Investiguen un metge, candidat de Vox a València, per presumpte assetjament a una pacient

 

La Conselleria de Sanitat tramita un expedient disciplinari a un metge candidat de Vox a les Corts Valencianes que va ser denunciat per una pacient, que presumptament va ser assetjada per ell quan la va atendre per una erupció cutània en la cintura. Segons publica ‘eldiariocv.es’, el suposat assetjament es va produir el 17 de novembre de 2018, en el centre de salut de Chelva, a la comarca de Els Serrans, on l’afectada va ser atesa per Vicente Roglá, número tres de la llista autonòmica de Vox.

 

La pacient va denunciar l’assetjament en la Guàrdia Civil de Llíria (El Camp de Túria) i mitjançant una queixa en la Conselleria de Sanitat. La dona va assegurar que el metge, després de palpar-li la zona lesionada, li va dir: «estàs molt dura, vas al gimnàs?, les tetas les tens igual de dures?, portes sostenidor?».

 

Davant aquests comentaris, segons la mateixa informació, la denunciant va manifestar sentir-se «bruta i humiliada» en considerar que no eren «les paraules adequades d’un metge en l’exercici de les seues funcions». En la reclamació a Sanitat també mostrava temor a tornar a ser atesa per l’ara número tres de Vox per València.

 

Per açò, la Conselleria va respondre a la queixa amb una disculpa «pels inconvenients patits», en un escrit que recull aquest mitjà digital, on explica que «el doctor va tractar de rebaixar la seua preocupació amb diferents frases deduint que degué haver-se produït una mala interpretació de les seues paraules; no obstant això el doctor entén que es va poder sentir incomodada amb les seues paraules a pesar que no era eixa la seua intenció, demanant-li disculpes per açò».

 

Des de la Conselleria de Sanitat han confirmat a Europa Press que va obrir un expedient disciplinari per aquests fets i que actualment es troba en procés de tramitació.

 

Vox ho nega

Per la seua banda, des de Vox asseguren que «la notícia fa referència a una notícia basada en uns fets que són completament falsos, que atempten contra la dignitat personal i professional del candidat». Aquest metge, diuen, «no sap el vertader motiu pel qual s’ha presentat aquesta denúncia i està completament perplex». L’assumpte està en mans d’advocats, segons han assenyalat fonts del partit a Europa Press.

Últimes notícies

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.