Detingut després de difondre imatges de contingut sexual d’una coneguda

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la comarca valenciana de l’Horta a un home de 21 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla difondre imatges de contingut sexual d’una dona que li havia enviat a través del telèfon mòbil, sense el consentiment d’esta.

Els fets haurien ocorregut quan una jove va enviar a un conegut, a través d’una aplicació de missatgeria instantània, diverses fotografies i un vídeo de contingut sexual, amb la finalitat que només ell les tinguera. No obstant això, pel que sembla, l’home els va reexpedir a alguns dels seus contactes sense el consentiment de la dona.

Per este motiu, una vegada van tindre els agents van tindre coneixement dels fets, van detindre al jove com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha quedat en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Sexting

 

El «sexting» és una pràctica que consisteix en l’enviament de fotografies i vídeos de contingut sexual o eròtic, de manera voluntària, a través d’Internet, el mòbil o altres tecnologies.

Des de la Policia Nacional es recorda que algunes de les conseqüències d’esta pràctica poden ser la pèrdua del control de la imatge, el ciberassetjament, la sextorsió o el grooming.

A més, recalca que la difusió d’imatges de tercers sense el seu consentiment està contemplada com un delicte en el Codi Penal.

Per a evitar ser víctima d’esta mena de delictes, la Policia ofereix una sèrie de consells, com ara:

– No realitzar imatges d’este tipus.

– Eliminar la fotografia o vídeo del dispositiu.

– En cas de patir este delicte, denunciar els fets.

Últimes notícies

L’alcalde pedani de la Torre diu que va avisar Catalá quan l’aigua ja li arribava a la cintura

L’alcalde pedani de la Torre, Rafael Arnal, ha declarat davant la jutgessa que investiga la gestió de la DANA que ningú els va alertar formalment de la gravetat i que va avisar directament l’alcaldessa de València quan l’aigua ja li arribava a la cintura.

Cinc detinguts per dos robatoris en vivendes d’Oropesa del Mar

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones en dos actuacions a Oropesa del Mar després de ser sorpreses dins de vivendes. Els arrestos formen part del pla contra els robatoris en domicilis.

Pérez Llorca detallará en Les Corts l’estat polític i les mesures d’habitatge

Juanfran Pérez Llorca afrontarà dijous en el ple de Les Corts la primera sessió de control del curs, centrada en la situació política, el presumpte dosier intern del PP i les mesures per facilitar l’accés a la vivenda.

L’oposició a Alacant força un ple urgent per aclampar explicacions per Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han demanat un ple extraordinari a Alacant perquè el vicealcalde Manuel Villar explique el seu paper en el cas de les vivendes públiques de Les Naus, després d’un vídeo que l’assenyala com a coneixedor del cas des de 2022.

Els hotels valencians tanquen setembre fregant el 90 % d’ocupació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat setembre amb una ocupació mitjana del 89,4 %, huit mesos seguits de creixement respecte a 2025. Benidorm, la província de València i la ciutat de València lideren les dades, amb un fort pes del turisme internacional, però HOSBEC alerta que plena ocupació no sempre implica rendibilitat.

El Villarreal C torna al liderat en una jornada marcada per un partit ajornat per Covid

El Villarreal C ha recuperat el liderat del grup VI de Tercera Federació després de guanyar a Ontinyent, en una jornada marcada per l’ajornament del Levante B-Crevillente per un brot de Covid. La Vall de Uxó ha empatat davant l’Atzeneta i ha cedit el primer lloc, mentres diversos equips han resolt partits plens de penals, expulsions i remuntades.

Ceuta rebrà l’Alta Distinció de la Generalitat pel coratge del seu poble

La Generalitat Valenciana concedirà enguany l’Alta Distinció a la ciutat autònoma de Ceuta, un reconeixement que el seu president, Juan Jesús Vivas, assegura que honra el coratge i el valor dels ceutins en un moment molt difícil per al territori.

Experiència, cooperació i ciència, claus per a prevenir desastres naturals

Experts internacionals han llançat des de València una plataforma de l’OCDE per a compartir experiències, reforçar la cooperació i posar la ciència al centre de la prevenció de desastres naturals.