Investiguen un metge, candidat de Vox a València, per presumpte assetjament a una pacient

 

La Conselleria de Sanitat tramita un expedient disciplinari a un metge candidat de Vox a les Corts Valencianes que va ser denunciat per una pacient, que presumptament va ser assetjada per ell quan la va atendre per una erupció cutània en la cintura. Segons publica ‘eldiariocv.es’, el suposat assetjament es va produir el 17 de novembre de 2018, en el centre de salut de Chelva, a la comarca de Els Serrans, on l’afectada va ser atesa per Vicente Roglá, número tres de la llista autonòmica de Vox.

 

La pacient va denunciar l’assetjament en la Guàrdia Civil de Llíria (El Camp de Túria) i mitjançant una queixa en la Conselleria de Sanitat. La dona va assegurar que el metge, després de palpar-li la zona lesionada, li va dir: “estàs molt dura, vas al gimnàs?, les tetas les tens igual de dures?, portes sostenidor?”.

 

Davant aquests comentaris, segons la mateixa informació, la denunciant va manifestar sentir-se “bruta i humiliada” en considerar que no eren “les paraules adequades d’un metge en l’exercici de les seues funcions”. En la reclamació a Sanitat també mostrava temor a tornar a ser atesa per l’ara número tres de Vox per València.

 

Per açò, la Conselleria va respondre a la queixa amb una disculpa “pels inconvenients patits”, en un escrit que recull aquest mitjà digital, on explica que “el doctor va tractar de rebaixar la seua preocupació amb diferents frases deduint que degué haver-se produït una mala interpretació de les seues paraules; no obstant això el doctor entén que es va poder sentir incomodada amb les seues paraules a pesar que no era eixa la seua intenció, demanant-li disculpes per açò”.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han confirmat a Europa Press que va obrir un expedient disciplinari per aquests fets i que actualment es troba en procés de tramitació.

 

Vox ho nega

Per la seua banda, des de Vox asseguren que “la notícia fa referència a una notícia basada en uns fets que són completament falsos, que atempten contra la dignitat personal i professional del candidat”. Aquest metge, diuen, “no sap el vertader motiu pel qual s’ha presentat aquesta denúncia i està completament perplex”. L’assumpte està en mans d’advocats, segons han assenyalat fonts del partit a Europa Press.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.