Mastodon
26.6 C
València
Dilluns, 8 setembre, 2025

Graven una parella tenint sexe en ple carrer en Castelló

Sexe Castelló ple carrer

La parella en la seua ‘nit de passió’ en ple carrer | YouTube

 

Estos dies s’ha fet molt popular en Castelló un vídeo a on es veu una parella practicant sexe en ple carrer de Sant Vicent. Segons pareix, tal com es pot vore en les imàtgens adjuntes a continuació, un ciclista que passava per la zona els va gravar mentres la parella es deixava portar per la seua ‘nit de passió’.

 

En les declaracions del president de l’Associació de Festes del Carrer de Sant Vicent, fetes per a ‘Mediterráneo’, Juanvi Centelles, s’ho pren un poc de broma, ja que «és una anècdota perquè, al final, és una cosa puntual; afortunadament, no passa totes les nits». De fet, remarca que el barri ha millorat molt en els últims deu anys. Cal tindre en compte que és un carrer de pas entre diferents zones de festa i, fa una dècada, «et trobaves els caps de setmana plens de fem i vandalismes… Ara, com a molt, una escopinyada en l’aparador».

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alex Márquez, Folgat i Piqueras segellen el 45é ple espanyol en el GP de Catalunya

Els espanyols van véncer en MotoGP, Moto2 i Moto3 i completen el quint ple de 2025. Espanya aconseguix 778 triomfs en el Mundial amb un domini coral.

Ángel Piqueras firma una victòria molt important en Moto3

El pilot de KTM es va imposar en el GP de Catalunya de Moto3 i va subratllar que el triomf és molt important. Va destacar la gestion del neumatico i la posicion al capdavant.

Daniel Holgado celebra la seua primera victòria en Moto2 en el GP de Catalunya

L'alacantí aconseguix el seu primer triomf en Moto2 a Catalunya amb Kalex i ho considera un gran dia, fruit d'un treball constant després del seu recent podi a Àustria.

València Basket cau 92-85 davant UCAM Murcia en el seu primer test de pretemporada

UCAM Murcia es va imposar 92-85 a València Basket a Iecla en el primer amistós de la pretemporada. Un parcial 11-0 en l'últim quart i l'encert exterior van decidir malgrat el debut de quatre fitxatges.

Aemet activa el nivell taronja per pluges i tempestes en la Comunitat este dilluns

La Aemet activa el nivell taronja des de les 12.00 fins a la mitjanit per pluges intenses i tempestes en el nord d'Alacant, el sud de València i tota la província de Castelló.

Deu ferits en dos accidents de trànsit a Sagunt i Alginet

Deu persones resulten ferides en dos sinistres quasi consecutius en l'A-23 i l'A-7. El CICU va activar Samu i SVB i els ferits van ser traslladats a hospitals.

València es manté quart i Vila-real sext en la classificació del segle de Cihefe

El rànquing històric de Cihefe situa a València en la quarta plaça i a Vila-real en la sexta, en una taula que pondera Lliga, Copa i competicions europees.

Daniel Holgado s’estrena en Moto2 amb un triomf autoritari a Montmeló

Daniel Holgado va véncer amb claredat en el GP de Catalunya de Moto2 eixint des de la pole. Dixon i Daniel Muñoz van completar el podi i Manuel González va ampliar el seu lideratge.