Graven una parella tenint sexe en ple carrer en Castelló

Sexe Castelló ple carrer

La parella en la seua ‘nit de passió’ en ple carrer | YouTube

 

Estos dies s’ha fet molt popular en Castelló un vídeo a on es veu una parella practicant sexe en ple carrer de Sant Vicent. Segons pareix, tal com es pot vore en les imàtgens adjuntes a continuació, un ciclista que passava per la zona els va gravar mentres la parella es deixava portar per la seua ‘nit de passió’.

 

En les declaracions del president de l’Associació de Festes del Carrer de Sant Vicent, fetes per a ‘Mediterráneo’, Juanvi Centelles, s’ho pren un poc de broma, ja que «és una anècdota perquè, al final, és una cosa puntual; afortunadament, no passa totes les nits». De fet, remarca que el barri ha millorat molt en els últims deu anys. Cal tindre en compte que és un carrer de pas entre diferents zones de festa i, fa una dècada, «et trobaves els caps de setmana plens de fem i vandalismes… Ara, com a molt, una escopinyada en l’aparador».

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.