Santiago Abascal causa furor en Instagram amb un esmòquing

 

El president de VOX, Santiago Abascal, i la seua dona, la valenciana Lidia Bedman, van assistir este cap de setmana a la boda d’uns amics en Altea, la Marina Baixa. El polític portava un elegant esmòquing que recordava a James Bond, tant que els seus seguidors l’han batejat com el 007 de la política espanyola, tal com assenyala ‘Informalia’. El seu trage ha comportat prou comentaris positius que han titllat Abascal de «sexy», «genial», «guapo» i, fins i tot, «més elegant que Daniel Craig», l’actual actor de James Bond. 

 

 

 

 

L’alacantina Lidia Bedman, paral·lelament, ha compartit imàtgens de la celebració nupcial en el seu perfil d’Instagram. No obstant això, la instagramer ha preferit prescindir de compartir-ne amb el seu marit, per evitar que les idees polítiques d’Abascal perjudiquin el seu negoci. Cal recordar que Bedman, va formar part de les llistes a l’Assemblea de Madrid per VOX en les eleccions de 2015, però ha volgut allunyar-se de l’àmbit laboral del seu home i actualment dedica la seua vida a ser ‘influencer’.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.