Ferit greu un motorista en xocar contra un cotxe en la CV-149 en Castelló

Imatge d’arxiu d’un accident greu de moto   |  València Diari

 

Un home ha resultat ferit este dilluns després de xocar la moto que conduïa amb un cotxe en la carretera CV-149, entre els térmens municipals de Castelló de la Plana i Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta, segons ha informat la Guàrdia Civil de Trànsit.

 

L’accident ha tingut lloc cap a les 14.56 hores d’este dilluns, en el quilòmetre 5,500 d’eixa carretera. Com a conseqüència del xoc, el conductor de la moto ha quedat ferit greu, mentres que el conductor del turisme està il·lés. De moment no ha transcendit encara l’evolució del ferit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.