntària, a través d’Internet, el mòbil o altres tecnologies.

Des de la Policia Nacional es recorda que algunes de les conseqüències d’esta pràctica poden ser la pèrdua del control de la imatge, el ciberassetjament, la sextorsió o el grooming.

A més, recalca que la difusió d’imatges de tercers sense el seu consentiment està contemplada com un delicte en el Codi Penal.

Per a evitar ser víctima d’esta mena de delictes, la Policia ofereix una sèrie de consells, com ara:

– No realitzar imatges d’este tipus.

– Eliminar la fotografia o vídeo del dispositiu.

– En cas de patir este delicte, denunciar els fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.