Troben dos ancianes mortes en una casa de Benidorm

Troben dos dones mortes en ple centre de Benidorm | Rumbo

 

La Policia Nacional investiga la trobada de dos ancianes mortes en l’interior d’una vivenda en Benidorm, la Marina Baixa, sense signes aparents de violència.

 

Fonts del cas han informat este dissabte 11 de maig a Efe que les dos dones, amigues, una d’origen espanyol i l’altra d’origen cubà, van ser trobades sense vida fa uns vint dies en una casa situada en el número 6 del carrer Alcalde Jaume Ferrer Nomdedeu, al costat de la principal artèria comercial de Benidorm: el passeig de la Carretera. A més, han afegit que dins d’immoble també hi havia un gos mort.

 

  

 

  

Pel que pareix, segons han contat, un veí havia alertat a la policia al no vore a les dones durant uns quants dies i, quan els agents van entrar al domicili i es van trobar amb els dos cossos, portaven, com a mínim, diversos dies mortes.

 

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’està pendent dels resultats d’un estudi toxicològic davant la possibilitat que aporte més llum sobre les causes exactes de les defuncions de les dos dones, la identitat de les quals no ha transcendit fins a este moment.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.