Troben dos ancianes mortes en una casa de Benidorm

Ejemplo de shortcode con estilo
Troben dos dones mortes en ple centre de Benidorm | Rumbo   La Policia Nacional investiga la trobada de dos ancianes mortes en l’interior d’una vivenda en Benidorm, la Marina Baixa, sense signes aparents de violència.   Fonts del cas han informat este dissabte 11 de maig a Efe que les dos dones, amigues, una d’origen espanyol i […]

Troben dos dones mortes en ple centre de Benidorm | Rumbo

 

La Policia Nacional investiga la trobada de dos ancianes mortes en l’interior d’una vivenda en Benidorm, la Marina Baixa, sense signes aparents de violència.

 

Fonts del cas han informat este dissabte 11 de maig a Efe que les dos dones, amigues, una d’origen espanyol i l’altra d’origen cubà, van ser trobades sense vida fa uns vint dies en una casa situada en el número 6 del carrer Alcalde Jaume Ferrer Nomdedeu, al costat de la principal artèria comercial de Benidorm: el passeig de la Carretera. A més, han afegit que dins d’immoble també hi havia un gos mort.

 

  

 

  

Pel que pareix, segons han contat, un veí havia alertat a la policia al no vore a les dones durant uns quants dies i, quan els agents van entrar al domicili i es van trobar amb els dos cossos, portaven, com a mínim, diversos dies mortes.

 

 

Les mateixes fonts han assenyalat que s’està pendent dels resultats d’un estudi toxicològic davant la possibilitat que aporte més llum sobre les causes exactes de les defuncions de les dos dones, la identitat de les quals no ha transcendit fins a este moment.

Últimes notícies

Valencia Basket remunta 14 punts i guanya a Burgos

El Valencia Basket ha guanyat 93-100 el Recoletas Salud San Pablo Burgos després de remuntar 14 punts en la setena jornada de la Liga Endesa.

Elx continua sense guanyar a casa després del 0-2 del Betis

El conjunt il·licità ha perdut 0-2 davant del Betis al Martínez Valero i encara no ha guanyat com a local esta temporada.

L’Ontinyent 1931 remunta al Torrellano amb tres gols

L’Ontinyent 1931 ha guanyat 1-3 al Torrellano després de remuntar el gol inicial. Carlos Mas n’ha marcat dos.

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.

La campanya de la palla de l’arròs deixa 1.000 tones disponibles

La campanya de 2026 ha arreplegat gratuïtament 1.000 tones de palla de l’arròs en quatre zones productores. La demanda supera la quantitat disponible i ja hi ha llista d’espera.

La Fe trasplanta el cor a un home de 70 anys després d’un any i mig amb assistència mecànica

La Fe ha trasplantat amb èxit un home de 70 anys que havia viscut un any i mig amb assistència ventricular per una insuficiència cardíaca greu. És el segon cas registrat a Espanya en una persona de 70 anys o més.

La dana de 2024 ha elevat un 76 % el risc de part prematur en les zones més danyades

Un estudi de quasi 12.000 naixements ha detectat més prematuritat després de la dana de 2024, sobretot en els municipis amb danys greus.

La vaga general coincidirà amb el debat de la llei del sòl a Les Corts

El ple de novembre de Les Corts abordarà les esmenes de devolució a la llei del sòl, dos decrets llei i el control al president de la Generalitat.