Dos ferits en un xoc entre un cotxe i una furgoneta en la CV-855 en Dolores

La CV-855 a l'entrada de Dolores

L’accident ha tingut lloc en la CV-855 en el terme municipal de Dolores | Google Maps

 

Este divendres a migdia, cap a les 13.40 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la carretera CV-855 a l’altura del km 14 en el terme municipal de Dolores, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons ha explicat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut dos ferits.

 

Emergències ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a poder atendre als dos ferits. Per un costat, un home de 55 anys i, per l’altre, un xic de 29 anys. Cada un d’ells conduïa un vehicle –un cotxe i una furgoneta– i, pareix ser, els dos han xocat a l’altura del km 14 de la carretera CV-855, en el polígon de los Azarbes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els bombers treballant per a rescatar un dels conductors atrapats en l'accident

Ha calgut l’ajuda dels bombers per a alliberar a un dels dos codunctors | Europa Press

 

El ferit més major ha sigut tractat per politraumatisme, ja que tenia fractures en les dos cames, i ha sigut traslladat a l’Hospital Veja Baja d’Orihuela. El més jove, per la seua part, ha sigut traslladat al mateix hospital per l’ambulància de SVB amb policontusions. Es desconeixen les causes de l’accident i l’evolució dels dos ferits.

Últimes notícies

Compromís decidix esta setmana si ratifica a Mònica Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

L'executiva de Compromís per València debatrà l'escrit de Joan Ribó per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique a Mònica Oltra com a candidata a l'Alcaldia i accelere la preparació de la llista municipal.

Catalá defén que l’acampada docent és reivindicativa i competència de la Policia Nacional

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que l'acampada de docents en la plaça de la Verge és una manifestació estàtica lligada a la vaga indefinida i atribuïx la seua gestió a Delegació del Govern i a la Policia Nacional.

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.

Rubén Burgos deixa la banqueta del València Basket femení però seguirà en el club

Rubén Burgos posa fi a nou anys com a entrenador del València Basket femení, amb un ascens i onze títols, i passarà a la direcció esportiva de l'equip.

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.