20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Troben a una dona lligada de mans i cremada viva al costat del seu bebé a Espanya

 

Un macabre succés a Catalunya ha causat una gran consternació. Els Mossos d’Esquadra han trobat a una dona greument ferida en un incendi amb el seu bebé. Estava lligada de mans en una finca de Sant Quirze del Vallès (Barcelona).

La policia s’ha desplaçat fins a un edifici en flames al carrer Pompeu Fabra de la localitat barcelonina, prop de Sabadell. El domicili és una finca ocupada en el bloc d’eixe carrer. Dins de la casa incendiada hi havia dos persones ferides.

Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la policia autonòmica van posar en marxa una investigació. Tots els indicis apunten al fet que el foc va ser provocat de manera intencionada. Ara tracten d’esclarir com es va originar i per què.

Ahir a la vesprada, la policia científica es trobava dins de l’immoble recaptant més proves per a esclarir el succeït. Sospiten que es tracta d’un acte criminal. Algú volia fer mal a les dos persones que es trobaven a l’interior.

Segons el que ha transcendit de la investigació, algú ha entrat en el pis i ha lligat a una dona de mans. La dona es trobava en eixe moment amb el seu bebé. L’autor dels fets ha calat foc a l’habitatge i s’ha donat a la fugida.

La dona ha aconseguit escapar-se de la trampa mortal i escapar de les flames. Els serveis d’emergència l’han traslladada a l’hospital Vall d’Hebron, a Barcelona, amb cremades greus en el cos. El bebé estava afectat de manera lleu per inhalació de fum.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha traslladada amb cremades greus a l’hospital de la Vall d’Hebron. El fill de la dona, un bebé, també ha resultat ferit, tot i que lleu, per inhalació de fum. No es pateix per la seua vida, però també ha sigut traslladat amb la mare en la Vall d’Hebron.

Si no haguera aconseguit alliberar-se dels lligams, probablement ara estarien morts. Per això la policia ho tracta com un acte criminal d’extrema gravetat.

 

Incendi provocat, la principal línia d’investigació

 

Els investigadors dels Mossos tenen la seguretat que l’incendi ha sigut provocat, però ara estan treballant per a poder identificar quin ha sigut el responsable. Oficialment la policia catalana només confirma que s’ha obert una investigació, però fonts no oficials han explicat que tot sembla indicar que es tracta d’una revenja entre clans i que la droga podria tindre alguna cosa a veure.

Encara que s’espera que les investigacions avancen, els agents dels Mossos d’Esquadra ha trobat a l’interior de la finca, que estava ocupada, restes d’una plantació de marihuana.

Esta troballa ha encaminat les investigacions dels fets cap a este possible conflicte pel tràfic de drogues. Els Mossos estan comprovant si la família tenia alguna disputa amb algun clan rival.

De moment, sense detinguts

 

Ara mateix no consta cap detingut i es desvincula, en esta fase inicial de la investigació, la relació amb l’incendi del marit de la dona ferida crítica.

Els Mossos encara estan en el bloc incendiat i també prenen declaració als veïns per a tindre més detalls dels fets. Un dels objectius de la policia catalana és saber quantes persones han entrat en la finca i si la línia d’investigació que estan explorant, pot concretar-se.

Fonts policials no descarten cap hipòtesi d’este misteriós incendi que haguera pogut acabar en desgràcia. El bloc on s’ha originat l’incendi ja havia generat problemes als veïns els últims mesos per situacions d’inseguretat i s’havia anat ocupant i buidant de manera cíclica.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.