Dos dones ferides després de desplomar-se un ascensor a Benirredrà

 

Dos dones han resultat ferides aquest matí en desplomar-se un ascensor en un habitatge del carrer Tramuntana de Benirredrà.

El Consorci Provincial de Bombers de València ha rebut l’avís al voltant de les 12.25 hores i ha acudit a un habitatge de dos altures per a socórrer a dos dones després de desplomar-se l’ascensor.

El succés s’ha produït quan l’ascensor s’ha desplomat fins a la planta baixa estant les dos dones a l’interior. Fins allí s’han desplaçat els bombers i un sergent del parc de bombers de Gandia per a auxiliar-les.

També han sigut presents la Policia Nacional i serveis sanitaris que han mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB, que han atés les dones una vegada se’ls ha tret de l’ascensor.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a una dona de 76 anys per fractura de turmell i a una dona de 84 anys per politraumatisme. Les dos dones han sigut trasllades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.