Dos ferits en un accident de tràfic a Banyeres de Mariola

 

Dos persones van resultar ferides aquest dimecres de vesprada a Banyeres de Mariola (l’Alcoià) en produir-se un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta, segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’accident, ocorregut a mitjan vesprada, tenia lloc en l’encreuament d’una carretera amb la CV-795, dins el terme de Banyeres de Mariola.

Un dels accidentats, una dona, va ser atesa inicialment per testimonis de l’accident, fins que va arribar l’atenció sanitària. El segon accidentat, un home, va quedar atrapat dins la seua furgoneta i va haver de ser rescatat pels bombers. Huit efectius van haver de traure l’accidentat per la porta de darrere, tallant els seients. Posteriorment, l’home va ser traslladat a un centre sanitari.

El dispositiu de rescat estava format per un vehicle de primera eixida i un furgó d’útils del Parc auxiliar d’Ibi, i un furgó d’útils i altre furgó del Consorci Provincial d’Alacant a Cocentaina. L’actuació dels bombers va finalitzar al voltant de les 20 hores.

Jornada d’accidents a la Comunitat Valenciana

També durant la jornada d’ahir es produïa altre accident de tràfic en carretera, a la localitat d’Oliva, a la comarca de La Safor. Tres persones resultaven ferides en un sinistre entre dos turismes en l’AP-7.

L’accident es va produir al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes van col·lisionar per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc es van desplaçar dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que van excarcerar a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.