Extorsionen a un home d’avançada edat amb amenaces de mort a Picassent

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “FACAL”, ha investigat a 3 persones per un delicte d’extorsió, a través d’amenaces de mort, a un home d’avançada edat.

La investigació va començar a la fi del passat mes de maig, quan un home va denunciar, en el Lloc de la Guàrdia Civil de Picassent, que estava sent extorquit per un individu sota amenaces de mort.

El presumpte autor acompanyava a la víctima al banc perquè extraguera diners en efectiu i li fera lliurament d’este. A vegades, fins i tot, l’autor es desplaçava al banc ressenyat, en solitari i amb la cartilla d’estalvi de la víctima, i realitzava diferents operacions bancàries com a reintegraments en caixers o transferències bancàries.

Quan l’autor feia este tipus d’operacions, a vegades, les executava al costat d’una dona i un altre home. Coincidint que estes dos últimes persones eren les titulars dels comptes bancaris a les quals es realitzaven les transferències dels diners de la víctima.

Finalment, en la localitat de Picassent, entre els mesos de maig i juny, 2 homes de 22 i 68 anys i de nacionalitat espanyola, van ser investigats per un delicte d’extorsió.

A més, a la fi del mes de juny, en la localitat d’Ibi, una dona de 25 anys, i de nacionalitat colombiana, també va ser investigada pels mateixos fets. En el conjunt de totes les operacions bancàries, este grup, va aconseguir extorsionar a la víctima més de 20.000 euros.

Gràcies a esta operació, per part de la Guàrdia Civil de Picassent, s’ha aconseguit acabar amb este grup, que operava en la zona, i evitar que continuaren extorsionant-lo i coaccionant-lo a més ciutadans.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Picassent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.