17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Xoca un cotxe contra l’Hospital Provincial de Castelló

Cotxe xoca contra l'Hospital Provincial de Castelló

Estat en què ha quedat el cotxe després de l’impacte | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut esta matinada en l’encreuament de l’avinguda Gran Via Tàrrega Monteblanco amb el carrer del Pare Jofre en un aparatós accident de trànsit en el que ha estat implicat un cotxe que, després d’eixir-se’n de la via, ha xocat violentament contra la tanca que delimita el recinte de l’Hospital Provincial.

 

  

L’accident s’ha produït cap a les quatre del matí quan, per causes que està investigant encara l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Volkswagen Passat de color gris se n’ha eixit de la calçada en accedir a l’interior de la glorieta situada en la confluència del carrer del Pare Jofre amb l’avinguda Gran Via Tèrrega Monteblanco i, després de perdre el control, ha pegat contra diferents arbres, un quadre de semàfor situat damunt de la vorera i, finalment, s’ha encastat contra la tàpia de l’Hospital Provincial. Molts veïns, que han escoltat el fort impacte, han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

 

 

  

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, que ha localitzat l’accident i al conductor del turisme accidentat, que no tenia cap lesió, però sí evidents símptomes d’estar baix els efectes de l’alcohol. Per això, els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

 

El conductor, amb les inicials M.G.S. i de 29 anys, ha sigut sotmés a la prova d’alcoholèmia i quadruplicava la taxa permesa. Per això, la Policia Local de Castelló l’investiga per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària per conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques i estar implicat en un accident de trànsit.

 

  

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del turisme implicat, que ha patit múltiples danys estructurals, també s’han vist afectats un arbre ornamental, deu metres de la tanca perimetral de l’Hospital General i un quadre elèctric que regula els semàfors de tota la zona. El quadre, de fet, ha sigut arrancat de base pel colp del cotxe i diferents peces han aparegut a més de quaranta metres del punt de l’accident, cosa que demostra la violència de l’impacte del cotxe.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.