Troben a una dona lligada de mans i cremada viva al costat del seu bebé a Espanya

 

Un macabre succés a Catalunya ha causat una gran consternació. Els Mossos d’Esquadra han trobat a una dona greument ferida en un incendi amb el seu bebé. Estava lligada de mans en una finca de Sant Quirze del Vallès (Barcelona).

La policia s’ha desplaçat fins a un edifici en flames al carrer Pompeu Fabra de la localitat barcelonina, prop de Sabadell. El domicili és una finca ocupada en el bloc d’eixe carrer. Dins de la casa incendiada hi havia dos persones ferides.

Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la policia autonòmica van posar en marxa una investigació. Tots els indicis apunten al fet que el foc va ser provocat de manera intencionada. Ara tracten d’esclarir com es va originar i per què.

Ahir a la vesprada, la policia científica es trobava dins de l’immoble recaptant més proves per a esclarir el succeït. Sospiten que es tracta d’un acte criminal. Algú volia fer mal a les dos persones que es trobaven a l’interior.

Segons el que ha transcendit de la investigació, algú ha entrat en el pis i ha lligat a una dona de mans. La dona es trobava en eixe moment amb el seu bebé. L’autor dels fets ha calat foc a l’habitatge i s’ha donat a la fugida.

La dona ha aconseguit escapar-se de la trampa mortal i escapar de les flames. Els serveis d’emergència l’han traslladada a l’hospital Vall d’Hebron, a Barcelona, amb cremades greus en el cos. El bebé estava afectat de manera lleu per inhalació de fum.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha traslladada amb cremades greus a l’hospital de la Vall d’Hebron. El fill de la dona, un bebé, també ha resultat ferit, tot i que lleu, per inhalació de fum. No es pateix per la seua vida, però també ha sigut traslladat amb la mare en la Vall d’Hebron.

Si no haguera aconseguit alliberar-se dels lligams, probablement ara estarien morts. Per això la policia ho tracta com un acte criminal d’extrema gravetat.

 

Incendi provocat, la principal línia d’investigació

 

Els investigadors dels Mossos tenen la seguretat que l’incendi ha sigut provocat, però ara estan treballant per a poder identificar quin ha sigut el responsable. Oficialment la policia catalana només confirma que s’ha obert una investigació, però fonts no oficials han explicat que tot sembla indicar que es tracta d’una revenja entre clans i que la droga podria tindre alguna cosa a veure.

Encara que s’espera que les investigacions avancen, els agents dels Mossos d’Esquadra ha trobat a l’interior de la finca, que estava ocupada, restes d’una plantació de marihuana.

Esta troballa ha encaminat les investigacions dels fets cap a este possible conflicte pel tràfic de drogues. Els Mossos estan comprovant si la família tenia alguna disputa amb algun clan rival.

De moment, sense detinguts

 

Ara mateix no consta cap detingut i es desvincula, en esta fase inicial de la investigació, la relació amb l’incendi del marit de la dona ferida crítica.

Els Mossos encara estan en el bloc incendiat i també prenen declaració als veïns per a tindre més detalls dels fets. Un dels objectius de la policia catalana és saber quantes persones han entrat en la finca i si la línia d’investigació que estan explorant, pot concretar-se.

Fonts policials no descarten cap hipòtesi d’este misteriós incendi que haguera pogut acabar en desgràcia. El bloc on s’ha originat l’incendi ja havia generat problemes als veïns els últims mesos per situacions d’inseguretat i s’havia anat ocupant i buidant de manera cíclica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.