Dos ferits en un xoc entre un cotxe i una furgoneta en la CV-855 en Dolores

La CV-855 a l'entrada de Dolores

L’accident ha tingut lloc en la CV-855 en el terme municipal de Dolores | Google Maps

 

Este divendres a migdia, cap a les 13.40 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la carretera CV-855 a l’altura del km 14 en el terme municipal de Dolores, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons ha explicat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut dos ferits.

 

Emergències ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) per a poder atendre als dos ferits. Per un costat, un home de 55 anys i, per l’altre, un xic de 29 anys. Cada un d’ells conduïa un vehicle –un cotxe i una furgoneta– i, pareix ser, els dos han xocat a l’altura del km 14 de la carretera CV-855, en el polígon de los Azarbes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els bombers treballant per a rescatar un dels conductors atrapats en l'accident

Ha calgut l’ajuda dels bombers per a alliberar a un dels dos codunctors | Europa Press

 

El ferit més major ha sigut tractat per politraumatisme, ja que tenia fractures en les dos cames, i ha sigut traslladat a l’Hospital Veja Baja d’Orihuela. El més jove, per la seua part, ha sigut traslladat al mateix hospital per l’ambulància de SVB amb policontusions. Es desconeixen les causes de l’accident i l’evolució dels dos ferits.

Anuncios

Últimes notícies

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.