Anuncios

Dos excursionistes perduts esta matinada en Chulilla

 

Este diumenge de matinada, cap a les 02.40 hores, s’ha procedit al rescat de dos persones que s’havien extraviat mentres estaven fent una ruta en el terme de Chulilla, en la comarca dels Serrans (València). Segons pareix, fonts del Consorci Provincinal de Bombers de València van haver d’intervindre per a trobar als excursionistes, que portaven perduts des de les 21.16 hores.

 

Tal com han informat des dels bombers, el Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) s’ha mobilitzat esta matinada per a rescatar dos excursionistes que s’havien perdut en el paratge de la Cueva del Tesoro, en el terme municipal de Chulilla. Per sort, després de 5 hores buscant-los, han pogut ser trobats sense haver de lamentar cap incident. Ja de matinada, els bombers han oferit roba d’abricm per a evitar la hipotèrmia dels afectats i els acompanyat fins al seu vehicle.  En l’actuació també han participat efectius de la Guàrdia Civil.

Anuncios

 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.
Anuncios