Una dona es queda atrapada en el balcó durant sis hores en Elx

Carrer d'Espiridión Porta Requesens d'Elx (Alacant)

Els fets s’han produït en el carrer d’Espiridión Porta Requesens | Google Maps

 

Una dona, d’avançada edat, ha sigut rescatada esta matinada de divendres, després de caure i quedar-se atrapada en el balcó. Els fets s’han produït en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), i la dona ha estat atrapada durant sis hores, des de les huit de la vesprada de dijous fins a les dos de la matinada.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la dona, que viu en el carrer d’Espiridión Porta Requesens, va eixir al balcó cap a les huit de la vesprada d’este dijous, segurament a dedicar uns aplaudiments al personal sanitari, com fan molts espanyols cada dia.

 

Però la dona va caure i, degut a la seua avançada edat, no es va poder tornar a alçar. Els veïns tampoc van sentir els seus crits que demanaven ajuda fins a la matinada, quan el silenci després de la ‘festa’ que es viu en els carrers a les huit de la vesprada ja s’havia apoderat dels carrers.

 

Va ser un veí qui va escolar «auxili!» i va avisar a Emergències. Mentres els bombers acudien a rescatar-la, l’home li va tirar una manta, però no va arribar a posar-se-la. Ràpidament, van arribar els bombers i es van trobar a la dona amb signes d’hipotèrmia, pel que va haver de rebre assistència mèdica.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.