Xoca un cotxe contra l’Hospital Provincial de Castelló

Cotxe xoca contra l'Hospital Provincial de Castelló

Estat en què ha quedat el cotxe després de l’impacte | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut esta matinada en l’encreuament de l’avinguda Gran Via Tàrrega Monteblanco amb el carrer del Pare Jofre en un aparatós accident de trànsit en el que ha estat implicat un cotxe que, després d’eixir-se’n de la via, ha xocat violentament contra la tanca que delimita el recinte de l’Hospital Provincial.

 

  

L’accident s’ha produït cap a les quatre del matí quan, per causes que està investigant encara l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Volkswagen Passat de color gris se n’ha eixit de la calçada en accedir a l’interior de la glorieta situada en la confluència del carrer del Pare Jofre amb l’avinguda Gran Via Tèrrega Monteblanco i, després de perdre el control, ha pegat contra diferents arbres, un quadre de semàfor situat damunt de la vorera i, finalment, s’ha encastat contra la tàpia de l’Hospital Provincial. Molts veïns, que han escoltat el fort impacte, han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

 

 

  

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, que ha localitzat l’accident i al conductor del turisme accidentat, que no tenia cap lesió, però sí evidents símptomes d’estar baix els efectes de l’alcohol. Per això, els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

 

El conductor, amb les inicials M.G.S. i de 29 anys, ha sigut sotmés a la prova d’alcoholèmia i quadruplicava la taxa permesa. Per això, la Policia Local de Castelló l’investiga per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària per conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques i estar implicat en un accident de trànsit.

 

  

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del turisme implicat, que ha patit múltiples danys estructurals, també s’han vist afectats un arbre ornamental, deu metres de la tanca perimetral de l’Hospital General i un quadre elèctric que regula els semàfors de tota la zona. El quadre, de fet, ha sigut arrancat de base pel colp del cotxe i diferents peces han aparegut a més de quaranta metres del punt de l’accident, cosa que demostra la violència de l’impacte del cotxe.

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.