10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos ferits en un xoc entre un cotxe i una furgoneta en la CV-855 en Dolores

La CV-855 a l'entrada de Dolores

L’accident ha tingut lloc en la CV-855 en el terme municipal de Dolores | Google Maps

 

Este divendres a migdia, cap a les 13.40 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la carretera CV-855 a l’altura del km 14 en el terme municipal de Dolores, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons ha explicat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut dos ferits.

 

Emergències ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a poder atendre als dos ferits. Per un costat, un home de 55 anys i, per l’altre, un xic de 29 anys. Cada un d’ells conduïa un vehicle –un cotxe i una furgoneta– i, pareix ser, els dos han xocat a l’altura del km 14 de la carretera CV-855, en el polígon de los Azarbes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els bombers treballant per a rescatar un dels conductors atrapats en l'accident

Ha calgut l’ajuda dels bombers per a alliberar a un dels dos codunctors | Europa Press

 

El ferit més major ha sigut tractat per politraumatisme, ja que tenia fractures en les dos cames, i ha sigut traslladat a l’Hospital Veja Baja d’Orihuela. El més jove, per la seua part, ha sigut traslladat al mateix hospital per l’ambulància de SVB amb policontusions. Es desconeixen les causes de l’accident i l’evolució dels dos ferits.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises