Dos ferits en un accident de tràfic a Banyeres de Mariola

 

Dos persones van resultar ferides aquest dimecres de vesprada a Banyeres de Mariola (l’Alcoià) en produir-se un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta, segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’accident, ocorregut a mitjan vesprada, tenia lloc en l’encreuament d’una carretera amb la CV-795, dins el terme de Banyeres de Mariola.

Un dels accidentats, una dona, va ser atesa inicialment per testimonis de l’accident, fins que va arribar l’atenció sanitària. El segon accidentat, un home, va quedar atrapat dins la seua furgoneta i va haver de ser rescatat pels bombers. Huit efectius van haver de traure l’accidentat per la porta de darrere, tallant els seients. Posteriorment, l’home va ser traslladat a un centre sanitari.

El dispositiu de rescat estava format per un vehicle de primera eixida i un furgó d’útils del Parc auxiliar d’Ibi, i un furgó d’útils i altre furgó del Consorci Provincial d’Alacant a Cocentaina. L’actuació dels bombers va finalitzar al voltant de les 20 hores.

Jornada d’accidents a la Comunitat Valenciana

També durant la jornada d’ahir es produïa altre accident de tràfic en carretera, a la localitat d’Oliva, a la comarca de La Safor. Tres persones resultaven ferides en un sinistre entre dos turismes en l’AP-7.

L’accident es va produir al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes van col·lisionar per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc es van desplaçar dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que van excarcerar a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.