Anuncios

Troben a una dona lligada de mans i cremada viva al costat del seu bebé a Espanya

 

Un macabre succés a Catalunya ha causat una gran consternació. Els Mossos d’Esquadra han trobat a una dona greument ferida en un incendi amb el seu bebé. Estava lligada de mans en una finca de Sant Quirze del Vallès (Barcelona).

La policia s’ha desplaçat fins a un edifici en flames al carrer Pompeu Fabra de la localitat barcelonina, prop de Sabadell. El domicili és una finca ocupada en el bloc d’eixe carrer. Dins de la casa incendiada hi havia dos persones ferides.

Anuncios

Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la policia autonòmica van posar en marxa una investigació. Tots els indicis apunten al fet que el foc va ser provocat de manera intencionada. Ara tracten d’esclarir com es va originar i per què.

Ahir a la vesprada, la policia científica es trobava dins de l’immoble recaptant més proves per a esclarir el succeït. Sospiten que es tracta d’un acte criminal. Algú volia fer mal a les dos persones que es trobaven a l’interior.

Segons el que ha transcendit de la investigació, algú ha entrat en el pis i ha lligat a una dona de mans. La dona es trobava en eixe moment amb el seu bebé. L’autor dels fets ha calat foc a l’habitatge i s’ha donat a la fugida.

La dona ha aconseguit escapar-se de la trampa mortal i escapar de les flames. Els serveis d’emergència l’han traslladada a l’hospital Vall d’Hebron, a Barcelona, amb cremades greus en el cos. El bebé estava afectat de manera lleu per inhalació de fum.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha traslladada amb cremades greus a l’hospital de la Vall d’Hebron. El fill de la dona, un bebé, també ha resultat ferit, tot i que lleu, per inhalació de fum. No es pateix per la seua vida, però també ha sigut traslladat amb la mare en la Vall d’Hebron.

Si no haguera aconseguit alliberar-se dels lligams, probablement ara estarien morts. Per això la policia ho tracta com un acte criminal d’extrema gravetat.

 

Incendi provocat, la principal línia d’investigació

 

Els investigadors dels Mossos tenen la seguretat que l’incendi ha sigut provocat, però ara estan treballant per a poder identificar quin ha sigut el responsable. Oficialment la policia catalana només confirma que s’ha obert una investigació, però fonts no oficials han explicat que tot sembla indicar que es tracta d’una revenja entre clans i que la droga podria tindre alguna cosa a veure.

Encara que s’espera que les investigacions avancen, els agents dels Mossos d’Esquadra ha trobat a l’interior de la finca, que estava ocupada, restes d’una plantació de marihuana.

Esta troballa ha encaminat les investigacions dels fets cap a este possible conflicte pel tràfic de drogues. Els Mossos estan comprovant si la família tenia alguna disputa amb algun clan rival.

De moment, sense detinguts

 

Ara mateix no consta cap detingut i es desvincula, en esta fase inicial de la investigació, la relació amb l’incendi del marit de la dona ferida crítica.

Els Mossos encara estan en el bloc incendiat i també prenen declaració als veïns per a tindre més detalls dels fets. Un dels objectius de la policia catalana és saber quantes persones han entrat en la finca i si la línia d’investigació que estan explorant, pot concretar-se.

Fonts policials no descarten cap hipòtesi d’este misteriós incendi que haguera pogut acabar en desgràcia. El bloc on s’ha originat l’incendi ja havia generat problemes als veïns els últims mesos per situacions d’inseguretat i s’havia anat ocupant i buidant de manera cíclica.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios