11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Una dona es queda atrapada en el balcó durant sis hores en Elx

Carrer d'Espiridión Porta Requesens d'Elx (Alacant)

Els fets s’han produït en el carrer d’Espiridión Porta Requesens | Google Maps

 

Una dona, d’avançada edat, ha sigut rescatada esta matinada de divendres, després de caure i quedar-se atrapada en el balcó. Els fets s’han produït en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), i la dona ha estat atrapada durant sis hores, des de les huit de la vesprada de dijous fins a les dos de la matinada.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la dona, que viu en el carrer d’Espiridión Porta Requesens, va eixir al balcó cap a les huit de la vesprada d’este dijous, segurament a dedicar uns aplaudiments al personal sanitari, com fan molts espanyols cada dia.

 

Però la dona va caure i, degut a la seua avançada edat, no es va poder tornar a alçar. Els veïns tampoc van sentir els seus crits que demanaven ajuda fins a la matinada, quan el silenci després de la ‘festa’ que es viu en els carrers a les huit de la vesprada ja s’havia apoderat dels carrers.

 

Va ser un veí qui va escolar «auxili!» i va avisar a Emergències. Mentres els bombers acudien a rescatar-la, l’home li va tirar una manta, però no va arribar a posar-se-la. Ràpidament, van arribar els bombers i es van trobar a la dona amb signes d’hipotèrmia, pel que va haver de rebre assistència mèdica.

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.