13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

El vídeo d’una valenciana indignada pels talls de trànsit de la Volta Ciclista que s’ha fet viral

Recorregut Volta Ciclista 2019

Una tercera part de les etapes s’ha disputat a nivell valencià | Volta Ciclista

 

Ara que ja ha passat la Volta Ciclista per tot el territori valencià, en què set de les vint-i-una estapes del recorregut (una tercera part) han sigut valencianes, ens arriben mostres d’indignació amb la competició deportiva. I és que, com és evident, mai plou a gust de tots. I si no, que li ho diguen a esta dona de la Ribera que es va trobar que la carretera per a on havia de passar estava tallada. Va ser tal el cabreig que es va posar a renegar sense parar.

 

I va ser en eixe moment que un usuari va voler immortalitzar el moment estelar d’esta veïna que uns anomenen ‘la cosina de Mónica Oltra’ (per la resemblança amb la vicepresidenta del Consell) i que, uns altres, senzillament, li diuen ‘Amparito’, veïna d’Almussafes.

 

 

De fet, el vídeo ja comença a acumular tantes visites, que ja estan apareixent mems als respecte amb els renecs més representatius i genuïns d’Amparo com «Fills de putes», «Me cague en la puta mare» o «El cotxe i la cotxa». I és que ¡quan menys t’ho esperes, et pot arribar la fama!

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.