8.7 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Estafa 1.300 euros en un local d’oci fent-se passar per un famós

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de quedar a deure 1.300 euros en consumicions en un local d’oci.

Els fets van ocórrer el dilluns, sobre les sis i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un local d’oci en el districte valencià de Russafa, on pel que sembla l’encarregat del local tenia retingut a un client que devia 1.300 euros en consumicions de marques de luxe, 500 euros d’una botella de champagne i 800 euros d’una botella de vodka.

Una vegada personats en el lloc, els agents van esbrinar que un client portava diverses hores posposant l’abonament de 1.300 euros en concepte de consumicions. Així com van tindre coneixement que, pel que sembla, el dia anterior hauria fet el mateix en un altre local, quedant a deure en aqueix cas 1.200 euros.

Davant tals fets els agents van tractar d’identificar a l’home, el qual es va identificar mostrant-los la imatge d’un DNI que portava en el seu telèfon mòbil la fotografia del qual no se li corresponia, motiu pel qual els agents li van interpel·lar, obtenint com a resposta que no s’assemblava perquè la fotografia que apareixia en el document era més antiga.

Després de la qual cosa, es va fer passar per un jugador de bàsquet professional internacional amb bastant solvència econòmica, i d’aquesta manera, intentar convéncer-los que hauria realitzat una transferència per a abonar el deute, exhortant als agents al fet que comprovaren la seua identitat a través d’internet.

A conseqüència de la quantitat de contradiccions i poca fiabilitat que demostrava el sospitós, així com la impossibilitat d’identificar-ho, els agents van decidir traslladar-ho a dependències policials a l’efecte d’identificació.

Una vegada plenament identificat, ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.