Almudena Cid puja el nivell del nou repte viral ‘Bottle Cap Challenge’

Almudena Cid

Almudena Cid deixa a tot el món bocabadat amb el nou repte #BottleCapChallenge | Instagram (@almudenacid)

 

Un nou repte viral està arrasant en les xarxes este estiu, és el #BottleCapChallenge i consistix en col·locar el tapó d’una botella sobre ella mateixa, sense ajustar-lo molt, i després desenroscar-lo amb un colp de peu sense que la botella caiga en terra. I tot això, gravat en càmera lenta i, després, penjat en les xarxes socials.

 

Tot i que molts famosos s’han unit al repte, Almudena Cid ha deixat a tots els seus seguidors de pasta de moniato portant el repte a un altre nivell: fent una contorsió pràcticament impossible. La gimnasta ha pegat un colp de peu d’helicòpter mentres feia la figuereta i en el vídeo, que ha penjat en el compte tant en Instagram com en Twitter i que ja acumula més de 80 mil m’agrada, ha escrit «encara que les coses es posen al revés…».

 

 

Altres famosos també han compartit vídeos en les seues xarxes socials fent el repte, i alguns, com Sergio Ramos, han aprofitat per a fer la seua pròpia versió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Can you top this? @davidbeckham @jharden13 @anthony_joshua #BottleCapChallenge

Una publicación compartida de Sergio Ramos (@sergioramos) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@sprakforalla (Zoran) You are welcome @paulpogba you are next #bottlecapchallenge

Una publicación compartida de Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi #BottleCapChallenge ! Nomino a mis “@pumafootball amigos” @locelsogiovani @santicazorla @preinaofficial @marcinho11

Una publicación compartida de Marc Bartra (@marcbartra) el

 

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.