Investiguen un metge, candidat de Vox a València, per presumpte assetjament a una pacient

 

La Conselleria de Sanitat tramita un expedient disciplinari a un metge candidat de Vox a les Corts Valencianes que va ser denunciat per una pacient, que presumptament va ser assetjada per ell quan la va atendre per una erupció cutània en la cintura. Segons publica ‘eldiariocv.es’, el suposat assetjament es va produir el 17 de novembre de 2018, en el centre de salut de Chelva, a la comarca de Els Serrans, on l’afectada va ser atesa per Vicente Roglá, número tres de la llista autonòmica de Vox.

 

La pacient va denunciar l’assetjament en la Guàrdia Civil de Llíria (El Camp de Túria) i mitjançant una queixa en la Conselleria de Sanitat. La dona va assegurar que el metge, després de palpar-li la zona lesionada, li va dir: “estàs molt dura, vas al gimnàs?, les tetas les tens igual de dures?, portes sostenidor?”.

 

Davant aquests comentaris, segons la mateixa informació, la denunciant va manifestar sentir-se “bruta i humiliada” en considerar que no eren “les paraules adequades d’un metge en l’exercici de les seues funcions”. En la reclamació a Sanitat també mostrava temor a tornar a ser atesa per l’ara número tres de Vox per València.

 

Per açò, la Conselleria va respondre a la queixa amb una disculpa “pels inconvenients patits”, en un escrit que recull aquest mitjà digital, on explica que “el doctor va tractar de rebaixar la seua preocupació amb diferents frases deduint que degué haver-se produït una mala interpretació de les seues paraules; no obstant això el doctor entén que es va poder sentir incomodada amb les seues paraules a pesar que no era eixa la seua intenció, demanant-li disculpes per açò”.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han confirmat a Europa Press que va obrir un expedient disciplinari per aquests fets i que actualment es troba en procés de tramitació.

 

Vox ho nega

Per la seua banda, des de Vox asseguren que “la notícia fa referència a una notícia basada en uns fets que són completament falsos, que atempten contra la dignitat personal i professional del candidat”. Aquest metge, diuen, “no sap el vertader motiu pel qual s’ha presentat aquesta denúncia i està completament perplex”. L’assumpte està en mans d’advocats, segons han assenyalat fonts del partit a Europa Press.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.