Paz Vega revoluciona Instagram amb una foto en ‘topless’ en Los Ángeles

Paz Vega en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Paz Vega és una de les actrius espanyoles més prolífiques i una de les poques capaces de trencar fronteres i obrir-se les portes de l’exigent indústria de Hollywood. Després de passar dos anys en Espanya –va tornar el 2017 per diferents motius– l’actriu torna amb força apareixent en produccions com ‘Rambo V’ o ‘Emperor’, tot i que amb papers secundaris.

 

La sevillana viu entre Madrid i Sevilla però ha de viatjar de forma regular a los Angeles per a seguir sumant triomfs a la seua carrera cinematogràfica. En un dels seus pocs moments de pausa, ha volgut compartir una foto en Instagram que de poc no posa en alerta la censura de la xarxa social. Es tracta d’un sensual topless que ja porta més de 10.000 «m’agrada» i més d’un centenar de comentaris.

L’actriu enyora els Estats Units…

En la fotografia, Paz acompanya un missatge molt breu però carregat de significat: «Missing L.A.». I és que, com ja hem comentat, l’actriu és una més del firmament de Hollywood, un lloc que ha acabat convertint en sa casa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Missing L.A.. #losangeles #cityofangels

Una publicación compartida de Paz Vega (@pazvegaofficial) el

 

…però no oblida Espanya

D’altra banda, l’actriu ha volgut pronunciar-se sobre un dels temes d’actualitat: la sentència de La Manada. En una imatge que porta més de 15.000 reaccions podem llegir: «Ja ho vam cridar totes i, efectivament: va ser violació».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.