Troben a una dona lligada de mans i cremada viva al costat del seu bebé a Espanya

 

Un macabre succés a Catalunya ha causat una gran consternació. Els Mossos d’Esquadra han trobat a una dona greument ferida en un incendi amb el seu bebé. Estava lligada de mans en una finca de Sant Quirze del Vallès (Barcelona).

La policia s’ha desplaçat fins a un edifici en flames al carrer Pompeu Fabra de la localitat barcelonina, prop de Sabadell. El domicili és una finca ocupada en el bloc d’eixe carrer. Dins de la casa incendiada hi havia dos persones ferides.

Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la policia autonòmica van posar en marxa una investigació. Tots els indicis apunten al fet que el foc va ser provocat de manera intencionada. Ara tracten d’esclarir com es va originar i per què.

Ahir a la vesprada, la policia científica es trobava dins de l’immoble recaptant més proves per a esclarir el succeït. Sospiten que es tracta d’un acte criminal. Algú volia fer mal a les dos persones que es trobaven a l’interior.

Segons el que ha transcendit de la investigació, algú ha entrat en el pis i ha lligat a una dona de mans. La dona es trobava en eixe moment amb el seu bebé. L’autor dels fets ha calat foc a l’habitatge i s’ha donat a la fugida.

La dona ha aconseguit escapar-se de la trampa mortal i escapar de les flames. Els serveis d’emergència l’han traslladada a l’hospital Vall d’Hebron, a Barcelona, amb cremades greus en el cos. El bebé estava afectat de manera lleu per inhalació de fum.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha traslladada amb cremades greus a l’hospital de la Vall d’Hebron. El fill de la dona, un bebé, també ha resultat ferit, tot i que lleu, per inhalació de fum. No es pateix per la seua vida, però també ha sigut traslladat amb la mare en la Vall d’Hebron.

Si no haguera aconseguit alliberar-se dels lligams, probablement ara estarien morts. Per això la policia ho tracta com un acte criminal d’extrema gravetat.

 

Incendi provocat, la principal línia d’investigació

 

Els investigadors dels Mossos tenen la seguretat que l’incendi ha sigut provocat, però ara estan treballant per a poder identificar quin ha sigut el responsable. Oficialment la policia catalana només confirma que s’ha obert una investigació, però fonts no oficials han explicat que tot sembla indicar que es tracta d’una revenja entre clans i que la droga podria tindre alguna cosa a veure.

Encara que s’espera que les investigacions avancen, els agents dels Mossos d’Esquadra ha trobat a l’interior de la finca, que estava ocupada, restes d’una plantació de marihuana.

Esta troballa ha encaminat les investigacions dels fets cap a este possible conflicte pel tràfic de drogues. Els Mossos estan comprovant si la família tenia alguna disputa amb algun clan rival.

De moment, sense detinguts

 

Ara mateix no consta cap detingut i es desvincula, en esta fase inicial de la investigació, la relació amb l’incendi del marit de la dona ferida crítica.

Els Mossos encara estan en el bloc incendiat i també prenen declaració als veïns per a tindre més detalls dels fets. Un dels objectius de la policia catalana és saber quantes persones han entrat en la finca i si la línia d’investigació que estan explorant, pot concretar-se.

Fonts policials no descarten cap hipòtesi d’este misteriós incendi que haguera pogut acabar en desgràcia. El bloc on s’ha originat l’incendi ja havia generat problemes als veïns els últims mesos per situacions d’inseguretat i s’havia anat ocupant i buidant de manera cíclica.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.