16 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Estafa 1.300 euros en un local d’oci fent-se passar per un famós

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen senegalés, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de quedar a deure 1.300 euros en consumicions en un local d’oci.

Els fets van ocórrer el dilluns, sobre les sis i mitja del matí, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un local d’oci en el districte valencià de Russafa, on pel que sembla l’encarregat del local tenia retingut a un client que devia 1.300 euros en consumicions de marques de luxe, 500 euros d’una botella de champagne i 800 euros d’una botella de vodka.

Una vegada personats en el lloc, els agents van esbrinar que un client portava diverses hores posposant l’abonament de 1.300 euros en concepte de consumicions. Així com van tindre coneixement que, pel que sembla, el dia anterior hauria fet el mateix en un altre local, quedant a deure en aqueix cas 1.200 euros.

Davant tals fets els agents van tractar d’identificar a l’home, el qual es va identificar mostrant-los la imatge d’un DNI que portava en el seu telèfon mòbil la fotografia del qual no se li corresponia, motiu pel qual els agents li van interpel·lar, obtenint com a resposta que no s’assemblava perquè la fotografia que apareixia en el document era més antiga.

Després de la qual cosa, es va fer passar per un jugador de bàsquet professional internacional amb bastant solvència econòmica, i d’aquesta manera, intentar convéncer-los que hauria realitzat una transferència per a abonar el deute, exhortant als agents al fet que comprovaren la seua identitat a través d’internet.

A conseqüència de la quantitat de contradiccions i poca fiabilitat que demostrava el sospitós, així com la impossibilitat d’identificar-ho, els agents van decidir traslladar-ho a dependències policials a l’efecte d’identificació.

Una vegada plenament identificat, ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

Diana Morant ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir a assetjadors i de no demanar l'acta ni reprovar a l'alcalde de Jérica, investigat per dos casos. També ha estés les crítiques a Luis Barcala i al senyor Mazón, i ha enlletgit que ignore a Castelló.

La Comunitat Valenciana activa mesures davant l’alerta roja a Castelló i taronja a València i Alacant per vent

Un temporal de vent activarà este dissabte l'alerta roja a Castelló i la taronja a València i Alacant. Municipis suspenen activitats, tanquen parcs i ajornen esdeveniments.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per a controlar la sobrepoblació de senglars al Millars

La Generalitat ha instal·lat les primeres gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a frenar la sobrepoblació de senglars. El pla prioritza 14 zones, preveu cinc paranys inicials i es recolza en seguiment amb fototrampeo i un pressupost de 6 milions.