Paz Vega revoluciona Instagram amb una foto en ‘topless’ en Los Ángeles

Paz Vega en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Paz Vega és una de les actrius espanyoles més prolífiques i una de les poques capaces de trencar fronteres i obrir-se les portes de l’exigent indústria de Hollywood. Després de passar dos anys en Espanya –va tornar el 2017 per diferents motius– l’actriu torna amb força apareixent en produccions com ‘Rambo V’ o ‘Emperor’, tot i que amb papers secundaris.

 

La sevillana viu entre Madrid i Sevilla però ha de viatjar de forma regular a los Angeles per a seguir sumant triomfs a la seua carrera cinematogràfica. En un dels seus pocs moments de pausa, ha volgut compartir una foto en Instagram que de poc no posa en alerta la censura de la xarxa social. Es tracta d’un sensual topless que ja porta més de 10.000 «m’agrada» i més d’un centenar de comentaris.

L’actriu enyora els Estats Units…

En la fotografia, Paz acompanya un missatge molt breu però carregat de significat: «Missing L.A.». I és que, com ja hem comentat, l’actriu és una més del firmament de Hollywood, un lloc que ha acabat convertint en sa casa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Missing L.A.. #losangeles #cityofangels

Una publicación compartida de Paz Vega (@pazvegaofficial) el

 

…però no oblida Espanya

D’altra banda, l’actriu ha volgut pronunciar-se sobre un dels temes d’actualitat: la sentència de La Manada. En una imatge que porta més de 15.000 reaccions podem llegir: «Ja ho vam cridar totes i, efectivament: va ser violació».

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.