21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una dona es queda atrapada en el balcó durant sis hores en Elx

Carrer d'Espiridión Porta Requesens d'Elx (Alacant)

Els fets s’han produït en el carrer d’Espiridión Porta Requesens | Google Maps

 

Una dona, d’avançada edat, ha sigut rescatada esta matinada de divendres, després de caure i quedar-se atrapada en el balcó. Els fets s’han produït en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), i la dona ha estat atrapada durant sis hores, des de les huit de la vesprada de dijous fins a les dos de la matinada.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la dona, que viu en el carrer d’Espiridión Porta Requesens, va eixir al balcó cap a les huit de la vesprada d’este dijous, segurament a dedicar uns aplaudiments al personal sanitari, com fan molts espanyols cada dia.

 

Però la dona va caure i, degut a la seua avançada edat, no es va poder tornar a alçar. Els veïns tampoc van sentir els seus crits que demanaven ajuda fins a la matinada, quan el silenci després de la ‘festa’ que es viu en els carrers a les huit de la vesprada ja s’havia apoderat dels carrers.

 

Va ser un veí qui va escolar «auxili!» i va avisar a Emergències. Mentres els bombers acudien a rescatar-la, l’home li va tirar una manta, però no va arribar a posar-se-la. Ràpidament, van arribar els bombers i es van trobar a la dona amb signes d’hipotèrmia, pel que va haver de rebre assistència mèdica.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.