14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Una dona es queda atrapada en el balcó durant sis hores en Elx

Carrer d'Espiridión Porta Requesens d'Elx (Alacant)

Els fets s’han produït en el carrer d’Espiridión Porta Requesens | Google Maps

 

Una dona, d’avançada edat, ha sigut rescatada esta matinada de divendres, després de caure i quedar-se atrapada en el balcó. Els fets s’han produït en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), i la dona ha estat atrapada durant sis hores, des de les huit de la vesprada de dijous fins a les dos de la matinada.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la dona, que viu en el carrer d’Espiridión Porta Requesens, va eixir al balcó cap a les huit de la vesprada d’este dijous, segurament a dedicar uns aplaudiments al personal sanitari, com fan molts espanyols cada dia.

 

Però la dona va caure i, degut a la seua avançada edat, no es va poder tornar a alçar. Els veïns tampoc van sentir els seus crits que demanaven ajuda fins a la matinada, quan el silenci després de la ‘festa’ que es viu en els carrers a les huit de la vesprada ja s’havia apoderat dels carrers.

 

Va ser un veí qui va escolar «auxili!» i va avisar a Emergències. Mentres els bombers acudien a rescatar-la, l’home li va tirar una manta, però no va arribar a posar-se-la. Ràpidament, van arribar els bombers i es van trobar a la dona amb signes d’hipotèrmia, pel que va haver de rebre assistència mèdica.

Últimes notícies

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.