Un famós escalador d’edificis xinés grava la seua mort en caure d’un edifici de 62 pisos

 

Un jove escalador d'edificis anomenat Wu Yongning, molt conegut a la Xina i amb milers de seguidors a les xarxes socials, va morir el passat 8 de novembre en precipitar-se des de l'alt d'un edifici de 62 pisos però la notícia no s'ha conegut fins hui mateix, anunciada per la seua nóvia després de mesos sense publicacions.

 

El jove, de 26 anys, feia un mes que no publicava les seues acrobàcies i les imatges de la seua última gravació han vist la llum recentment, després de conèixer-se la notícia, per la qual cosa s'han convertit en un fenomen viral a tot el món.

 

Segons avança la 'BBC', l'accident es va produir quan Wu Yongning va pujar a un edifici de 62 plantes (uns 190 metres d'altura) per fer-se una perillosa fotografia tipus 'selfie', moment en el qual, segons s'observa en les imatges, perd el control.

Un desafiament per 100.000 yuanes, 14.000 euros

Segons han explicat alguns mitjans de notícies xinesos, el jove escalador de sol 26 anys estava immers en un desafiament de 'rooftopping', és a dir, d'escalada d'edificis, pel qual es jugava un premi de 100.000 yuanes, equivalent a 14.000 euros.

 

Encara que esta informació ha estat facilitada per un membre de la seua família, no se sap qui era el promotor d'este premi i qui anava a pagar-lo en cas de guanyar. La seua família ha quedat devastada a partir de l'accident.

«Planejava proposar-li matrimoni a la seva nóvia l'endemà del desafiament», ha explicat el que hauria estat el seu cunyat al diari 'South Xina Morning Post'. «Volia estos diners per a la seua boda i per pagar el tractament de la seua mare, que està malalta», va matisar.

 

Els seus milers de seguidors també van quedar devastats en conèixer la notícia, especialment perquè ja portaven nerviosos i preocupats algunes setmanes per no veure cap publicació nova del seu ídol en YouTube.

  

 

Wu Yongning havia acumulat més de 300 vídeos d'escalada d'alt risc i havia rebut moltes crítiques precisament per l'alta perillositat de les seues gestes i el model en què s'estava convertint per a molts joves del país.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.