Un ferit en un accident entre un cotxe i una moto en Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este divendres, cap a les 14.29 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una moto en l’avinguda de València de la ciutat de Castelló, en el que un home de 51 anys ha resultat ferit.   Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), […]

 

Este divendres, cap a les 14.29 hores, s’ha produït un accident de trànsit entre un cotxe i una moto en l’avinguda de València de la ciutat de Castelló, en el que un home de 51 anys ha resultat ferit.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, que tenia l’húmer trencat.

 

Després d’estabilitzar-lo, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital General Universitari de Castelló. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.