8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un famós escalador d’edificis xinés grava la seua mort en caure d’un edifici de 62 pisos

 

Un jove escalador d'edificis anomenat Wu Yongning, molt conegut a la Xina i amb milers de seguidors a les xarxes socials, va morir el passat 8 de novembre en precipitar-se des de l'alt d'un edifici de 62 pisos però la notícia no s'ha conegut fins hui mateix, anunciada per la seua nóvia després de mesos sense publicacions.

 

El jove, de 26 anys, feia un mes que no publicava les seues acrobàcies i les imatges de la seua última gravació han vist la llum recentment, després de conèixer-se la notícia, per la qual cosa s'han convertit en un fenomen viral a tot el món.

 

Segons avança la 'BBC', l'accident es va produir quan Wu Yongning va pujar a un edifici de 62 plantes (uns 190 metres d'altura) per fer-se una perillosa fotografia tipus 'selfie', moment en el qual, segons s'observa en les imatges, perd el control.

Un desafiament per 100.000 yuanes, 14.000 euros

Segons han explicat alguns mitjans de notícies xinesos, el jove escalador de sol 26 anys estava immers en un desafiament de 'rooftopping', és a dir, d'escalada d'edificis, pel qual es jugava un premi de 100.000 yuanes, equivalent a 14.000 euros.

 

Encara que esta informació ha estat facilitada per un membre de la seua família, no se sap qui era el promotor d'este premi i qui anava a pagar-lo en cas de guanyar. La seua família ha quedat devastada a partir de l'accident.

«Planejava proposar-li matrimoni a la seva nóvia l'endemà del desafiament», ha explicat el que hauria estat el seu cunyat al diari 'South Xina Morning Post'. «Volia estos diners per a la seua boda i per pagar el tractament de la seua mare, que està malalta», va matisar.

 

Els seus milers de seguidors també van quedar devastats en conèixer la notícia, especialment perquè ja portaven nerviosos i preocupats algunes setmanes per no veure cap publicació nova del seu ídol en YouTube.

  

 

Wu Yongning havia acumulat més de 300 vídeos d'escalada d'alt risc i havia rebut moltes crítiques precisament per l'alta perillositat de les seues gestes i el model en què s'estava convertint per a molts joves del país.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.