Una dona es queda atrapada en el balcó durant sis hores en Elx

Ejemplo de shortcode con estilo
Els fets s’han produït en el carrer d’Espiridión Porta Requesens | Google Maps   Una dona, d’avançada edat, ha sigut rescatada esta matinada de divendres, després de caure i quedar-se atrapada en el balcó. Els fets s’han produït en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), i la dona ha estat atrapada […]
Carrer d'Espiridión Porta Requesens d'Elx (Alacant)

Els fets s’han produït en el carrer d’Espiridión Porta Requesens | Google Maps

 

Una dona, d’avançada edat, ha sigut rescatada esta matinada de divendres, després de caure i quedar-se atrapada en el balcó. Els fets s’han produït en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), i la dona ha estat atrapada durant sis hores, des de les huit de la vesprada de dijous fins a les dos de la matinada.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la dona, que viu en el carrer d’Espiridión Porta Requesens, va eixir al balcó cap a les huit de la vesprada d’este dijous, segurament a dedicar uns aplaudiments al personal sanitari, com fan molts espanyols cada dia.

 

Però la dona va caure i, degut a la seua avançada edat, no es va poder tornar a alçar. Els veïns tampoc van sentir els seus crits que demanaven ajuda fins a la matinada, quan el silenci després de la ‘festa’ que es viu en els carrers a les huit de la vesprada ja s’havia apoderat dels carrers.

 

Va ser un veí qui va escolar «auxili!» i va avisar a Emergències. Mentres els bombers acudien a rescatar-la, l’home li va tirar una manta, però no va arribar a posar-se-la. Ràpidament, van arribar els bombers i es van trobar a la dona amb signes d’hipotèrmia, pel que va haver de rebre assistència mèdica.

Últimes notícies

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.

Compromís vol frenar la llei del sòl del PP amb esmenes contra l’especulació

Compromís ha presentat esmenes contra la llei del sòl del PP, que considera que afavorix l’especulació i debilita la protecció davant de les inundacions. La formació proposa una moratòria urbanística en zones afectades per la DANA.

El Levante torna a la zona de descens després d’onze jornades

La derrota per 0-2 davant de Atlético de Madrid ha deixat el Levante en la dihuitena plaça, amb deu punts. L’equip buscarà reaccionar en els pròxims partits.