Ferit un home en ser atropellat per un tren en l’estació del Cabanyal de València

estació cabanyal

Exterior de l’Estació del Cabanyal | Wikipedia

 

Un home de 90 anys es troba ingressat amb pronòstic reservat després de ser atropellat per un tren en l’estació del Cabanyal de València este dimecres, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El succés s’ha produït cap a les 18.45 hores de la vesprada, quan el CICU ha rebut l’avís i, cap a les 19.20 hores, la via ha pogut reobrir-se perquè l’home ja havia sigut rescatat.

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) s’ha desplaçat cap al lloc dels fets i ha traslladat a l’home a l’Hospital Clínic de València, a on es troba ingressat amb pronòstic reservat. Al lloc també s’han desplaçat bombers del parc nord de l’Ajuntament de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jutjat embarga part del Eldense a l’ex presidenta en plena venda a Messi

Un jutjat de Madrid ha embargat de manera preventiva el 15,8% de les accions del Eldense de l’ex presidenta Carolina Holguin per un deute amb l’expropietari Pascual Pérez, mentres el club negocia la seua venda a Leo Messi.

Els hotels de la Comunitat, tercer destí dels viatgers espanyols en agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han concentrat el 12,8 % de les pernoctacions de turistes espanyols en agost, només per darrere d’Andalusia i Catalunya. Els preus hotelers a Espanya han pujat un 6,3 % respecte a 2025 i encadenen 62 mesos a l’alça.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran i ha detingut un home de 29 anys per delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Set detinguts a Alcoi i Madrid per explotar sexualment dones estrangeres

La Policia Nacional ha detingut sis persones a Alcoi i una a Madrid per la seua presumpta vinculacio amb una xarxa que explotava sexualment dones estrangeres en pisos ocupats o llogats. L’organitzacio hauria obtingut quasi 100.000 euros i els arrestats han passat a disposicio del jutjat d’instruccio d’Alcoi.

Tanquen el Teatre Principal de València per risc estructural i falta de seguretat

La Diputació de València ha ordenat el tancament immediat del Teatre Principal per greus riscos estructurals i falta de garanties de seguretat. La programació prevista es reubicarà en altres espais culturals de la ciutat.

Greenpeace denuncia una persecució penal contra 11 activistes pel bloqueig d’un vaixell de gas a Sagunt

Greenpeace sosté que l’acció de 2021 al port de Sagunt contra un vaixell de gas va ser pacífica i critica que l’acusació de desordes públics contra 11 activistes, pels quals la Fiscalia demana cinc anys de presó, és una persecució a l’activisme.

Ingressen a presó dos britànics després de desmantellar una xarxa de cocaïna cap al Regne Unit

Vigilància Duanera ha desarticulat a Alacant un grup criminal que enviava cocaïna al Regne Unit i ha detingut dos ciutadans britànics que ja han ingressat a presó provisional.

Una exbancària s’enfronta a 12 anys de presó per 160 càrrecs il·legals a clients

Una antiga treballadora d’una oficina bancària de Rojales s’enfronta a 12 anys de presó per suposadament contractar una targeta de crèdit sense consentiment i carregar quasi 900.000 euros a uns clients entre 2006 i 2017. La fiscalia li imputa delictes continuats d’apropiació indeguda agreujada i falsedat documental.