Dos ferits en un xoc entre un cotxe i una furgoneta en la CV-855 en Dolores

La CV-855 a l'entrada de Dolores

L’accident ha tingut lloc en la CV-855 en el terme municipal de Dolores | Google Maps

 

Este divendres a migdia, cap a les 13.40 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la carretera CV-855 a l’altura del km 14 en el terme municipal de Dolores, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons ha explicat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut dos ferits.

 

Emergències ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a poder atendre als dos ferits. Per un costat, un home de 55 anys i, per l’altre, un xic de 29 anys. Cada un d’ells conduïa un vehicle –un cotxe i una furgoneta– i, pareix ser, els dos han xocat a l’altura del km 14 de la carretera CV-855, en el polígon de los Azarbes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els bombers treballant per a rescatar un dels conductors atrapats en l'accident

Ha calgut l’ajuda dels bombers per a alliberar a un dels dos codunctors | Europa Press

 

El ferit més major ha sigut tractat per politraumatisme, ja que tenia fractures en les dos cames, i ha sigut traslladat a l’Hospital Veja Baja d’Orihuela. El més jove, per la seua part, ha sigut traslladat al mateix hospital per l’ambulància de SVB amb policontusions. Es desconeixen les causes de l’accident i l’evolució dels dos ferits.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.