Paz Vega revoluciona Instagram amb una foto en ‘topless’ en Los Ángeles

Paz Vega en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Paz Vega és una de les actrius espanyoles més prolífiques i una de les poques capaces de trencar fronteres i obrir-se les portes de l’exigent indústria de Hollywood. Després de passar dos anys en Espanya –va tornar el 2017 per diferents motius– l’actriu torna amb força apareixent en produccions com ‘Rambo V’ o ‘Emperor’, tot i que amb papers secundaris.

 

La sevillana viu entre Madrid i Sevilla però ha de viatjar de forma regular a los Angeles per a seguir sumant triomfs a la seua carrera cinematogràfica. En un dels seus pocs moments de pausa, ha volgut compartir una foto en Instagram que de poc no posa en alerta la censura de la xarxa social. Es tracta d’un sensual topless que ja porta més de 10.000 «m’agrada» i més d’un centenar de comentaris.

L’actriu enyora els Estats Units…

En la fotografia, Paz acompanya un missatge molt breu però carregat de significat: «Missing L.A.». I és que, com ja hem comentat, l’actriu és una més del firmament de Hollywood, un lloc que ha acabat convertint en sa casa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Missing L.A.. #losangeles #cityofangels

Una publicación compartida de Paz Vega (@pazvegaofficial) el

 

…però no oblida Espanya

D’altra banda, l’actriu ha volgut pronunciar-se sobre un dels temes d’actualitat: la sentència de La Manada. En una imatge que porta més de 15.000 reaccions podem llegir: «Ja ho vam cridar totes i, efectivament: va ser violació».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.