Almudena Cid puja el nivell del nou repte viral ‘Bottle Cap Challenge’

Almudena Cid

Almudena Cid deixa a tot el món bocabadat amb el nou repte #BottleCapChallenge | Instagram (@almudenacid)

 

Un nou repte viral està arrasant en les xarxes este estiu, és el #BottleCapChallenge i consistix en col·locar el tapó d’una botella sobre ella mateixa, sense ajustar-lo molt, i després desenroscar-lo amb un colp de peu sense que la botella caiga en terra. I tot això, gravat en càmera lenta i, després, penjat en les xarxes socials.

 

Tot i que molts famosos s’han unit al repte, Almudena Cid ha deixat a tots els seus seguidors de pasta de moniato portant el repte a un altre nivell: fent una contorsió pràcticament impossible. La gimnasta ha pegat un colp de peu d’helicòpter mentres feia la figuereta i en el vídeo, que ha penjat en el compte tant en Instagram com en Twitter i que ja acumula més de 80 mil m’agrada, ha escrit «encara que les coses es posen al revés…».

 

 

Altres famosos també han compartit vídeos en les seues xarxes socials fent el repte, i alguns, com Sergio Ramos, han aprofitat per a fer la seua pròpia versió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Can you top this? @davidbeckham @jharden13 @anthony_joshua #BottleCapChallenge

Una publicación compartida de Sergio Ramos (@sergioramos) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@sprakforalla (Zoran) You are welcome @paulpogba you are next #bottlecapchallenge

Una publicación compartida de Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi #BottleCapChallenge ! Nomino a mis “@pumafootball amigos” @locelsogiovani @santicazorla @preinaofficial @marcinho11

Una publicación compartida de Marc Bartra (@marcbartra) el

 

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.