27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Dos dones ferides després de desplomar-se un ascensor a Benirredrà

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Dos dones han resultat ferides aquest matí en desplomar-se un ascensor en un habitatge del carrer Tramuntana de Benirredrà.

El Consorci Provincial de Bombers de València ha rebut l’avís al voltant de les 12.25 hores i ha acudit a un habitatge de dos altures per a socórrer a dos dones després de desplomar-se l’ascensor.

El succés s’ha produït quan l’ascensor s’ha desplomat fins a la planta baixa estant les dos dones a l’interior. Fins allí s’han desplaçat els bombers i un sergent del parc de bombers de Gandia per a auxiliar-les.

També han sigut presents la Policia Nacional i serveis sanitaris que han mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB, que han atés les dones una vegada se’ls ha tret de l’ascensor.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a una dona de 76 anys per fractura de turmell i a una dona de 84 anys per politraumatisme. Les dos dones han sigut trasllades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Últimes notícies

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.