Anuncios

Extorsionen a un home d’avançada edat amb amenaces de mort a Picassent

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “FACAL”, ha investigat a 3 persones per un delicte d’extorsió, a través d’amenaces de mort, a un home d’avançada edat.

La investigació va començar a la fi del passat mes de maig, quan un home va denunciar, en el Lloc de la Guàrdia Civil de Picassent, que estava sent extorquit per un individu sota amenaces de mort.

Anuncios

El presumpte autor acompanyava a la víctima al banc perquè extraguera diners en efectiu i li fera lliurament d’este. A vegades, fins i tot, l’autor es desplaçava al banc ressenyat, en solitari i amb la cartilla d’estalvi de la víctima, i realitzava diferents operacions bancàries com a reintegraments en caixers o transferències bancàries.

Quan l’autor feia este tipus d’operacions, a vegades, les executava al costat d’una dona i un altre home. Coincidint que estes dos últimes persones eren les titulars dels comptes bancaris a les quals es realitzaven les transferències dels diners de la víctima.

Finalment, en la localitat de Picassent, entre els mesos de maig i juny, 2 homes de 22 i 68 anys i de nacionalitat espanyola, van ser investigats per un delicte d’extorsió.

A més, a la fi del mes de juny, en la localitat d’Ibi, una dona de 25 anys, i de nacionalitat colombiana, també va ser investigada pels mateixos fets. En el conjunt de totes les operacions bancàries, este grup, va aconseguir extorsionar a la víctima més de 20.000 euros.

Gràcies a esta operació, per part de la Guàrdia Civil de Picassent, s’ha aconseguit acabar amb este grup, que operava en la zona, i evitar que continuaren extorsionant-lo i coaccionant-lo a més ciutadans.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Picassent.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.
Anuncios