Dos ferits en un accident de tràfic a Banyeres de Mariola

 

Dos persones van resultar ferides aquest dimecres de vesprada a Banyeres de Mariola (l’Alcoià) en produir-se un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta, segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’accident, ocorregut a mitjan vesprada, tenia lloc en l’encreuament d’una carretera amb la CV-795, dins el terme de Banyeres de Mariola.

Un dels accidentats, una dona, va ser atesa inicialment per testimonis de l’accident, fins que va arribar l’atenció sanitària. El segon accidentat, un home, va quedar atrapat dins la seua furgoneta i va haver de ser rescatat pels bombers. Huit efectius van haver de traure l’accidentat per la porta de darrere, tallant els seients. Posteriorment, l’home va ser traslladat a un centre sanitari.

El dispositiu de rescat estava format per un vehicle de primera eixida i un furgó d’útils del Parc auxiliar d’Ibi, i un furgó d’útils i altre furgó del Consorci Provincial d’Alacant a Cocentaina. L’actuació dels bombers va finalitzar al voltant de les 20 hores.

Jornada d’accidents a la Comunitat Valenciana

També durant la jornada d’ahir es produïa altre accident de tràfic en carretera, a la localitat d’Oliva, a la comarca de La Safor. Tres persones resultaven ferides en un sinistre entre dos turismes en l’AP-7.

L’accident es va produir al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes van col·lisionar per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc es van desplaçar dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que van excarcerar a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.