Un famós escalador d’edificis xinés grava la seua mort en caure d’un edifici de 62 pisos

 

Un jove escalador d'edificis anomenat Wu Yongning, molt conegut a la Xina i amb milers de seguidors a les xarxes socials, va morir el passat 8 de novembre en precipitar-se des de l'alt d'un edifici de 62 pisos però la notícia no s'ha conegut fins hui mateix, anunciada per la seua nóvia després de mesos sense publicacions.

 

El jove, de 26 anys, feia un mes que no publicava les seues acrobàcies i les imatges de la seua última gravació han vist la llum recentment, després de conèixer-se la notícia, per la qual cosa s'han convertit en un fenomen viral a tot el món.

 

Segons avança la 'BBC', l'accident es va produir quan Wu Yongning va pujar a un edifici de 62 plantes (uns 190 metres d'altura) per fer-se una perillosa fotografia tipus 'selfie', moment en el qual, segons s'observa en les imatges, perd el control.

Un desafiament per 100.000 yuanes, 14.000 euros

Segons han explicat alguns mitjans de notícies xinesos, el jove escalador de sol 26 anys estava immers en un desafiament de 'rooftopping', és a dir, d'escalada d'edificis, pel qual es jugava un premi de 100.000 yuanes, equivalent a 14.000 euros.

 

Encara que esta informació ha estat facilitada per un membre de la seua família, no se sap qui era el promotor d'este premi i qui anava a pagar-lo en cas de guanyar. La seua família ha quedat devastada a partir de l'accident.

«Planejava proposar-li matrimoni a la seva nóvia l'endemà del desafiament», ha explicat el que hauria estat el seu cunyat al diari 'South Xina Morning Post'. «Volia estos diners per a la seua boda i per pagar el tractament de la seua mare, que està malalta», va matisar.

 

Els seus milers de seguidors també van quedar devastats en conèixer la notícia, especialment perquè ja portaven nerviosos i preocupats algunes setmanes per no veure cap publicació nova del seu ídol en YouTube.

  

 

Wu Yongning havia acumulat més de 300 vídeos d'escalada d'alt risc i havia rebut moltes crítiques precisament per l'alta perillositat de les seues gestes i el model en què s'estava convertint per a molts joves del país.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.