Un motorista, de 55 anys, ha mort esta matinada de dilluns a dimarts en Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L'home, que anava de camí a Onda, ha xocat amb un senglar que creuava la carretera i, en caure de la moto, ha sigut atropellat mortalment per un camió.
El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat ha rebut l'avís cap a les 05.40 hores d'este dimarts i ha mobilitzat una unitat del Servici d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària, encara que els servicis mèdics només han pogut confirmar la mort del motorista.
Segons ha avançat el diari 'Mediterráneo', els fets s'han produït en el quilòmetre 9 de la carretera que unix les dos localitats castellonenques d'Onda i l'Alcora, esta última en la comarca de l'Alcalatén.
Ferit un motorista en evitar el xoc amb un cotxe en València
Mor un motorista en xocar contra una furgoneta en la V-30 en València
❗Notícia en ampliació. La redacció de València Diari està treballant per ampliar aquesta informació. S'anirà actualitzant quan hi hagi més informació.
Podeu enviar imatges, vídeos o més informació d'aquesta notícia en curs al correu info@valenciadiari.com, per Facebook a ValenciaDiari, per Twitter a @ValenciaDiari o per WhatsApp o Telegram al info@valenciadiari.com.
📸 L'actualitat valenciana en imàtgens! Seguix-nos en Instagram
🌞 Vols saber l'oratge que farà? Seguix-nos en Instagram!