22.3 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Ferit un motorista en evitar el xoc amb un cotxe en València

Accident moto Sant Vicent

La gent s’ha arremolinat al voltant del motorista per a intentar ajudar-lo | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident en el carrer de Sant Vicent Màrtir de la Ciutat de València, a l’altura del número 80. En l’accident i s’han vist implicats un cotxe i una moto, i el conductor d’esta última ha quedat malferit amb diferents contusions. Poc després de l’accident, una patrulla de la Policia Local ha passat pel lloc dels fets i ha començat a prendre declaracions als diferents testimonis.

 

Esta dilluns de vesprada, s’ha produït un accident en la cèntrica via de la Ciutat de València del carrer de Sant Vicent, entre la plaça d’Espanya i la plaça de Sant Agustí. Segons pareix, un jove conductor d’un Seat blanc ha volgut girar per a entrar en un dels aparcaments del carrer i un motorista, que circulava per la mateixa via, ha sigut ferit mentres intentava evitar el xoc amb el cotxe.

 

Curant al motorista

El servici sanitari ha curat al motorista de les ferides i lesions patides | València Diari

 

Ràpidament, en sentir el colp i la derrapada dels vehicles, molta gent s’ha ajuntat per a vore què passava i a ajudar a la víctima, que presentava diferents ferides i lesions. En menys de dos minuts, una patrulla de la Policia Local que passava pel lloc dels fets ha començat a recopilar informació i ha demanat per testimonis de l’accident. Poc després, ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic que ha atés al ferit i l’ha embenat en la cama i el peu esquerre, en el braç i en el muscle.

 

Durant la mitja hora que han estat aplicant-li cures al motorista, un home de 56 anys, el carril dret de la via ha sigut obstaculitzat. El ferit ha pogut eixir del lloc de l’accident per ell mateix i el conductor del cotxe no ha patit cap lesió.

 

Motorista ferit

Estat en què ha quedat el motorista ferit després de l’accident | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.