Investiguen un metge, candidat de Vox a València, per presumpte assetjament a una pacient

 

La Conselleria de Sanitat tramita un expedient disciplinari a un metge candidat de Vox a les Corts Valencianes que va ser denunciat per una pacient, que presumptament va ser assetjada per ell quan la va atendre per una erupció cutània en la cintura. Segons publica ‘eldiariocv.es’, el suposat assetjament es va produir el 17 de novembre de 2018, en el centre de salut de Chelva, a la comarca de Els Serrans, on l’afectada va ser atesa per Vicente Roglá, número tres de la llista autonòmica de Vox.

 

La pacient va denunciar l’assetjament en la Guàrdia Civil de Llíria (El Camp de Túria) i mitjançant una queixa en la Conselleria de Sanitat. La dona va assegurar que el metge, després de palpar-li la zona lesionada, li va dir: “estàs molt dura, vas al gimnàs?, les tetas les tens igual de dures?, portes sostenidor?”.

 

Davant aquests comentaris, segons la mateixa informació, la denunciant va manifestar sentir-se “bruta i humiliada” en considerar que no eren “les paraules adequades d’un metge en l’exercici de les seues funcions”. En la reclamació a Sanitat també mostrava temor a tornar a ser atesa per l’ara número tres de Vox per València.

 

Per açò, la Conselleria va respondre a la queixa amb una disculpa “pels inconvenients patits”, en un escrit que recull aquest mitjà digital, on explica que “el doctor va tractar de rebaixar la seua preocupació amb diferents frases deduint que degué haver-se produït una mala interpretació de les seues paraules; no obstant això el doctor entén que es va poder sentir incomodada amb les seues paraules a pesar que no era eixa la seua intenció, demanant-li disculpes per açò”.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han confirmat a Europa Press que va obrir un expedient disciplinari per aquests fets i que actualment es troba en procés de tramitació.

 

Vox ho nega

Per la seua banda, des de Vox asseguren que “la notícia fa referència a una notícia basada en uns fets que són completament falsos, que atempten contra la dignitat personal i professional del candidat”. Aquest metge, diuen, “no sap el vertader motiu pel qual s’ha presentat aquesta denúncia i està completament perplex”. L’assumpte està en mans d’advocats, segons han assenyalat fonts del partit a Europa Press.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla