Troben a una dona lligada de mans i cremada viva al costat del seu bebé a Espanya

 

Un macabre succés a Catalunya ha causat una gran consternació. Els Mossos d’Esquadra han trobat a una dona greument ferida en un incendi amb el seu bebé. Estava lligada de mans en una finca de Sant Quirze del Vallès (Barcelona).

La policia s’ha desplaçat fins a un edifici en flames al carrer Pompeu Fabra de la localitat barcelonina, prop de Sabadell. El domicili és una finca ocupada en el bloc d’eixe carrer. Dins de la casa incendiada hi havia dos persones ferides.

Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la policia autonòmica van posar en marxa una investigació. Tots els indicis apunten al fet que el foc va ser provocat de manera intencionada. Ara tracten d’esclarir com es va originar i per què.

Ahir a la vesprada, la policia científica es trobava dins de l’immoble recaptant més proves per a esclarir el succeït. Sospiten que es tracta d’un acte criminal. Algú volia fer mal a les dos persones que es trobaven a l’interior.

Segons el que ha transcendit de la investigació, algú ha entrat en el pis i ha lligat a una dona de mans. La dona es trobava en eixe moment amb el seu bebé. L’autor dels fets ha calat foc a l’habitatge i s’ha donat a la fugida.

La dona ha aconseguit escapar-se de la trampa mortal i escapar de les flames. Els serveis d’emergència l’han traslladada a l’hospital Vall d’Hebron, a Barcelona, amb cremades greus en el cos. El bebé estava afectat de manera lleu per inhalació de fum.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha traslladada amb cremades greus a l’hospital de la Vall d’Hebron. El fill de la dona, un bebé, també ha resultat ferit, tot i que lleu, per inhalació de fum. No es pateix per la seua vida, però també ha sigut traslladat amb la mare en la Vall d’Hebron.

Si no haguera aconseguit alliberar-se dels lligams, probablement ara estarien morts. Per això la policia ho tracta com un acte criminal d’extrema gravetat.

 

Incendi provocat, la principal línia d’investigació

 

Els investigadors dels Mossos tenen la seguretat que l’incendi ha sigut provocat, però ara estan treballant per a poder identificar quin ha sigut el responsable. Oficialment la policia catalana només confirma que s’ha obert una investigació, però fonts no oficials han explicat que tot sembla indicar que es tracta d’una revenja entre clans i que la droga podria tindre alguna cosa a veure.

Encara que s’espera que les investigacions avancen, els agents dels Mossos d’Esquadra ha trobat a l’interior de la finca, que estava ocupada, restes d’una plantació de marihuana.

Esta troballa ha encaminat les investigacions dels fets cap a este possible conflicte pel tràfic de drogues. Els Mossos estan comprovant si la família tenia alguna disputa amb algun clan rival.

De moment, sense detinguts

 

Ara mateix no consta cap detingut i es desvincula, en esta fase inicial de la investigació, la relació amb l’incendi del marit de la dona ferida crítica.

Els Mossos encara estan en el bloc incendiat i també prenen declaració als veïns per a tindre més detalls dels fets. Un dels objectius de la policia catalana és saber quantes persones han entrat en la finca i si la línia d’investigació que estan explorant, pot concretar-se.

Fonts policials no descarten cap hipòtesi d’este misteriós incendi que haguera pogut acabar en desgràcia. El bloc on s’ha originat l’incendi ja havia generat problemes als veïns els últims mesos per situacions d’inseguretat i s’havia anat ocupant i buidant de manera cíclica.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU