11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Dos ferits en un accident de tràfic a Banyeres de Mariola

 

Dos persones van resultar ferides aquest dimecres de vesprada a Banyeres de Mariola (l’Alcoià) en produir-se un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta, segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers. L’accident, ocorregut a mitjan vesprada, tenia lloc en l’encreuament d’una carretera amb la CV-795, dins el terme de Banyeres de Mariola.

Un dels accidentats, una dona, va ser atesa inicialment per testimonis de l’accident, fins que va arribar l’atenció sanitària. El segon accidentat, un home, va quedar atrapat dins la seua furgoneta i va haver de ser rescatat pels bombers. Huit efectius van haver de traure l’accidentat per la porta de darrere, tallant els seients. Posteriorment, l’home va ser traslladat a un centre sanitari.

El dispositiu de rescat estava format per un vehicle de primera eixida i un furgó d’útils del Parc auxiliar d’Ibi, i un furgó d’útils i altre furgó del Consorci Provincial d’Alacant a Cocentaina. L’actuació dels bombers va finalitzar al voltant de les 20 hores.

Jornada d’accidents a la Comunitat Valenciana

També durant la jornada d’ahir es produïa altre accident de tràfic en carretera, a la localitat d’Oliva, a la comarca de La Safor. Tres persones resultaven ferides en un sinistre entre dos turismes en l’AP-7.

L’accident es va produir al voltant de les 13:30 hores en el punt quilomètric 596 de la citada via, en sentit Alacant, quan tots dos turismes van col·lisionar per causes que no han sigut determinades. Fins al lloc es van desplaçar dos dotacions de bombers de Gandia i Oliva, que van excarcerar a una ocupant d’un dels vehicles, que havia quedat atrapada.

 

 

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.