Un famós escalador d’edificis xinés grava la seua mort en caure d’un edifici de 62 pisos

 

Un jove escalador d'edificis anomenat Wu Yongning, molt conegut a la Xina i amb milers de seguidors a les xarxes socials, va morir el passat 8 de novembre en precipitar-se des de l'alt d'un edifici de 62 pisos però la notícia no s'ha conegut fins hui mateix, anunciada per la seua nóvia després de mesos sense publicacions.

 

El jove, de 26 anys, feia un mes que no publicava les seues acrobàcies i les imatges de la seua última gravació han vist la llum recentment, després de conèixer-se la notícia, per la qual cosa s'han convertit en un fenomen viral a tot el món.

 

Segons avança la 'BBC', l'accident es va produir quan Wu Yongning va pujar a un edifici de 62 plantes (uns 190 metres d'altura) per fer-se una perillosa fotografia tipus 'selfie', moment en el qual, segons s'observa en les imatges, perd el control.

Un desafiament per 100.000 yuanes, 14.000 euros

Segons han explicat alguns mitjans de notícies xinesos, el jove escalador de sol 26 anys estava immers en un desafiament de 'rooftopping', és a dir, d'escalada d'edificis, pel qual es jugava un premi de 100.000 yuanes, equivalent a 14.000 euros.

 

Encara que esta informació ha estat facilitada per un membre de la seua família, no se sap qui era el promotor d'este premi i qui anava a pagar-lo en cas de guanyar. La seua família ha quedat devastada a partir de l'accident.

«Planejava proposar-li matrimoni a la seva nóvia l'endemà del desafiament», ha explicat el que hauria estat el seu cunyat al diari 'South Xina Morning Post'. «Volia estos diners per a la seua boda i per pagar el tractament de la seua mare, que està malalta», va matisar.

 

Els seus milers de seguidors també van quedar devastats en conèixer la notícia, especialment perquè ja portaven nerviosos i preocupats algunes setmanes per no veure cap publicació nova del seu ídol en YouTube.

  

 

Wu Yongning havia acumulat més de 300 vídeos d'escalada d'alt risc i havia rebut moltes crítiques precisament per l'alta perillositat de les seues gestes i el model en què s'estava convertint per a molts joves del país.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.