Xoca un cotxe contra l’Hospital Provincial de Castelló

Cotxe xoca contra l'Hospital Provincial de Castelló

Estat en què ha quedat el cotxe després de l’impacte | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut esta matinada en l’encreuament de l’avinguda Gran Via Tàrrega Monteblanco amb el carrer del Pare Jofre en un aparatós accident de trànsit en el que ha estat implicat un cotxe que, després d’eixir-se’n de la via, ha xocat violentament contra la tanca que delimita el recinte de l’Hospital Provincial.

 

  

L’accident s’ha produït cap a les quatre del matí quan, per causes que està investigant encara l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Volkswagen Passat de color gris se n’ha eixit de la calçada en accedir a l’interior de la glorieta situada en la confluència del carrer del Pare Jofre amb l’avinguda Gran Via Tèrrega Monteblanco i, després de perdre el control, ha pegat contra diferents arbres, un quadre de semàfor situat damunt de la vorera i, finalment, s’ha encastat contra la tàpia de l’Hospital Provincial. Molts veïns, que han escoltat el fort impacte, han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

 

 

  

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, que ha localitzat l’accident i al conductor del turisme accidentat, que no tenia cap lesió, però sí evidents símptomes d’estar baix els efectes de l’alcohol. Per això, els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

 

El conductor, amb les inicials M.G.S. i de 29 anys, ha sigut sotmés a la prova d’alcoholèmia i quadruplicava la taxa permesa. Per això, la Policia Local de Castelló l’investiga per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària per conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques i estar implicat en un accident de trànsit.

 

  

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del turisme implicat, que ha patit múltiples danys estructurals, també s’han vist afectats un arbre ornamental, deu metres de la tanca perimetral de l’Hospital General i un quadre elèctric que regula els semàfors de tota la zona. El quadre, de fet, ha sigut arrancat de base pel colp del cotxe i diferents peces han aparegut a més de quaranta metres del punt de l’accident, cosa que demostra la violència de l’impacte del cotxe.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.