Paz Vega revoluciona Instagram amb una foto en ‘topless’ en Los Ángeles

Paz Vega en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Paz Vega és una de les actrius espanyoles més prolífiques i una de les poques capaces de trencar fronteres i obrir-se les portes de l’exigent indústria de Hollywood. Després de passar dos anys en Espanya –va tornar el 2017 per diferents motius– l’actriu torna amb força apareixent en produccions com ‘Rambo V’ o ‘Emperor’, tot i que amb papers secundaris.

 

La sevillana viu entre Madrid i Sevilla però ha de viatjar de forma regular a los Angeles per a seguir sumant triomfs a la seua carrera cinematogràfica. En un dels seus pocs moments de pausa, ha volgut compartir una foto en Instagram que de poc no posa en alerta la censura de la xarxa social. Es tracta d’un sensual topless que ja porta més de 10.000 «m’agrada» i més d’un centenar de comentaris.

L’actriu enyora els Estats Units…

En la fotografia, Paz acompanya un missatge molt breu però carregat de significat: «Missing L.A.». I és que, com ja hem comentat, l’actriu és una més del firmament de Hollywood, un lloc que ha acabat convertint en sa casa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Missing L.A.. #losangeles #cityofangels

Una publicación compartida de Paz Vega (@pazvegaofficial) el

 

…però no oblida Espanya

D’altra banda, l’actriu ha volgut pronunciar-se sobre un dels temes d’actualitat: la sentència de La Manada. En una imatge que porta més de 15.000 reaccions podem llegir: «Ja ho vam cridar totes i, efectivament: va ser violació».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.