Amaia publica una enigmàtica imatge despullada i pintada de blau a Instagram

Amaia Romero ha compartit en Instagram una enigmàtica fotografia on apareix nueta i pintada de blau | Instagram

 

Amaia Romero, la concursant preferida d’‘Operación Triunfo 2017’ que finalment va guanyar i va representar Espanya en Eurovisió, està a punt de vore com el seu primer disc ix a la llum, tot i que des de la seua ruptura amb Alfred no s’ha deixat vore massa. A pesar de tot, en les xarxes socials, la pamplonesa va compartint imàtgens i ara ha cridat l’atenció una a on apareix completament despullada, amb el cos parcialment pintat de color blau.

 

Amaia, completament nueta i pintada de blau

La cantant d’‘OT’ tampoc ha estat fent massa promoció del seu disc, una cosa que podria ser perjudicial per a la seua carrera, ja que no s’està parlant de la seua cançó ‘El Relámpago’ i no està tenint massa acceptació. A més a més, també destaquen unes declaracions d’Amaia a on afirma que es penedix d’haver anat a Eurovisió, unes paraules que han arribat poc abans que sorgira el rumor que assegura que el seu ex està eixint amb Mimi, una altra companya del ‘reality’ musical. 

 

Siga de veres, o no, Amaia continua amb la seua carrera professional, potser molt lentament, segons alguns seguidors, però sempre mirant cap avant. Però ara la cantant és notícia no per la seua música, sinó per l’última publicació que ha compartit al seu compte d’Instagram, xarxa social a on tampoc és massa activa. En la imatge es pot vore la pamplonesa dreta, enmig d’una sala completament blanca, pràcticament buida, a on només hi ha dos cadires i una màquina d’aigua.

 

En el centre apareix Amaia, completament despullada, duent només unes botes blaves, de la mateixa tonalitat que la pintura que parcialment cobrix el seu cos. Cap text acompanya la fotografia, només un dibuixet d’un geni. Tots els seus seguidors han embogit, intentant endevinar el significat d’esta enigmàtica imatge de la cantant. Alguns especulen que podria tindre relació amb el seu disc, podria estar gravant algun videoclip o, simplement, està cridant l’atenció. Per a eixir de dubtes, caldrà esperar a vore si, finalment, la xica dona alguna explicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.