Ferit un motorista en evitar el xoc amb un cotxe en València

Accident moto Sant Vicent

La gent s’ha arremolinat al voltant del motorista per a intentar ajudar-lo | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident en el carrer de Sant Vicent Màrtir de la Ciutat de València, a l’altura del número 80. En l’accident i s’han vist implicats un cotxe i una moto, i el conductor d’esta última ha quedat malferit amb diferents contusions. Poc després de l’accident, una patrulla de la Policia Local ha passat pel lloc dels fets i ha començat a prendre declaracions als diferents testimonis.

 

Esta dilluns de vesprada, s’ha produït un accident en la cèntrica via de la Ciutat de València del carrer de Sant Vicent, entre la plaça d’Espanya i la plaça de Sant Agustí. Segons pareix, un jove conductor d’un Seat blanc ha volgut girar per a entrar en un dels aparcaments del carrer i un motorista, que circulava per la mateixa via, ha sigut ferit mentres intentava evitar el xoc amb el cotxe.

 

Curant al motorista

El servici sanitari ha curat al motorista de les ferides i lesions patides | València Diari

 

Ràpidament, en sentir el colp i la derrapada dels vehicles, molta gent s’ha ajuntat per a vore què passava i a ajudar a la víctima, que presentava diferents ferides i lesions. En menys de dos minuts, una patrulla de la Policia Local que passava pel lloc dels fets ha començat a recopilar informació i ha demanat per testimonis de l’accident. Poc després, ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic que ha atés al ferit i l’ha embenat en la cama i el peu esquerre, en el braç i en el muscle.

 

Durant la mitja hora que han estat aplicant-li cures al motorista, un home de 56 anys, el carril dret de la via ha sigut obstaculitzat. El ferit ha pogut eixir del lloc de l’accident per ell mateix i el conductor del cotxe no ha patit cap lesió.

 

Motorista ferit

Estat en què ha quedat el motorista ferit després de l’accident | València Diari

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.