Investiguen un metge, candidat de Vox a València, per presumpte assetjament a una pacient

 

La Conselleria de Sanitat tramita un expedient disciplinari a un metge candidat de Vox a les Corts Valencianes que va ser denunciat per una pacient, que presumptament va ser assetjada per ell quan la va atendre per una erupció cutània en la cintura. Segons publica ‘eldiariocv.es’, el suposat assetjament es va produir el 17 de novembre de 2018, en el centre de salut de Chelva, a la comarca de Els Serrans, on l’afectada va ser atesa per Vicente Roglá, número tres de la llista autonòmica de Vox.

 

La pacient va denunciar l’assetjament en la Guàrdia Civil de Llíria (El Camp de Túria) i mitjançant una queixa en la Conselleria de Sanitat. La dona va assegurar que el metge, després de palpar-li la zona lesionada, li va dir: “estàs molt dura, vas al gimnàs?, les tetas les tens igual de dures?, portes sostenidor?”.

 

Davant aquests comentaris, segons la mateixa informació, la denunciant va manifestar sentir-se “bruta i humiliada” en considerar que no eren “les paraules adequades d’un metge en l’exercici de les seues funcions”. En la reclamació a Sanitat també mostrava temor a tornar a ser atesa per l’ara número tres de Vox per València.

 

Per açò, la Conselleria va respondre a la queixa amb una disculpa “pels inconvenients patits”, en un escrit que recull aquest mitjà digital, on explica que “el doctor va tractar de rebaixar la seua preocupació amb diferents frases deduint que degué haver-se produït una mala interpretació de les seues paraules; no obstant això el doctor entén que es va poder sentir incomodada amb les seues paraules a pesar que no era eixa la seua intenció, demanant-li disculpes per açò”.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han confirmat a Europa Press que va obrir un expedient disciplinari per aquests fets i que actualment es troba en procés de tramitació.

 

Vox ho nega

Per la seua banda, des de Vox asseguren que “la notícia fa referència a una notícia basada en uns fets que són completament falsos, que atempten contra la dignitat personal i professional del candidat”. Aquest metge, diuen, “no sap el vertader motiu pel qual s’ha presentat aquesta denúncia i està completament perplex”. L’assumpte està en mans d’advocats, segons han assenyalat fonts del partit a Europa Press.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.