Troben dos ancianes mortes en una casa de Benidorm

Troben dos dones mortes en ple centre de Benidorm | Rumbo

 

La Policia Nacional investiga la trobada de dos ancianes mortes en l’interior d’una vivenda en Benidorm, la Marina Baixa, sense signes aparents de violència.

 

Fonts del cas han informat este dissabte 11 de maig a Efe que les dos dones, amigues, una d’origen espanyol i l’altra d’origen cubà, van ser trobades sense vida fa uns vint dies en una casa situada en el número 6 del carrer Alcalde Jaume Ferrer Nomdedeu, al costat de la principal artèria comercial de Benidorm: el passeig de la Carretera. A més, han afegit que dins d’immoble també hi havia un gos mort.

 

  

 

  

Pel que pareix, segons han contat, un veí havia alertat a la policia al no vore a les dones durant uns quants dies i, quan els agents van entrar al domicili i es van trobar amb els dos cossos, portaven, com a mínim, diversos dies mortes.

 

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’està pendent dels resultats d’un estudi toxicològic davant la possibilitat que aporte més llum sobre les causes exactes de les defuncions de les dos dones, la identitat de les quals no ha transcendit fins a este moment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.