Troben dos ancianes mortes en una casa de Benidorm

Ejemplo de shortcode con estilo
Troben dos dones mortes en ple centre de Benidorm | Rumbo   La Policia Nacional investiga la trobada de dos ancianes mortes en l’interior d’una vivenda en Benidorm, la Marina Baixa, sense signes aparents de violència.   Fonts del cas han informat este dissabte 11 de maig a Efe que les dos dones, amigues, una d’origen espanyol i […]

Troben dos dones mortes en ple centre de Benidorm | Rumbo

 

La Policia Nacional investiga la trobada de dos ancianes mortes en l’interior d’una vivenda en Benidorm, la Marina Baixa, sense signes aparents de violència.

 

Fonts del cas han informat este dissabte 11 de maig a Efe que les dos dones, amigues, una d’origen espanyol i l’altra d’origen cubà, van ser trobades sense vida fa uns vint dies en una casa situada en el número 6 del carrer Alcalde Jaume Ferrer Nomdedeu, al costat de la principal artèria comercial de Benidorm: el passeig de la Carretera. A més, han afegit que dins d’immoble també hi havia un gos mort.

 

  

 

  

Pel que pareix, segons han contat, un veí havia alertat a la policia al no vore a les dones durant uns quants dies i, quan els agents van entrar al domicili i es van trobar amb els dos cossos, portaven, com a mínim, diversos dies mortes.

 

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’està pendent dels resultats d’un estudi toxicològic davant la possibilitat que aporte més llum sobre les causes exactes de les defuncions de les dos dones, la identitat de les quals no ha transcendit fins a este moment.

Últimes notícies

València no descarta els tribunals per l’acampada per l’habitatge

L'alcaldessa de València reclama desallotjar l'acampada de la plaça de l'Ajuntament i no descarta accions judicials. També demana recuperar l'ús habitual de l'espai.

La UD Las Palmas i l’Eldense volen parar el partit al minut 9

La UD Las Palmas i l’Eldense esperen comptar amb l’autorització per a parar el partit de diumenge al minut 9, en memòria de Jesús de Miguel, jugador del CD Tenerife.

El PP acusa el Ministerio de Transportes de corrupció i denuncia la mala gestió

Ana Vázquez ha vinculat el nou registre de la UCO a José Luis Ábalos amb les acusacions de corrupció i ha criticat la gestió dels serveis públics.

Un investigador de la UPV rep el Premio Nacional de Informática per la seua trajectòria

José Hernández-Orallo, investigador de la UPV, ha rebut el guardó Aritmel 2026 per la seua trajectòria científica i les aportacions a l’avaluació de la intel·ligència artificial.

Detenen un monitor de pàdel surf per agredir sexualment deu menors estrangeres

Un monitor d’un club de pàdel surf de la província d’Alacant ha sigut detingut per agredir sexualment deu menors alemanyes. Les joves havien arribat d’intercanvi a Espanya per aprendre castellà.

Sis detinguts a Madrid, Còrdova, València i Sevilla en una nova peça del cas Koldo

Sis persones han sigut detingudes a Madrid, Còrdova, València i Sevilla en una nova peça separada de la investigació del cas Koldo, declarada secreta. La peça aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

Ajornat fins al 10 el desnonament d’una família amb dos menors

El desnonament d'una família amb dos menors i una dona major malalta al seu càrrec, al barri de la Malvarrosa, s'ha ajornat fins al 10 de novembre.

Escorcollen a València la casa d’Ábalos pel cas Koldo

La UCO registra el domicili de l’exministre a València per orde del jutge del cas Koldo. L’actuació s’inclou en una peça separada oberta després d’un nou informe policial.