Ferit un motorista en evitar el xoc amb un cotxe en València

Accident moto Sant Vicent

La gent s’ha arremolinat al voltant del motorista per a intentar ajudar-lo | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident en el carrer de Sant Vicent Màrtir de la Ciutat de València, a l’altura del número 80. En l’accident i s’han vist implicats un cotxe i una moto, i el conductor d’esta última ha quedat malferit amb diferents contusions. Poc després de l’accident, una patrulla de la Policia Local ha passat pel lloc dels fets i ha començat a prendre declaracions als diferents testimonis.

 

Esta dilluns de vesprada, s’ha produït un accident en la cèntrica via de la Ciutat de València del carrer de Sant Vicent, entre la plaça d’Espanya i la plaça de Sant Agustí. Segons pareix, un jove conductor d’un Seat blanc ha volgut girar per a entrar en un dels aparcaments del carrer i un motorista, que circulava per la mateixa via, ha sigut ferit mentres intentava evitar el xoc amb el cotxe.

 

Curant al motorista

El servici sanitari ha curat al motorista de les ferides i lesions patides | València Diari

 

Ràpidament, en sentir el colp i la derrapada dels vehicles, molta gent s’ha ajuntat per a vore què passava i a ajudar a la víctima, que presentava diferents ferides i lesions. En menys de dos minuts, una patrulla de la Policia Local que passava pel lloc dels fets ha començat a recopilar informació i ha demanat per testimonis de l’accident. Poc després, ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic que ha atés al ferit i l’ha embenat en la cama i el peu esquerre, en el braç i en el muscle.

 

Durant la mitja hora que han estat aplicant-li cures al motorista, un home de 56 anys, el carril dret de la via ha sigut obstaculitzat. El ferit ha pogut eixir del lloc de l’accident per ell mateix i el conductor del cotxe no ha patit cap lesió.

 

Motorista ferit

Estat en què ha quedat el motorista ferit després de l’accident | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.