Dos morts i 250 xiquets evacuats després d’una explosió en una planta de biodièsel

Dos persones han mort després de produir-se una explosió en una planta de biodièsel de Calahorra situada en la zona de ‘El Recuenco’, prop del parc temàtic de la naturalesa ‘Terra Rapaç’.

Segons ha confirmat la Delegació de Govern, al voltant de les 12.55 hores s’ha produït un avís del 112 informant de les explosions i, en aquests moments, la planta està evacuada.

A més, s’han mobilitzat a totes les patrulles disponibles.

La Delegació de Govern informa que hi havia 250 xiquets d’excursió pels voltants, que es troben bé i que han sigut evacuats mitjançant autobusos.

L’Ajuntament de Calahorra en el seu compte de Twitter ha demanat als ciutadans que desallotgen els polígons “per risc d’explosió“. L’alcaldessa de la ciutat, Elisa Garrido, ha explicat que la situació a les 14.30 “està controlada“.

Segons ha pogut conéixer Europa Press, s’ha ampliat el perímetre de seguretat fins més d’1 quilòmetre pel perill que les flames aconseguisquen algun depòsit limítrof. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, la localitat de La Rioja té 24.579 habitants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.