El vídeo d’una valenciana indignada pels talls de trànsit de la Volta Ciclista que s’ha fet viral

Ejemplo de shortcode con estilo
Una tercera part de les etapes s’ha disputat a nivell valencià | Volta Ciclista   Ara que ja ha passat la Volta Ciclista per tot el territori valencià, en què set de les vint-i-una estapes del recorregut (una tercera part) han sigut valencianes, ens arriben mostres d’indignació amb la competició deportiva. I és que, com és evident, mai […]

Recorregut Volta Ciclista 2019

Una tercera part de les etapes s’ha disputat a nivell valencià | Volta Ciclista

 

Ara que ja ha passat la Volta Ciclista per tot el territori valencià, en què set de les vint-i-una estapes del recorregut (una tercera part) han sigut valencianes, ens arriben mostres d’indignació amb la competició deportiva. I és que, com és evident, mai plou a gust de tots. I si no, que li ho diguen a esta dona de la Ribera que es va trobar que la carretera per a on havia de passar estava tallada. Va ser tal el cabreig que es va posar a renegar sense parar.

 

I va ser en eixe moment que un usuari va voler immortalitzar el moment estelar d’esta veïna que uns anomenen ‘la cosina de Mónica Oltra’ (per la resemblança amb la vicepresidenta del Consell) i que, uns altres, senzillament, li diuen ‘Amparito’, veïna d’Almussafes.

 

 

De fet, el vídeo ja comença a acumular tantes visites, que ja estan apareixent mems als respecte amb els renecs més representatius i genuïns d’Amparo com «Fills de putes», «Me cague en la puta mare» o «El cotxe i la cotxa». I és que ¡quan menys t’ho esperes, et pot arribar la fama!

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.