12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Amaia publica una enigmàtica imatge despullada i pintada de blau a Instagram

Amaia Romero ha compartit en Instagram una enigmàtica fotografia on apareix nueta i pintada de blau | Instagram

 

Amaia Romero, la concursant preferida d’‘Operación Triunfo 2017’ que finalment va guanyar i va representar Espanya en Eurovisió, està a punt de vore com el seu primer disc ix a la llum, tot i que des de la seua ruptura amb Alfred no s’ha deixat vore massa. A pesar de tot, en les xarxes socials, la pamplonesa va compartint imàtgens i ara ha cridat l’atenció una a on apareix completament despullada, amb el cos parcialment pintat de color blau.

 

Amaia, completament nueta i pintada de blau

La cantant d’‘OT’ tampoc ha estat fent massa promoció del seu disc, una cosa que podria ser perjudicial per a la seua carrera, ja que no s’està parlant de la seua cançó ‘El Relámpago’ i no està tenint massa acceptació. A més a més, també destaquen unes declaracions d’Amaia a on afirma que es penedix d’haver anat a Eurovisió, unes paraules que han arribat poc abans que sorgira el rumor que assegura que el seu ex està eixint amb Mimi, una altra companya del ‘reality’ musical. 

 

Siga de veres, o no, Amaia continua amb la seua carrera professional, potser molt lentament, segons alguns seguidors, però sempre mirant cap avant. Però ara la cantant és notícia no per la seua música, sinó per l’última publicació que ha compartit al seu compte d’Instagram, xarxa social a on tampoc és massa activa. En la imatge es pot vore la pamplonesa dreta, enmig d’una sala completament blanca, pràcticament buida, a on només hi ha dos cadires i una màquina d’aigua.

 

En el centre apareix Amaia, completament despullada, duent només unes botes blaves, de la mateixa tonalitat que la pintura que parcialment cobrix el seu cos. Cap text acompanya la fotografia, només un dibuixet d’un geni. Tots els seus seguidors han embogit, intentant endevinar el significat d’esta enigmàtica imatge de la cantant. Alguns especulen que podria tindre relació amb el seu disc, podria estar gravant algun videoclip o, simplement, està cridant l’atenció. Per a eixir de dubtes, caldrà esperar a vore si, finalment, la xica dona alguna explicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jimbee Cartagena-Peníscola i Valdepeñas-Alzira en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus va aparellar a Jimbee amb Peníscola i a Valdepeñas amb Alzira. Els dos equips valencians jugaran fora i l'eliminatòria serà a partit únic el 9-10 de desembre.

Pérez Llorca ha oferit un Pacte d’estabilitat i ha afirmat que seguirà el canvi de 2023

Pérez Llorca ha oferit a les Corts un Pacte d'estabilitat i ha reafirmat que seguirà el canvi de 2023, amb picades d'ullet a Vox en immigració, Pacte Verd i infraestructures hidràuliques. Ha detallat mesures fiscals, educatives i sanitàries, i ha exigit reformar el finançament autonòmic.

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.

El Congrés convalida el reial decret d’ajudes per la DANA a València amb el no de Vox i l’abstenció de Junts

El Congrés ha convalidat el reial decret d'ajudes per la DANA d'octubre en la Comunitat Valenciana i ha acordat la seua tramitació urgent com a projecte de llei. El paquet mobilitza fins a 6.000 milions en avals, finançament ICO i fons de prevenció.

La defensa de Ábalos denúncia que demanar presó busca pressionar-li per a col·laborar

La defensa de José Luis Ábalos ha sostingut que la sol·licitud de presó provisional és una forma de pressió per a induir la seua col·laboració i ha negat risc de fugida, recordant que han passat set dies des que es va fixar la vistilla.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i acusa una investidura ‘fake’

Diana Morant posa en dubte el perdó de Juanfran Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i qualifica de 'fake' la seua investidura, que vincula a Mazón i a Vox.

Baldoví exigix a Pérez Llorca demanar l’acta a Mazón si vol disculpar-se amb les víctimes de la dana

Baldoví ha retret a Pérez Llorca un discurs gris i orientat a Vox i li ha instat a demanar l'acta a Mazón si pretén disculpar-se amb les víctimes de la dana. També ha reclamat eleccions.

Pérez Llorca ha promés seguir el canvi de 2023 i oferix un Pacte d’estabilitat en Les Corts

El candidat del PP ha defés continuar el canvi iniciat en 2023 i ha proposat un Pacte de Les Corts per a assegurar la governabilitat. Ha arribat sense acords tancats i ha fet l'ullet a Vox en qüestions clau.