Paz Vega revoluciona Instagram amb una foto en ‘topless’ en Los Ángeles

Paz Vega en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Paz Vega és una de les actrius espanyoles més prolífiques i una de les poques capaces de trencar fronteres i obrir-se les portes de l’exigent indústria de Hollywood. Després de passar dos anys en Espanya –va tornar el 2017 per diferents motius– l’actriu torna amb força apareixent en produccions com ‘Rambo V’ o ‘Emperor’, tot i que amb papers secundaris.

 

La sevillana viu entre Madrid i Sevilla però ha de viatjar de forma regular a los Angeles per a seguir sumant triomfs a la seua carrera cinematogràfica. En un dels seus pocs moments de pausa, ha volgut compartir una foto en Instagram que de poc no posa en alerta la censura de la xarxa social. Es tracta d’un sensual topless que ja porta més de 10.000 «m’agrada» i més d’un centenar de comentaris.

L’actriu enyora els Estats Units…

En la fotografia, Paz acompanya un missatge molt breu però carregat de significat: «Missing L.A.». I és que, com ja hem comentat, l’actriu és una més del firmament de Hollywood, un lloc que ha acabat convertint en sa casa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Missing L.A.. #losangeles #cityofangels

Una publicación compartida de Paz Vega (@pazvegaofficial) el

 

…però no oblida Espanya

D’altra banda, l’actriu ha volgut pronunciar-se sobre un dels temes d’actualitat: la sentència de La Manada. En una imatge que porta més de 15.000 reaccions podem llegir: «Ja ho vam cridar totes i, efectivament: va ser violació».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU