Un famós escalador d’edificis xinés grava la seua mort en caure d’un edifici de 62 pisos

 

Un jove escalador d'edificis anomenat Wu Yongning, molt conegut a la Xina i amb milers de seguidors a les xarxes socials, va morir el passat 8 de novembre en precipitar-se des de l'alt d'un edifici de 62 pisos però la notícia no s'ha conegut fins hui mateix, anunciada per la seua nóvia després de mesos sense publicacions.

 

El jove, de 26 anys, feia un mes que no publicava les seues acrobàcies i les imatges de la seua última gravació han vist la llum recentment, després de conèixer-se la notícia, per la qual cosa s'han convertit en un fenomen viral a tot el món.

 

Segons avança la 'BBC', l'accident es va produir quan Wu Yongning va pujar a un edifici de 62 plantes (uns 190 metres d'altura) per fer-se una perillosa fotografia tipus 'selfie', moment en el qual, segons s'observa en les imatges, perd el control.

Un desafiament per 100.000 yuanes, 14.000 euros

Segons han explicat alguns mitjans de notícies xinesos, el jove escalador de sol 26 anys estava immers en un desafiament de 'rooftopping', és a dir, d'escalada d'edificis, pel qual es jugava un premi de 100.000 yuanes, equivalent a 14.000 euros.

 

Encara que esta informació ha estat facilitada per un membre de la seua família, no se sap qui era el promotor d'este premi i qui anava a pagar-lo en cas de guanyar. La seua família ha quedat devastada a partir de l'accident.

«Planejava proposar-li matrimoni a la seva nóvia l'endemà del desafiament», ha explicat el que hauria estat el seu cunyat al diari 'South Xina Morning Post'. «Volia estos diners per a la seua boda i per pagar el tractament de la seua mare, que està malalta», va matisar.

 

Els seus milers de seguidors també van quedar devastats en conèixer la notícia, especialment perquè ja portaven nerviosos i preocupats algunes setmanes per no veure cap publicació nova del seu ídol en YouTube.

  

 

Wu Yongning havia acumulat més de 300 vídeos d'escalada d'alt risc i havia rebut moltes crítiques precisament per l'alta perillositat de les seues gestes i el model en què s'estava convertint per a molts joves del país.

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.