Ferit un motorista en evitar el xoc amb un cotxe en València

Accident moto Sant Vicent

La gent s’ha arremolinat al voltant del motorista per a intentar ajudar-lo | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident en el carrer de Sant Vicent Màrtir de la Ciutat de València, a l’altura del número 80. En l’accident i s’han vist implicats un cotxe i una moto, i el conductor d’esta última ha quedat malferit amb diferents contusions. Poc després de l’accident, una patrulla de la Policia Local ha passat pel lloc dels fets i ha començat a prendre declaracions als diferents testimonis.

 

Esta dilluns de vesprada, s’ha produït un accident en la cèntrica via de la Ciutat de València del carrer de Sant Vicent, entre la plaça d’Espanya i la plaça de Sant Agustí. Segons pareix, un jove conductor d’un Seat blanc ha volgut girar per a entrar en un dels aparcaments del carrer i un motorista, que circulava per la mateixa via, ha sigut ferit mentres intentava evitar el xoc amb el cotxe.

 

Curant al motorista

El servici sanitari ha curat al motorista de les ferides i lesions patides | València Diari

 

Ràpidament, en sentir el colp i la derrapada dels vehicles, molta gent s’ha ajuntat per a vore què passava i a ajudar a la víctima, que presentava diferents ferides i lesions. En menys de dos minuts, una patrulla de la Policia Local que passava pel lloc dels fets ha començat a recopilar informació i ha demanat per testimonis de l’accident. Poc després, ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic que ha atés al ferit i l’ha embenat en la cama i el peu esquerre, en el braç i en el muscle.

 

Durant la mitja hora que han estat aplicant-li cures al motorista, un home de 56 anys, el carril dret de la via ha sigut obstaculitzat. El ferit ha pogut eixir del lloc de l’accident per ell mateix i el conductor del cotxe no ha patit cap lesió.

 

Motorista ferit

Estat en què ha quedat el motorista ferit després de l’accident | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.