Dos ferits en un accident de tràfic a Banyeres de Mariola

 

Dos persones van resultar ferides aquest dimecres de vesprada a Banyeres de Mariola (l’Alcoià) en produir-se un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta, segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’accident, ocorregut a mitjan vesprada, tenia lloc en l’encreuament d’una carretera amb la CV-795, dins el terme de Banyeres de Mariola.

Un dels accidentats, una dona, va ser atesa inicialment per testimonis de l’accident, fins que va arribar l’atenció sanitària. El segon accidentat, un home, va quedar atrapat dins la seua furgoneta i va haver de ser rescatat pels bombers. Huit efectius van haver de traure l’accidentat per la porta de darrere, tallant els seients. Posteriorment, l’home va ser traslladat a un centre sanitari.

El dispositiu de rescat estava format per un vehicle de primera eixida i un furgó d’útils del Parc auxiliar d’Ibi, i un furgó d’útils i altre furgó del Consorci Provincial d’Alacant a Cocentaina. L’actuació dels bombers va finalitzar al voltant de les 20 hores.

Jornada d’accidents a la Comunitat Valenciana

També durant la jornada d’ahir es produïa altre accident de tràfic en carretera, a la localitat d’Oliva, a la comarca de La Safor. Tres persones resultaven ferides en un sinistre entre dos turismes en l’AP-7.

L’accident es va produir al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes van col·lisionar per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc es van desplaçar dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que van excarcerar a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

 

Últimes notícies

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.