Xoca un cotxe contra l’Hospital Provincial de Castelló

Cotxe xoca contra l'Hospital Provincial de Castelló

Estat en què ha quedat el cotxe després de l’impacte | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut esta matinada en l’encreuament de l’avinguda Gran Via Tàrrega Monteblanco amb el carrer del Pare Jofre en un aparatós accident de trànsit en el que ha estat implicat un cotxe que, després d’eixir-se’n de la via, ha xocat violentament contra la tanca que delimita el recinte de l’Hospital Provincial.

 

  

L’accident s’ha produït cap a les quatre del matí quan, per causes que està investigant encara l’equip d’Atestats de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Volkswagen Passat de color gris se n’ha eixit de la calçada en accedir a l’interior de la glorieta situada en la confluència del carrer del Pare Jofre amb l’avinguda Gran Via Tèrrega Monteblanco i, després de perdre el control, ha pegat contra diferents arbres, un quadre de semàfor situat damunt de la vorera i, finalment, s’ha encastat contra la tàpia de l’Hospital Provincial. Molts veïns, que han escoltat el fort impacte, han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

 

 

  

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, que ha localitzat l’accident i al conductor del turisme accidentat, que no tenia cap lesió, però sí evidents símptomes d’estar baix els efectes de l’alcohol. Per això, els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

 

El conductor, amb les inicials M.G.S. i de 29 anys, ha sigut sotmés a la prova d’alcoholèmia i quadruplicava la taxa permesa. Per això, la Policia Local de Castelló l’investiga per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària per conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques i estar implicat en un accident de trànsit.

 

  

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del turisme implicat, que ha patit múltiples danys estructurals, també s’han vist afectats un arbre ornamental, deu metres de la tanca perimetral de l’Hospital General i un quadre elèctric que regula els semàfors de tota la zona. El quadre, de fet, ha sigut arrancat de base pel colp del cotxe i diferents peces han aparegut a més de quaranta metres del punt de l’accident, cosa que demostra la violència de l’impacte del cotxe.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.