21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Dos ferits en un xoc entre un cotxe i una furgoneta en la CV-855 en Dolores

La CV-855 a l'entrada de Dolores

L’accident ha tingut lloc en la CV-855 en el terme municipal de Dolores | Google Maps

 

Este divendres a migdia, cap a les 13.40 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la carretera CV-855 a l’altura del km 14 en el terme municipal de Dolores, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons ha explicat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut dos ferits.

 

Emergències ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a poder atendre als dos ferits. Per un costat, un home de 55 anys i, per l’altre, un xic de 29 anys. Cada un d’ells conduïa un vehicle –un cotxe i una furgoneta– i, pareix ser, els dos han xocat a l’altura del km 14 de la carretera CV-855, en el polígon de los Azarbes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els bombers treballant per a rescatar un dels conductors atrapats en l'accident

Ha calgut l’ajuda dels bombers per a alliberar a un dels dos codunctors | Europa Press

 

El ferit més major ha sigut tractat per politraumatisme, ja que tenia fractures en les dos cames, i ha sigut traslladat a l’Hospital Veja Baja d’Orihuela. El més jove, per la seua part, ha sigut traslladat al mateix hospital per l’ambulància de SVB amb policontusions. Es desconeixen les causes de l’accident i l’evolució dels dos ferits.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.