9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Ferit un motorista en evitar el xoc amb un cotxe en València

Accident moto Sant Vicent

La gent s’ha arremolinat al voltant del motorista per a intentar ajudar-lo | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident en el carrer de Sant Vicent Màrtir de la Ciutat de València, a l’altura del número 80. En l’accident i s’han vist implicats un cotxe i una moto, i el conductor d’esta última ha quedat malferit amb diferents contusions. Poc després de l’accident, una patrulla de la Policia Local ha passat pel lloc dels fets i ha començat a prendre declaracions als diferents testimonis.

 

Esta dilluns de vesprada, s’ha produït un accident en la cèntrica via de la Ciutat de València del carrer de Sant Vicent, entre la plaça d’Espanya i la plaça de Sant Agustí. Segons pareix, un jove conductor d’un Seat blanc ha volgut girar per a entrar en un dels aparcaments del carrer i un motorista, que circulava per la mateixa via, ha sigut ferit mentres intentava evitar el xoc amb el cotxe.

 

Curant al motorista

El servici sanitari ha curat al motorista de les ferides i lesions patides | València Diari

 

Ràpidament, en sentir el colp i la derrapada dels vehicles, molta gent s’ha ajuntat per a vore què passava i a ajudar a la víctima, que presentava diferents ferides i lesions. En menys de dos minuts, una patrulla de la Policia Local que passava pel lloc dels fets ha començat a recopilar informació i ha demanat per testimonis de l’accident. Poc després, ha acudit una ambulància de Suport Vital Bàsic que ha atés al ferit i l’ha embenat en la cama i el peu esquerre, en el braç i en el muscle.

 

Durant la mitja hora que han estat aplicant-li cures al motorista, un home de 56 anys, el carril dret de la via ha sigut obstaculitzat. El ferit ha pogut eixir del lloc de l’accident per ell mateix i el conductor del cotxe no ha patit cap lesió.

 

Motorista ferit

Estat en què ha quedat el motorista ferit després de l’accident | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández