Dos dones ferides després de desplomar-se un ascensor a Benirredrà

 

Dos dones han resultat ferides aquest matí en desplomar-se un ascensor en un habitatge del carrer Tramuntana de Benirredrà.

El Consorci Provincial de Bombers de València ha rebut l’avís al voltant de les 12.25 hores i ha acudit a un habitatge de dos altures per a socórrer a dos dones després de desplomar-se l’ascensor.

El succés s’ha produït quan l’ascensor s’ha desplomat fins a la planta baixa estant les dos dones a l’interior. Fins allí s’han desplaçat els bombers i un sergent del parc de bombers de Gandia per a auxiliar-les.

També han sigut presents la Policia Nacional i serveis sanitaris que han mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB, que han atés les dones una vegada se’ls ha tret de l’ascensor.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a una dona de 76 anys per fractura de turmell i a una dona de 84 anys per politraumatisme. Les dos dones han sigut trasllades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.